Tuukka Temonen treffeillä
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Teidän suruaikanne tiedetään, jos omainen kuolee niin ette peru mitään menojanne, hyvä kun hautajaisiin ehditte. Sitten kyllä vaadittaisiin muilta vuoden suruaikoja.
Tulee mieleen näistä kommenteista että mies suhtautuu eri tavoin kuin nainen puolison kuolemaan. Itsellä puolison menetys, syöpään, ja eletty vuosikymmenten yhteinen aika ei ole kumittamalla mielestä pois pyyhittävissä. Tuoreimmat asiat ovat ensimmäisenä mielessä. Leski, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalliselta tuntuu. Itse varmaan kuolisin suruun jos menettäisin puolisoni. Ei kävisi mielessäkään alkaa uusia katselemaan.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle kummallista ja käsittämätöntä että kaikki eivät ole SINÄ eivätkä toimi kuten sinä? Omahyväisyyden huippu on mielestäni tuo ihme kuvitelma siitä että vain oma reaktio, tapa toimia ja elää on se ainoa oikea ja kaikki muu on kummallista, outoa ja väärin. Onko sinussa vähän narsistin vikaa?
Komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi pitää edes vuoden suruaika. Ei lapsetkaan varmaan uutta äitipuolta heti halua...
Lapselle on helpotus nähdä, että kyllä isä pärjää nyt. Näin minä ajattelin.
Lisään vielä, että mulla oli oikeasti huoli isästä vaikka itse olin lapsi. Uusi kumppani vei huolet pois.
Hyvä sulle. Mä vaan tiedän niin monta tapausta lähipiiristä, jossa on inhottu äiti tai isäpuolia. Muutettu heti, kuin vain mahdollista pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalliselta tuntuu. Itse varmaan kuolisin suruun jos menettäisin puolisoni. Ei kävisi mielessäkään alkaa uusia katselemaan.
Miten voi olla aikuiselle ihmiselle kummallista ja käsittämätöntä että kaikki eivät ole SINÄ eivätkä toimi kuten sinä? Omahyväisyyden huippu on mielestäni tuo ihme kuvitelma siitä että vain oma reaktio, tapa toimia ja elää on se ainoa oikea ja kaikki muu on kummallista, outoa ja väärin. Onko sinussa vähän narsistin vikaa?
Eikö saa edes nykyään sanoa, jos joku asia tuntuu itsestä kummalliselta? Kaikki pitäisi aina vain ymmärtää ja suvaita.
Vierailija kirjoitti:
Lapsirukat.
Juu kyllä! Seon lapselle kamala paikka jos vanhempi jatkaa elämäänsä ja tulee uudelleen onnelliseksi. Eihän kukaan halua että oma vanhempi on onnellinen! Sellainen tyhjä, menneisyyteen takertuva, surullinen ja iloton, haamua vaaliva kuori on lapsille paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä kyllä kuolleen muistoa kunnioiteta. Se sureminen mitä on ollut sairauden aikana on ollut sitä että on ollut ilman petikumppania.
Kuollut on kuollut, elävät jatkaa elämäänsä. Ei tällä kuolleiden muistojen ehdoilla kukaan täysi-järkinen ala elää. Yksi elämä, kannattaa elää sitä vielä kun ehtii eikä rypeä menneisyydessä ja jättää asioita tekemättä jonkun kalmojen kunnioiden vuoksi.
Saa elää joo, mutta ei tässä tule sellaista mieleen että vaimo olisi ollut kovin rakas.
Silläkö ei ole merkitystä, että on puhunut aina Olgasta kauniisti ja on julkisestikin itkenyt asiaa?
No ei jos on tv-ohjaaja niin kyllä aivan varmasti osaa myös tarpeen mukaan näytellä.
Toivottavasti Tuukka löytää/löysi uuden kumppanin. Hieno ihminen, kaikkea hyvää hänelle.
Jotenkin tämä uutinen tuntuu minusta vastenmieliseltä, mutta Tuukka saa tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän suruaikanne tiedetään, jos omainen kuolee niin ette peru mitään menojanne, hyvä kun hautajaisiin ehditte. Sitten kyllä vaadittaisiin muilta vuoden suruaikoja.
Tulee mieleen näistä kommenteista että mies suhtautuu eri tavoin kuin nainen puolison kuolemaan. Itsellä puolison menetys, syöpään, ja eletty vuosikymmenten yhteinen aika ei ole kumittamalla mielestä pois pyyhittävissä. Tuoreimmat asiat ovat ensimmäisenä mielessä. Leski, nainen.
Minä otin heti uuden miehen. T. Ex leski, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä kyllä kuolleen muistoa kunnioiteta. Se sureminen mitä on ollut sairauden aikana on ollut sitä että on ollut ilman petikumppania.
Kuollut on kuollut, elävät jatkaa elämäänsä. Ei tällä kuolleiden muistojen ehdoilla kukaan täysi-järkinen ala elää. Yksi elämä, kannattaa elää sitä vielä kun ehtii eikä rypeä menneisyydessä ja jättää asioita tekemättä jonkun kalmojen kunnioiden vuoksi.
Saa elää joo, mutta ei tässä tule sellaista mieleen että vaimo olisi ollut kovin rakas.
Silläkö ei ole merkitystä, että on puhunut aina Olgasta kauniisti ja on julkisestikin itkenyt asiaa?
No ei jos on tv-ohjaaja niin kyllä aivan varmasti osaa myös tarpeen mukaan näytellä.
Eli kun minä olen leikkausalihoitaja niin ihan varmasti osaan myös tehdä kirurgin hommia? No kokeillaanko, jos ihan vähän leikkelisin sinua? Vaikka umpisuolen? Olen mä niitä salissa niin monta nähnyt että varmasti osaan tarpeen mukaan vähän saksia... Voi nyt v i t t u mikä logiikka sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi pitää edes vuoden suruaika. Ei lapsetkaan varmaan uutta äitipuolta heti halua...
? Haloo nyt eletään vuotta 2026, ei v. 1800
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen tuntuu minusta vastenmieliseltä, mutta Tuukka saa tehdä mitä haluaa.
Onneksi ei kysytä sinulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa edes nykyään sanoa, jos joku asia tuntuu itsestä kummalliselta? Kaikki pitäisi aina vain ymmärtää ja suvaita.
Sinun suvaitsemistasi ei asiassa kysytä !
Kaikkea hyvää Tuukalle, iloa ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsirukat.
Juu kyllä! Seon lapselle kamala paikka jos vanhempi jatkaa elämäänsä ja tulee uudelleen onnelliseksi. Eihän kukaan halua että oma vanhempi on onnellinen! Sellainen tyhjä, menneisyyteen takertuva, surullinen ja iloton, haamua vaaliva kuori on lapsille paras!
Ei varmaan kukaan ole sitä mieltä, etteikö saisi jatkaa elämäänsä. Olgan kuolemasta nyt vaan sattuu olemaan vasta puoli vuotta aikaa ja se on kuitenkin aika vähän. Epäilen kyllä minäkin, että lapsille ei ihan helppoa ole näin nopeasti hyväksyä äidin tilalle uutta naista.
Vierailija kirjoitti:
vähintään kerran kuussa oltava lehdissä, hyvin näkyy iltalehden artikkelin alapuolella.
Ja heti vaan julkiseen tapahtumaan treffeille et kaikki näkee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas että olet typerä
Takaisin hevosen selkään. Yihaa!