Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?

Vierailija
16.07.2026 |

Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun just sanoin että valta osalla 50v miehistä ei ole mitään LUULOJA.

ap

Kyllä niillä ainakin toiveita tuntuu olevan. Ei edes tarvi olla parikymppinen, vaan ihan tällainen 42v. Jos erehtyy hymyilemään, niin todennäköisyys on sen puolella, että ukko tulee häiritsemään. 

Vierailija
22/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileekö ap itseään vanhemmille miehille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ylipainoisen 50-vuotiaan tädin hymy kelpaa? Keski-ikäinen nainen on näkymätön.

Keski-ikäinen tai ei. Minä olen mielestäni ollut aina näkymätön.

Vierailija
24/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyileekö ap itseään vanhemmille miehille? 

Niin hymyileekö itse 80v miehille ja naisille?

Vierailija
25/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa itse hymyilemään itseään vanhemmille ihmisille jotka haluavat tunkeutua hänen kehonsa aukkohin. 

Vierailija
26/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma. 

Miksi saan alapeukkuja? :D

Vierailija
27/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa pitäisi hymyillä?

Tähän minäkin haluan vastauksen.

Vierailija
28/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jahtaa omanikäisiäsi? Luuletko että melkein teini-ikäisiä kiinnostaa keski-ikäiset sedät? 

Vierailija
29/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ylipainoisen 50-vuotiaan tädin hymy kelpaa? Keski-ikäinen nainen on näkymätön.

Ja samalla tavalla tuskin kukaan 20-vuotias nainen edes huomaa viisikymppisiä miehiä. En itse ainakaan siinä iässä kiinnittänyt niihin mitään huomiota.

Vierailija
30/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ap. Kauniina naisena voin kertoa, että todellakin miehet tulevat juttelemaan jos heihin ottaa kontaktia. Jos yleisesti hymyilisi vastaan tuleville miehille, niin en koskaan pääsisi paikasta a paikkaan b kun pitäisi jäädä rupattelemaan random miesten kanssa. 

Vierailija
31/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevät kyllä kohteliasta asiakaspalveluhymyä asiakaspalvelutilanteissa, mutta baaritiskillä ei kiinnosta oman isän ikäisten ukkeleiden drinkkitarjoukset, seuratarjoukset tai ehdotukset.

Vierailija
32/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma. 

Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona. 

Vierailija
33/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär ei hymyile sulle. 

Miksi? Mitä sä oot tehnyt sille?

Vierailija
34/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tantat vihaisia

Vierailija
35/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin hymyillä :) T. nainen 60v Kelpaako?

Vierailija
36/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hymyile edes 20v miehille

Hymy on herkässä jos on enemmän pigmenttiä xenofiilisiä suominaiset näin on opetettu

Vierailija
37/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska osa heistä on niin tyhmiä että kuvittelee että hymyily tarkoittaa lupausta jostain muusta.

Niin tarkoitat tietenkin sanoa että ne 50v kaljamahaukot kuvittelee näin. Kunhan tarkennan.

Vierailija
38/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et jahtaa omanikäisiäsi? Luuletko että melkein teini-ikäisiä kiinnostaa keski-ikäiset sedät? 

Ei tässä aina olla jahtaamassa, ainakaan ilmaiseksi. 

Vierailija
39/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona. 

Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet. 

Vierailija
40/116 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, ap. Kauniina naisena voin kertoa, että todellakin miehet tulevat juttelemaan jos heihin ottaa kontaktia. Jos yleisesti hymyilisi vastaan tuleville miehille, niin en koskaan pääsisi paikasta a paikkaan b kun pitäisi jäädä rupattelemaan random miesten kanssa. 

Onneksi olen ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi