Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin sen ALIEN Romulus eilen

Vierailija
16.01.2025 |

Ei mulle jääny oikein mitää mietteitä siitä, elokuva ei säväyttäny tai ollu huono vaan se oli sitä samaa vanhaa vailla oikeestaan mitään tarkotusperää.  Se oli tuttu ja turvallinen, sen takia varmaan suurinosa siitä tykkäsikin. 

Ei ne uskalla tehdä mitään noille elokuville koska fanit alkaa valittamaan samantien jos asiat ei mene niinkuin he haluavat. Sen takia niistä tehdään tollasia fanielokuvia missä ei oikein oo mitää ideaa. 

Mun mielestä niiden ei pitäisi kuunnella faneja ollenkaan, koska fanit elää aina vanhassa. Tää ei tarkota sitten sitä että elokuva pitää "wokettaa" tai jotain sellaista vaan yksinkertaisesti rakentaa sitä tarinaa eteenpäin. Sen takia mä itse tykkäsin prometheus ja covenant elokuvista koska siellä on selvästi joku päämäärä, vaikka se olikin huonosti toteutettu mutta silti se oli siellä. 

Mä veikkaan että isoin puheenaihe on ollu se loppuelokuvan örkki ja se nyt oli ihan ok

Muuten ihan "blääh" elokuva koska se on sitä samaa taas. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanikaanon on scifin kuolema.

Vierailija
4/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niille jatkoa?

Vierailija
5/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vain toistettiin aiempien Alien-elokuvien parhaimmat kohtaukset. 

Vierailija
6/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä pitää tehdä lisää? Eikö voi keksiä jotain uutta?

Vierailija
7/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Toisaalta, tässä odottikin näkevänsä jotain tuttua, sikäli rehellinen alienörkkeily. 

Vierailija
8/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alienin ongelma on nyt se että tarvitaan uusi H.R. Giger joka luo alienista seuraavan version kun kaikki on nähty.

Alien elokuvat ovat suoraviivainen junamatka joka on nyt perillä. On nähty muna, toukka ja aikuinen kuten hyönteisillä. Alienvauvan syntymä avaruusaluksessa. Ylivertaiset androidit jotka jalostivat alieneita kokeina. Kloonattu Ripley jossa on alien dna:ta seassa oli jännä keksintö. Miksi tätä ei käytetty enemmän jatkoleffoissa?

Vastasiko joku elokuva siihen mistä ensimmäinen Alien saapui? Eihän ne osaa käyttää avaruustekniikkaa joten lähtöpiste on oltava jossain toisella planeetalla jossa ihminen kävi ja sai sen toukan.

Vierailija
9/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alienin ongelma on nyt se että tarvitaan uusi H.R. Giger joka luo alienista seuraavan version kun kaikki on nähty.

Alien elokuvat ovat suoraviivainen junamatka joka on nyt perillä. On nähty muna, toukka ja aikuinen kuten hyönteisillä. Alienvauvan syntymä avaruusaluksessa. Ylivertaiset androidit jotka jalostivat alieneita kokeina. Kloonattu Ripley jossa on alien dna:ta seassa oli jännä keksintö. Miksi tätä ei käytetty enemmän jatkoleffoissa?

Vastasiko joku elokuva siihen mistä ensimmäinen Alien saapui? Eihän ne osaa käyttää avaruustekniikkaa joten lähtöpiste on oltava jossain toisella planeetalla jossa ihminen kävi ja sai sen toukan.

Sepä se. Ja sitten jos ne lähtee vastaamaan kysymyksiin niin fanit ei tykkää siitäkään ja sen takia elokuva luokitellaan "huonoksi"

Vierailija
10/13 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juoni: Porukka on aluksella, alukselta löytyy facehuggereita jotka pääsee vapaaksi, siittää munat, Chestbuster kohtaus, Xenomorph ja sitten joku erikoinen örkki. The end

Onhan se nähty

Vierailija
11/13 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli huono, enkä ymmärrä miksi sitä on hehkutettu. Meinasin nukahtaa kesken.

Vierailija
12/13 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jo siinä pisteessä oltu jo kauan kuten pelienkin kohdalla ettei enään keksitä mitään uutta kun kaikki jo keksitty.  

Vierailija
13/13 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava oli mutta ei mikään ihmeellinen. Sellainen 3/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän