Ihmiset on uskomattoman laiskoja.
Laiska ei menesty elämässä. Esimerkiksi leipäjonoissa käyvät on laiskoja.
Kommentit (11)
Laiskuus on tutkitusti yksi älykkyyden merkeistä. Tyhmä tarvitsee ulkoista stimulaatiota, ettei pitkästy. Älykkäälle riittää omat ajatukset.
Ei tänne ole kukaan pyytänyt syntyä.
Ja silti laiskan pitäisi saada sama elintaso kuin ahkeran. Eli kenenkään ei kannata olla ahkera.
Vaikka heräilin just yövuoroputken jälkeen aaton viettoon, enkä aio tänään tehdä muuta kuin syödä ja saunoa, en tunne itseäni laiskaksi. Töissä on ollut vilkasta, kaikenlaista tautia on liikenteessä. Takaisin töihin vasta maanantaina, ja Uuden Vuoden aattona yöpäivystyksessä - olkaas varovaisia niiden rakettien kanssa, suojalasit naamalle, ei kädestä lähetystä, ja selvinpäin, niin ei tarvi viettää yötä paikattavana.
Ts. Hoitsu ensiavusta
Vierailija kirjoitti:
Vaikka heräilin just yövuoroputken jälkeen aaton viettoon, enkä aio tänään tehdä muuta kuin syödä ja saunoa, en tunne itseäni laiskaksi. Töissä on ollut vilkasta, kaikenlaista tautia on liikenteessä. Takaisin töihin vasta maanantaina, ja Uuden Vuoden aattona yöpäivystyksessä - olkaas varovaisia niiden rakettien kanssa, suojalasit naamalle, ei kädestä lähetystä, ja selvinpäin, niin ei tarvi viettää yötä paikattavana.
Ts. Hoitsu ensiavusta
Eihän tuollainen ole laiskuutta. Olet vaivautunut hankkimaan itsellesi ammatin ja käyt töissä. Ei koko aikaa tarvitse touhuta, lepo tekee hyvää ruumiille ja etenkin sielulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maannut koko päivän sohvalla ja mussuttanut jouluherkkuja ja limukkaa.
Kuulostat aika oksettavalta.
Eikö se Lasse Måterson laulanut aikoinaan Laiskotellen laulun, kyllä keksi pirullisen biisin, nyt kaikki laiskottelee.Minä lähden huomenna puusavottaan siellä ei laiskotella.
Minä olen maannut koko päivän sohvalla ja mussuttanut jouluherkkuja ja limukkaa.