Minin lounastreffeille miehen kanssa. Mies maksoi tiskille molempien, mutta
istuuduttuamme alas, kysyi onko mulla mobilepayta, että voisin lähettää osuuteni. Siinä olikin sitten hyvä tunnelma loppuajan, kun mietin millaisen tomppelin kanssa olen päätynyt treffeille.
Huom. minulle ei olisi ollut ongelma maksaa suoraan tiskille osuuttani ja olinkin oikeastaan odottanut ennen treffejä, että molemmat varmaan maksavat omansa, mutta tuo miehen toiminta oli nöyryyttävää, kun ensin antaa olettaa, että hän maksaa, mutta kuitenkin on parin min päässä pyytämässä rahoja takaisin.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla nainen kun joutuu jopa ravintolassa ihan itse maksamaan itselleen tilaamansa ruoka-annoksen.
Et tajunnut koko jutun pointtia. Ap olisi mielellään maksanut osuutensa tarjoilijalle.
Lopputuloksen kannalta on merkityksetöntä siirtyykö raha välikäden kautta vai suoraan. Ravintolasta ulos kävellessä molemmat ovat maksaneet täsmälleen sen verran kuin mitä itse siellä itselleen tilasivat. Kukaan ei jäänyt velkaa kenellekään tai hyötynyt taloudellisesti toisesta ihmisestä.
No kyllä tuosta jää huono kuva, kun toinen esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Ei jatkoon.
Kuka esitti ja kenelle? Joku ravintolan kassahenkilö ei ole kiinnostunut siitä kumpi maksaa. Kunhan joku hoitaa maksun.
Mies feikkaa julkisesti olevansa herrasmies ja kavaljeeri, kahden kesken onkin vain pilluloinen.
Samaa mekaniikkaa kaikki vaimonhakkaajat noudattavat. Ulospäin ovat sankareita ja seuramiehiä, kotona tapahtuvista asioista ei voi puhua julkisesti, koska se ei kestä päivänvaloa.
Tän lajin kumppanit on täyttä saastaa. Raivostuvat, jos mikään uhkaa heidän kulissejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tasa-arvo on tärkeää, mutta vain valikoiduissa asioissa. Maksaminen ei kuulu niihin.
Miehelle on tärkeää muiden miesten mielipiteet ( maksoi tiskillä), mutta deitin menettäminen ei.
Mies joka maksaa treffiakan kuluja on vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, tossa tilanteessa sanoisin että anteeksi mun on mentävä vessaan ja vessan sijaan kävelisin kahvilasta ulos ja deletoisin tämän kontaktin deittiapista. Tämö siis oletuksella että kyseessä olisi joku tuntematon deitti jota en tunne ollenkaan millään tasolla vielä.
Eli siis varastaisi ruoan poistumalla maksamatta omaa ruokaansa.
Mieshän pyysi maksua heti, kun olivat päässeet pöytään, joten apn annos oli tod näk koskematon. Mies voi hyvin syödä itse maksamansa annokset, molemmat. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tasa-arvo on tärkeää, mutta vain valikoiduissa asioissa. Maksaminen ei kuulu niihin.
Miehelle on tärkeää muiden miesten mielipiteet ( maksoi tiskillä), mutta deitin menettäminen ei.
Täällä "korkean tason" miehet itkee kahden euron kahvista 😂 Eikä edes siitä, että olisi maksanut naisenKIN kahvin, vaan edes omansa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo aloituksen mies maksanut.
eli järki mies totesi että kadultakin saa halvemmalla tasokkaampaa.
Jos olisi jo aluksi sovittu, että molemmat maksaa omansa, mies olisi antanut itsestään suoraselkäisen kuvan, nyt teki itsestään täyden pellen, jolla varmisti, ettei treffailu jatku.