Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset on uskomattoman laiskoja.

Vierailija
24.12.2025 |

Laiska ei menesty elämässä. Esimerkiksi leipäjonoissa käyvät on laiskoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maannut koko päivän sohvalla ja mussuttanut jouluherkkuja ja limukkaa. 

Vierailija
2/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska aloitus.

Vierailija
4/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus on tutkitusti yksi älykkyyden merkeistä. Tyhmä tarvitsee ulkoista stimulaatiota, ettei pitkästy. Älykkäälle riittää omat ajatukset.

Vierailija
5/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän laiskottelusta.

Vierailija
6/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne ole kukaan pyytänyt syntyä.

Vierailija
7/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti laiskan pitäisi saada sama elintaso kuin ahkeran. Eli kenenkään ei kannata olla ahkera. 

Vierailija
8/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heräilin just yövuoroputken jälkeen aaton viettoon, enkä aio tänään tehdä muuta kuin syödä ja saunoa, en tunne itseäni laiskaksi. Töissä on ollut vilkasta, kaikenlaista tautia on liikenteessä.  Takaisin töihin vasta maanantaina, ja Uuden Vuoden aattona yöpäivystyksessä - olkaas varovaisia niiden rakettien kanssa, suojalasit naamalle, ei kädestä lähetystä, ja selvinpäin, niin ei tarvi viettää yötä paikattavana. 

Ts. Hoitsu ensiavusta

Vierailija
9/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heräilin just yövuoroputken jälkeen aaton viettoon, enkä aio tänään tehdä muuta kuin syödä ja saunoa, en tunne itseäni laiskaksi. Töissä on ollut vilkasta, kaikenlaista tautia on liikenteessä.  Takaisin töihin vasta maanantaina, ja Uuden Vuoden aattona yöpäivystyksessä - olkaas varovaisia niiden rakettien kanssa, suojalasit naamalle, ei kädestä lähetystä, ja selvinpäin, niin ei tarvi viettää yötä paikattavana. 

Ts. Hoitsu ensiavusta

Eihän tuollainen ole laiskuutta. Olet vaivautunut hankkimaan itsellesi ammatin ja käyt töissä. Ei koko aikaa tarvitse touhuta, lepo tekee hyvää ruumiille ja etenkin sielulle. 

Vierailija
10/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maannut koko päivän sohvalla ja mussuttanut jouluherkkuja ja limukkaa. 

Kuulostat aika oksettavalta.

Vierailija
11/11 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Lasse Måterson laulanut aikoinaan Laiskotellen laulun, kyllä keksi pirullisen biisin, nyt kaikki laiskottelee.Minä lähden huomenna puusavottaan siellä ei laiskotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi