Minin lounastreffeille miehen kanssa. Mies maksoi tiskille molempien, mutta
istuuduttuamme alas, kysyi onko mulla mobilepayta, että voisin lähettää osuuteni. Siinä olikin sitten hyvä tunnelma loppuajan, kun mietin millaisen tomppelin kanssa olen päätynyt treffeille.
Huom. minulle ei olisi ollut ongelma maksaa suoraan tiskille osuuttani ja olinkin oikeastaan odottanut ennen treffejä, että molemmat varmaan maksavat omansa, mutta tuo miehen toiminta oli nöyryyttävää, kun ensin antaa olettaa, että hän maksaa, mutta kuitenkin on parin min päässä pyytämässä rahoja takaisin.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Et kai maksanut? Tarvittaisiin joku julkinen rekisteri näistä lokkimiehistä jotka yrittävät kaveerata naisten pillujen kanssa.
Ai kun mies ei antanut ilmaista ruokaa lokille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla nainen kun joutuu jopa ravintolassa ihan itse maksamaan itselleen tilaamansa ruoka-annoksen.
Et tajunnut koko jutun pointtia. Ap olisi mielellään maksanut osuutensa tarjoilijalle.
Lopputuloksen kannalta on merkityksetöntä siirtyykö raha välikäden kautta vai suoraan. Ravintolasta ulos kävellessä molemmat ovat maksaneet täsmälleen sen verran kuin mitä itse siellä itselleen tilasivat. Kukaan ei jäänyt velkaa kenellekään tai hyötynyt taloudellisesti toisesta ihmisestä.
No kyllä tuosta jää huono kuva, kun toinen esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Ei jatkoon.
Kuka esitti ja kenelle? Joku ravintolan kassahenkilö ei ole kiinnostunut siitä kumpi maksaa. Kunhan joku hoitaa maksun.
Mies feikkaa julkisesti olevansa herrasmies ja kavaljeeri, kahden kesken onkin vain pilluloinen.
Samaa mekaniikkaa kaikki vaimonhakkaajat noudattavat. Ulospäin ovat sankareita ja seuramiehiä, kotona tapahtuvista asioista ei voi puhua julkisesti, koska se ei kestä päivänvaloa.
Minkä ikäinen tämä miespuolinen lounasseura on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se rankkaa olla nainen kun joutuu jopa ravintolassa ihan itse maksamaan itselleen tilaamansa ruoka-annoksen.
Et tajunnut koko jutun pointtia. Ap olisi mielellään maksanut osuutensa tarjoilijalle.
Lopputuloksen kannalta on merkityksetöntä siirtyykö raha välikäden kautta vai suoraan. Ravintolasta ulos kävellessä molemmat ovat maksaneet täsmälleen sen verran kuin mitä itse siellä itselleen tilasivat. Kukaan ei jäänyt velkaa kenellekään tai hyötynyt taloudellisesti toisesta ihmisestä.
No kyllä tuosta jää huono kuva, kun toinen esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Ei jatkoon.
Kuka esitti ja kenelle? Joku ravintolan kassahenkilö ei ole kiinnostunut siitä kumpi maksaa. Kunhan joku hoitaa maksun.
Ei niin kiinnosta, mutta miksi hemmetissä toinen sanoo maksavansa, kun ei kuitenkaan maksa? Mikä järki tuossa on. Pitää turpansa kiinni ja antaa toisen maksaa tarjoilijalle osuutensa. Miksi pitää puhua paskaa ja valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai maksanut? Tarvittaisiin joku julkinen rekisteri näistä lokkimiehistä jotka yrittävät kaveerata naisten pillujen kanssa.
Ai kun mies ei antanut ilmaista ruokaa lokille
Mikdi mies sitten kassalla mitään kysymättä maksoi naisenkin ruuat? Sinä varmaan osaat selittää syyn noin järjettömälle käytökselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mies esitti itselleen. Hän sitten kehuu kaikille miten tarjosi treffinaiselle lounaan.
Marika Stanway, tällaista somenimeä Marika käyttää, hän on tyttönimeltään Laaksonen. Syntyi Nakkilassa. Hänen tätinsä on pedofiili, joka sekaantui ainakin veljenpoikaansa. Marikan asia teiki vauhkoksi ja hän alkoi pelätä sukulaisiaan ja erityisesti ja jostain selittämättömästä syystä hän pelkään tätä serkkumiestään. Serkkumies on viaton uhri pedofiilille, joka on transnainen omaten XXY-kromosomiston normaalin naisen XX-kromosomiston sijasta. Eli Marikan ja tämän koodinimi ”Köpin” täti. Marika ajatteli nuoruudessaan, että häntä noin viisi vuotta nuorempi serkkumiehensä ansaitsi sääliä ja hän yritti eristää ”Köpin” naisista ja teki hätäpäin se jopa pilkkaamalla ”Köpiä” estääksen ”Köpiltä” ”seksistressin” koska luuli ”Köpin” pedofiilin uhrina ahdistuvan naisten seksuaalisesta ja romanttisesta huomiosta! Marika alkoi pelätä ”Köpiä” sellaisella tavalla, että kiihdytti naisten pilkkaa ”Köpiä” kohtaan! Ja tekee tuhoa hänelle laitoshuoltajan työstään, väittäen, että ”Köpistä” löytyy ties mitä häiriinnyspapereita ja parafilia lausuntoja ja väkivaltalausuntoja! Todellisuudessa ”Köpistä” löytyy ainoastaan lausunto reaktiivinen depressio ja post traumaattinen stressi, mutta ei parafilia luokitukseen menevää lausuntoa, Post traumaattista stressiä voidaan joidenkin toimesta yrittää vääristää väkivalta taipumukseksi! Uhkarohkeaa häiritä miestä esim. tuijotuskampanjoilla, joissa Pääkaupunkin seudun ja Lahden naiset yllytetään ketjuviestikampanjoilla tuijottamaan ”Köpiä” uhkaavasti, halveksivasti sekä haastavalla ilmeellä!
Marika pelkää myös perinnälliseksi pedofiiliksi leimautumista tätinsä taustan perusteellaa, vaikka pelkoon ei ehkä olisi syytä, kuten ”Köpinkään” kohdalla! Marika käyttää perusteena sitä, että ”Köpi” on sinkku ja lapseton, Marika taas kahden lapsen äiti. Jopa seksuaalirikosten uhrien järjestö Delfins opettaa, että sukupuolesta riippumatta pedofiilin uhrin parisuhteen muodostamisvaikeudet ovat tunnettu tosia asia ja perheen perustaminen ja koossa pitäminen usein erittäin vaikeaa, mutta peloissaan Marika on alkanut uhota, että ”Köpi” olisi itse perverssi, itä hän ei ole vaan pedofiilin uhri, jonka parisuhde elämä vuosikymmenestä toisaan on paiskattu aina lattiaan, jos sen merkkejä on alkanut orastaa, Nyt pääkaupunkiseudun naiset ovat alkaneet joukolla ajaa ”Köpin” mahdollisuuksia alas, ikäänkuin joukolla sopien, että ”Köpin” ””tulee pysyä sinkkuna ja vetää vaan käteensä”” ”kun käteenvetoa ei pysty estämään” jos muuten ei onnaa niin valehdellaan ”Köpi” raiskaajaksi! Ja levitetään raiskaajavaleita koko Suomeen! Marika sekä kaksi hänen tätiään, jotka työskentelevät myös laitoshuoltajina ovat lähteneet tekemään tätä kampanjaa soitellen lääkäreiden puhelimesta työpaikaltaan valehtelusoittoja! Toinen heistä on tämä pedofiilitäti, joka on saattanut käyttää myös muiden sisarustensa lapsia hyväkseen! He ovat porukalla ajaneet ”Köpin” elämää alas 13-vuoden iästä alkanen! ”Köpi” on saanut taistella koko elämänsä, hän on vielä suht järjissään, mutta selektiivinen mutisit reaktiivisesti erityisherkkä introvertti ja post traumaattisen stressin vallassa, jota on vahvistettu salajuottamalla hänelle huumeita ja ”Köpi” on joutunut katkaisemaan yhdeksän vuotta kestäneen psyykelääkityksen, masennukseen hänelle määrättiin Risperidon päivittäiskäyttöön yhdeksän vuoden ajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaan asiat puhutaan halki etukäteen, ei tehdä omavaltaisia päätöksiä. Pitäisiköhän itsekin alkaa laskurtamana projekteilla asiakkaita omavaltaisesti ilman, että sovitaan etukäteen?
Normaaleilla älynlahjoilla varustettu ihminen osannee ravintolakutsun esittäessään jo todeta, että mennäänkö lounaalle, molemmat maksaa omansa/minä maksan tällä kertaa laskun. Asia sillä selvä. Alkuvaiheen tuttavuuksien kanssa en koskaan anna muutenkaan miehen maksaa minun osuusksiani.
En minä ainakaan alkaisi hankkimaan mitään mobilepaysovellusta kännykkään kesken ravintolassa istumisen ruoka edessä (tai alkaisi vaatimaan miestä luettelemaan siinä keskellä ravintolaa tilinumeroaan, jotta voisin tehdä siirron), kun paljon helpommin olisin hoitanut asian siinä tilaamisen yhteydessä korttimaksulla.
Hehe, tossa tilanteessa sanoisin että anteeksi mun on mentävä vessaan ja vessan sijaan kävelisin kahvilasta ulos ja deletoisin tämän kontaktin deittiapista. Tämö siis oletuksella että kyseessä olisi joku tuntematon deitti jota en tunne ollenkaan millään tasolla vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos ei ole sama. Siinä on tajunnut, että toinen feikki, joka esittää muille maksumiestä. Ei kannata esittää maksavansa, jos oikeasti ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten "feminismi" on kovin valikoivaa. Kerätään kaikki perinteisten sukupuoliroolien hyödyt, mutta jätetään pois kaikki omat velvollisuudet.
Niin mitä velvollisuuksia naisella tuossa oli ?
Vierailija kirjoitti:
Hehe, tossa tilanteessa sanoisin että anteeksi mun on mentävä vessaan ja vessan sijaan kävelisin kahvilasta ulos ja deletoisin tämän kontaktin deittiapista. Tämö siis oletuksella että kyseessä olisi joku tuntematon deitti jota en tunne ollenkaan millään tasolla vielä.
Eli siis varastaisi ruoan poistumalla maksamatta omaa ruokaansa.
Lol. Olisin maksanut ja ottanut ruoat mukaan koiranpussissa.
Mies esitti herrasmiestä kassaneidille. :D Älyttömän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ruokahan oli jo maksettu.
Pihi ukko yritti näpäyttää, ei tuossa ole kyse edes ulkokultaisuudesta vaan sinulta reaktion hakemisesta. Kunnon aikuislapsi. "TASA-ARVO!!!!!"a kiljuvat pikkupojat menevät heti luiskaan, samat miehet ovat tietenkin myös valittamassa miten suomalaiset naiset ovat niin epänaisellisia 🤣
Semmoinen satu tälle kertaa. 1.2/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mies maksoi molemmat, mies syö molemmat annokset.
Vierailija kirjoitti:
Olisin jättänyt ruoat siihen ja kävellyt ulos.
Mies yritti tehdä kassahenkilöön vaikutuksen.
Niinpä. Tämä, että paistattelee muka herrasmiehenä, joka muka tarjoaa, mutta sitten penää rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi jo vaihdettu numeroita, laittaisin perään viestin, että tuli hätämeno, syö munkin annos, ja tän jälkeen blokkiin kaikki.
Halusi näyttää tutun ravintolan tutulle henkilökunnalle, miten mä herrasmiehenä taaaaaas maksan taaaas uuden hoidon eväät.