Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Osa 50+ naisista ei ole enää pano kunnossa, jos ikinä ovat olleetkaan. Osa eronneista tai naimissa olevista puumista ovat todella kiimaisia. En nyt sano, että ovat helppoja saaliita, mutta innokkaasti menevät selälleen ja levittävät reitensä.
Puhutko nyt äidistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohtaa kannattaa myös muistaa, että nainen löytää seuraa aina. Aina.
Kas, katkokirjoittajafemakko on palannut kaakattamaan.
Nainen, joka on nuori ja hoikka ja tatuoimaton, tyypillisesti kykenee pyydystämään kumppanin helposti, koska hänellä on kaikki vahvat seksuaaliset ominaisuutensa vielä hallussaan.Inceli jatkaa päivästä toiseen katkerana, että naiset löytää seuraa niin helposti. Toisin kuin hän 🥺
Kivaa yksinäistä loppuelämää 🤗
Kiitti! Lyijykynäjalat väristen, ruoskakäsivarret puuskassa ja tikkumuna pystyssä. Kraaterinaama posket lommolla. Vihaisena! Pituutta 150 senttiä sulka päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ihmetytä. Esimerkiksi tässä ketjussa en koskisi yhteenkään kirjoittajaan edes metrisellä seipäällä - sukupuoleen katsomatta. Niin hirveää suoltoa.
Win-win 🥰
Tulit sitten kuitenkin mukaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa 50+ naisista ei ole enää pano kunnossa, jos ikinä ovat olleetkaan. Osa eronneista tai naimissa olevista puumista ovat todella kiimaisia. En nyt sano, että ovat helppoja saaliita, mutta innokkaasti menevät selälleen ja levittävät reitensä.
Puhutko nyt äidistäsi?
Se puhuu tyttärestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin en varmana enää ikinä ottaisi miestä vaivoikseni. Korkeintaan voisin harrastaa jotain kevyttä treffailua, mutta en muuttaisi enää yhteen. Olisi ihanaa, kun saisi tehdä mitä tykkää ja passata vain itseään. Olisi aina siistiä ja saisin sisustaa kotini juuri, kuten haluan.
Vaivoiksi? Minkä hiton takia sinulla on mies joka on joku taakka?
90%:lla naisista on mies joka on taakka, enemmän tai vähemmän.
Olin nelikymppinen, kun erosin vaimostani. Aluksi kokeilin joitain suhteita, mutta en vaan jaksanut sitä enää, vaan lopulta halusinkin olla vain yksin ja elää täysin itsenäistä elämääni. Sillä tiellä olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin en varmana enää ikinä ottaisi miestä vaivoikseni. Korkeintaan voisin harrastaa jotain kevyttä treffailua, mutta en muuttaisi enää yhteen. Olisi ihanaa, kun saisi tehdä mitä tykkää ja passata vain itseään. Olisi aina siistiä ja saisin sisustaa kotini juuri, kuten haluan.
Ovatko tämä naisten suuri enemmistö jotenkin tyhmiä vai miksi näin on?
Samaa voin sanoa omasta lähipiiristäni.
Miehet hankkiutuvat nopeasti uuteen suhteeseen ja ne naiset, jotka tarvii projektia ja passattavaa.
Suurin osa naisista opettelee elämään itselleen, kun ei ole passattavia. Nauttien.
Eihän tämä tähän, kuulu.. mutta jos helpottas auki kirjoitettuna.
Viimeisimpänä: ystävä kuoli syöpään 48 vuotiaana. Puoli vuotta hautajaisista leskellä oli uusi nainen huushollaamassa heidän kodissaan. Pahoitin mieleni. He varmasti tekivät eroa sairauden edetessä, mutta sen naisen näkeminen ystävän kodissa onnellisena satutti.. sain pidettyä mölyt mahassani. Ei kuulu mulle, tiedän. Mutta tunte vaan ryöpsähti. Oma ikävä on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiselle naiselle voi olla vaikeaa löytää miestä, mutta jos on hoikka, iloinen ja itsestään huolta pitävä niin 70-80 vuotiaasta miehestä voi ehkä vielä löytää itselleen kumppanin.
Höpsistä. Nehän joko hoitokodissa tai kuolleet.
Yritäppä nyt pikkuisen enemmän.
Moni 70-80v tai paljon vanhempikin asuu kyllä ihan vielä kotona ja pärjää yksin. Isäni on 79v ja hän asuu yksin omakotitalossa eikä tarvitse mitään apuja.
Isäni ikäistä miestä en todellakaan huolisi näin 47-vuotiaana. En huolisi edes 70v miestä. Ei mun äitikään ole vielä 70v.
Kyllä.. Mutta kun viisikymppisenä on vierestä seurannut, miten monet miehet alkaa menemään alaspäin kun 60 on hollilla, niin miksi kukaan tieten tahtoen ottaisi vaivaa elämäänsä? Kyllä mä ainakin 54-vuotiaana naisena mietin, millaista olisi elää 65-vuotiaan miehen kanssa, jos deittailisin. Ei todellakaan kiinnosta. Omankin ikäisen pitää olla pirun hyvässä kunnossa (koska itsekin olen), jotta edes vaivaudun harkitsemaan tapaamista.
Kylläpä olet harhainen, ei sinua kukaan 54v vanha nainen enää halua tavata intiimisuhteen muodostamisen puitteissa.
Väärässäpä olet. Nainen löytää seuraa aina, muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt äidistäsi?
Äidin ja kaikkien muidenkin naisten seksuaalisuus hiipuu nopeasti iän lisääntyessä ja kun ne kuumat aallot alkavat, keskimäärin 45v ikäisenä, katoaa seksuaalisuus kokonaan, loppuiäksi.
/viekusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiselle naiselle voi olla vaikeaa löytää miestä, mutta jos on hoikka, iloinen ja itsestään huolta pitävä niin 70-80 vuotiaasta miehestä voi ehkä vielä löytää itselleen kumppanin.
Moni 70-80v tai paljon vanhempikin asuu kyllä ihan vielä kotona ja pärjää yksin. Isäni on 79v ja hän asuu yksin omakotitalossa eikä tarvitse mitään apuja.
Isäni ikäistä miestä en todellakaan huolisi näin 47-vuotiaana. En huolisi edes 70v miestä. Ei mun äitikään ole vielä 70v.
Kyllä.. Mutta kun viisikymppisenä on vierestä seurannut, miten monet miehet alkaa menemään alaspäin kun 60 on hollilla, niin miksi kukaan tieten tahtoen ottaisi vaivaa elämäänsä? Kyllä mä ainakin 54-vuotiaana naisena mietin, millaista olisi elää 65-vuotiaan miehen kanssa, jos deittailisin. Ei todellakaan kiinnosta. Omankin ikäisen pitää olla pirun hyvässä kunnossa (koska itsekin olen), jotta edes vaivaudun harkitsemaan tapaamista.
Kylläpä olet harhainen, ei sinua kukaan 54v vanha nainen enää halua tavata intiimisuhteen muodostamisen puitteissa.
Tätä komppaan. Joku voi haluta, mutta vanhoilla naisilla on liian kovat luulot itsestään, jos on vähän uhrannut oman kuntonsa eteen. Itse he kyllä haluavat 10 vuotta nuoremman miehen ja luulevat olevansa sopivia sellaiselle, mutta miksi tämä mies siihen lähtisi, kun on omankin ikäistä tai nuorempaa naista olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne 50+ eronneet miehet jotka tiedän, eivät todellakaan ota enää uutta akkaa riesakseen. Monilla onnjo sen verran rahaa, että tarvittaessa ostavat seksiä. Ovat tyytyväisiä elämäänsä.
Miehet ovat älykkäitä. Mitä tekevät naiset? Jos ei ole frigidi, niin elävät puutteessa. Miksi? Kuvittelevat olevansa niin haluttuja, että saisivat jonkun, mutta eivät saa. Ainoastaan erittäin seksikkäät puumat saavat nuorta kollia ilmatteks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuon ikäisilläkään miehillä enää nouse kuin napeilla. Sääli heidän uutta "nuorikkoaan", joka joutuu elämään puutteessa.
Kyllä seisoo tuonkin ikäisillä ilman nappeja. Sitten on nuorempia joilla ei seiso edes nappien kanssa. Ei pelkkä ikä mitään kerro.
Kyllä se kerroloi täysin iän kanssa. Sekä elintapojen.
Mutta ei voi sanoa, että yli 50v miehillä ei seiso ilman nappeja. Äly hoi taas
Mutta voi sanoa, että 50+ naiset eivät ole pantavia?
Miehille tapahtuu rupsahdus.
Kaikille tapahtuu rupsahdus riippumatta sukupuolesta.
Kyllä se miehillä on alamäki jyrkempi kuin naisilla kun 60 alkaa lähestymään. Miten selität naisten korkeamman elinaikaodotteen?
Eihän se rupsahtamiseen liity. Naissukupuoli ja siihen liittyvä genetiikka ja hormonit antavat pitemmän eliniän kyllä mutta eivät sitä että yli 50v matamit olisi niinkään hehkeitä.
Mutta ongelmahan tässä on juurikin se, ettei kukaan halua 50+ ukkoa, koska jokainen tietää, mikä niillä on edessään seuraavan 10-15 vuoden aikana. Tässähän aiheena, miksi 5kymppiset naiset ei halua suhdetta. No, tässäpä se syy on.
Koita nyt ymmärtää, ettei naisia tarvitse kiinnostaa oma rupsahtamisensa, koska he voivat silti elää vielä hyvää elämää paljon pidempään kuin mies.
Ketju täynnä mammoja itkemässä, että mies otti heti toisen ja sinä sitten selität, ettei nämä ukot kelpaa kenellekään. Outoa.
Kun ei ottanut. Kumpikaan. Molemmat miehet olleet sinkkkuina mun jälkeen. Nämä suhteet yhteensä yli 30 vuotta. Olinko mä niin ihana vai niin kamala? Mieti tarkkaan 😂
N54 sinkku
En tiedä. Tiedän vain sen, että ne miehet eivät ole täällä vauvapalstalla kirjoittelemassa sinusta ja menneestä parisuhteestanne ja yrittämässä todistaa tuntemattomille kuinka paljon sinua parempia ovat. 🤭
- ohis
Mutta täällähän väitetään kiven kovaan, että miehillä on aina uusi suhde heti eron jälkeen, kun ovat niin hottiksia Mites nyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa voin sanoa omasta lähipiiristäni.
Miehet hankkiutuvat nopeasti uuteen suhteeseen ja ne naiset, jotka tarvii projektia ja passattavaa.
Suurin osa naisista opettelee elämään itselleen, kun ei ole passattavia. Nauttien.
Eihän tämä tähän, kuulu.. mutta jos helpottas auki kirjoitettuna.
Viimeisimpänä: ystävä kuoli syöpään 48 vuotiaana. Puoli vuotta hautajaisista leskellä oli uusi nainen huushollaamassa heidän kodissaan. Pahoitin mieleni. He varmasti tekivät eroa sairauden edetessä, mutta sen naisen näkeminen ystävän kodissa onnellisena satutti.. sain pidettyä mölyt mahassani. Ei kuulu mulle, tiedän. Mutta tunte vaan ryöpsähti. Oma ikävä on valtava.
Ymmärrän. On vaikea käsitellä tätä asiaa objektiivisesti, vaikka se fakta onkin. Miehille nainen on lähes aina pelkkä hyödyke, oman narismin ja egon jatke, palvelija. Tunne-elämä on pinnallista, olematonta, ja muut ihmiset korvattavissa. Jopa pitkissä avioliitoissa. Vaimo on tuuraamassa äitiä, ja seksuaalisen tyydytyksen antaja, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko tämä naisten suuri enemmistö jotenkin tyhmiä vai miksi näin on?
Miehet tuuppaa heittäytymään palveltavaksi naimisiin päästyään. Kotitöiden tekeminen vähentyy huomattavasti. Miestä pitää huomioida enemmän.
Minen prosentteja lähde huutelemaan, mutta onhan tuo nähty. Suurinosa naisista on kuitenkin hoivavietillä varustettu, että automaattisesti lähtevät leikkiin mukaan. Osa jopa edellyttää sitä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihana mies, kuulostat unelmieni kumppanilta joka tavalla! Tulisitko kumppanikseni? Pari sanaa itsestäni: Minua ei kiinnosta parisuhde eikä etenkään seksi ja laitan itseni ja tarpeeni sinun edelle, mutta ei kai tämä sinua haittaa, kun kuitenkin sisimmissäsi tiedät, että haluan parisuhteen.
Ai et? Miksi et? Eikö kiinnosta? Kiinnostaa kuitenkin, et vaan myönnä.
Viiskymppisen naisen on viihdyttävä yksikseen kun ei oikein muuta vaihtoehtoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne 50+ eronneet miehet jotka tiedän, eivät todellakaan ota enää uutta akkaa riesakseen. Monilla onnjo sen verran rahaa, että tarvittaessa ostavat seksiä. Ovat tyytyväisiä elämäänsä.
Miehet ovat älykkäitä. Mitä tekevät naiset? Jos ei ole frigidi, niin elävät puutteessa. Miksi? Kuvittelevat olevansa niin haluttuja, että saisivat jonkun, mutta eivät saa. Ainoastaan erittäin seksikkäät puumat saavat nuorta kollia ilmatteks.
Hei sinä ihana mies, kuulostat unelmieni kumppanilta joka tavalla! Tulisitko kumppanikseni? Pari sanaa itsestäni: Minua ei kiinnosta parisuhde eikä etenkään seksi ja laitan itseni ja tarpeeni sinun edelle, mutta ei kai tämä sinua haittaa, kun kuitenkin sisimmissäsi tiedät, että haluan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle