Minin lounastreffeille miehen kanssa. Mies maksoi tiskille molempien, mutta
istuuduttuamme alas, kysyi onko mulla mobilepayta, että voisin lähettää osuuteni. Siinä olikin sitten hyvä tunnelma loppuajan, kun mietin millaisen tomppelin kanssa olen päätynyt treffeille.
Huom. minulle ei olisi ollut ongelma maksaa suoraan tiskille osuuttani ja olinkin oikeastaan odottanut ennen treffejä, että molemmat varmaan maksavat omansa, mutta tuo miehen toiminta oli nöyryyttävää, kun ensin antaa olettaa, että hän maksaa, mutta kuitenkin on parin min päässä pyytämässä rahoja takaisin.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti palstan 30-60 v keski-ikäiset tummelit kuvittelee, että heille pitää maksaa treffeillä! :D
Ei, mutta jos jompikumpi ehtii maksamaan ensin, niin hän sitten tarjoaa, eikä aleta vaatimaan mitään takaisinmaksua. Se on aikamoista tilannetajun puutetta. Jos on tarkoitus maksaa vain omista, niin se sovitaan hyvissä ajoin etukäteen.
EI, KYLLÄ PALSTAN 30-V 160 kg mummelit on NUORISOA, niin on kerrottu :D
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla nainen kun joutuu jopa ravintolassa ihan itse maksamaan itselleen tilaamansa ruoka-annoksen.
Et tajunnut koko jutun pointtia. Ap olisi mielellään maksanut osuutensa tarjoilijalle.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksa kellekään akalle senttiäkään, jos ei kelpaa niin ei kelpaa :)
Pyydätkö sinä ravintolassa miespuolisen työntekijän kassalle, että saat maksettua ruokasi?
Ukko näytteli muille tarjoavansa ja sitten kotona jurnuttaa ja kurjuuttaa akkaansa
ei jatkoon
Ja nuorisoTUMMELIT KUUMENEE! Miettikää, kun jossain korpikylässä juntit ottaa kouvvolaa ihoon ja heiluvat nelikymppisinä paareissa, nuorina.
todella säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Palstan valuutavampyyrit vauhdissa. Pitäähän naaraan saada palkinnoksi vähintään ilmainen ravintolaillallinen kun treffeille suostui lähtemään. Eiks jeh?
Nainen olisi voinut mennä kassalle maksamaan oman ruokansa. Sille hän ei voi mitään, että mies halusi maksaa tuplamaksun omasta ruuastaan. En minäkään olisi maksanut miehelle mitään, kun ei asiasta maininnut ruokia maksettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla nainen kun joutuu jopa ravintolassa ihan itse maksamaan itselleen tilaamansa ruoka-annoksen.
Et tajunnut koko jutun pointtia. Ap olisi mielellään maksanut osuutensa tarjoilijalle.
Lopputuloksen kannalta on merkityksetöntä siirtyykö raha välikäden kautta vai suoraan. Ravintolasta ulos kävellessä molemmat ovat maksaneet täsmälleen sen verran kuin mitä itse siellä itselleen tilasivat. Kukaan ei jäänyt velkaa kenellekään tai hyötynyt taloudellisesti toisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nuorisoTUMMELIT KUUMENEE! Miettikää, kun jossain korpikylässä juntit ottaa kouvvolaa ihoon ja heiluvat nelikymppisinä paareissa, nuorina.
todella säälittävää!
Nuorisoa, nuorisoa 40 v-nuorisoa, jiiveegee soimeen jeemöö! Ja ukot jotain MT-potilaita jo 15-vuotiaasta lähtien. Jeemöö!
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus! -palstan asukki 160 cm 150 kg
Vierailija kirjoitti:
Ukko näytteli muille tarjoavansa ja sitten kotona jurnuttaa ja kurjuuttaa akkaansa
ei jatkoon
Ihan kuin ketään tuntemattomia ympärillä kiinnostaisi pätkän vertaa mitä joku tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisi maksanut!
Vierailija kirjoitti:
Olit laittanut vahvasti filtteröidyn kuvan tinderiin, jossa näytit nuoremmalta, hoikemmalta, kauniimmalta. Mies halusi välittömän refundin.
Mieslapsella aika hidas sytytys, jos vasta toka treffeillä vastapuolen ulkonäkö alkoi vastustaa.
Lokkia harmittaa kun ei saanutkaan ilmaista ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputuloksen kannalta on merkityksetöntä siirtyykö raha välikäden kautta vai suoraan. Ravintolasta ulos kävellessä molemmat ovat maksaneet täsmälleen sen verran kuin mitä itse siellä itselleen tilasivat. Kukaan ei jäänyt velkaa kenellekään tai hyötynyt taloudellisesti toisesta ihmisestä.
No kyllä tuosta jää huono kuva, kun toinen esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Ei jatkoon.
Isukki isukki, nyt apuun, olen nuorisoa ja täällä väitetään etten ole! -mummo 1982
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kuulu pätkääkään se, että mies maksoi tuplana omat syömisensä. Minä maksoin omani suoraan kassalle.
Et kai maksanut? Tarvittaisiin joku julkinen rekisteri näistä lokkimiehistä jotka yrittävät kaveerata naisten pillujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuosta jää huono kuva, kun toinen esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Ei jatkoon.
Kuka esitti ja kenelle? Joku ravintolan kassahenkilö ei ole kiinnostunut siitä kumpi maksaa. Kunhan joku hoitaa maksun.
Eikö nykyisin eletä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Joten myös nainen on pihi paska jossei treffeillä tarjoa vähintään lounaan tai kahvikupposen.