Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (716)
Höpöhöpö, eivät viihdy itsekseen vaan kuumeisen epätoivoisesti etsivät uutta miestä. Plus 50 v naisilla on kuitenkin parasta ennen -päivämäärä mennyt jo aikaa sitten joten eivät kelpaa enää miehille. Juuri siitä syystä se aikaisempikin puoliso etsi uuden naisen. Pelkkää biologiaa tuo on, mieshän voi lisääntyä koko ikänsä kun taas nainen ei.
Olen 57v ja jos nyt tulisi ero pitkästä suhteesta niin ei todellakaan jaksa uudet miehet kiinnostaa. Keskittyisin itseeni ja omaan elämääni. En ole koskaan asunut yksin. Olin sinkku 22v yhden viikon mutta silloinkin ex yhä asui saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanottu jo kymmeniä kertoja tässä ketjussa: Kyse on seksin tarpeesta. Muuten sukupuolet pärjäisivät varmaan ihan yhtä hyvin. Miehet varmaan jopa paremmin, koska osaavat tuossa iässä karistaa kuormittavat ihmissuhteet elämästään.
Suhteen tarvitaan paljon muutakin kuin seksintarve. - sivulta
Varmastikin. Mutta kun seksin tarve ei pakota, niin kriteerit tuolle muulle nousevat sfääreihin ja pieninkin "vika" miehessä turn off.
Naisella halu lisääntyä ja muodostaa perhe saa hyväksymään seksiin ja miehen kanssa elämiseen liittyvät riesat. Kun projekti on saatu päätökseen alkaa ensin seksi ja myöhemmin koko mies "haista".
Miehellä halu seksiin ja siksi myös parisuhteeseen säilyy lasten lennettyä pesästäkin. Miehen ainoa syy erota on, jos seksiä ei ole tai nainen on muuttunut ei-haluttavaksi miehen silmissä. Mitään omaa aikaa ja elämää mies ei kaipaa, jos leppoisa ja seksikäs kumppani on osunut kohdalle.
Höpö höpö. Erittäin seksuaalinen nainen saattaa muuttua avioliitossa pikkuhiljaa haluttomaksi, kun huomaa miten itsekäs loinen mies on. Jos kohdalle sattuu timanttinen, huolehtiva mies, nainen valuu hunajaa. Vuodesta toiseen.
Kun tällainen suhde päättyy, seksuaalisuus löytyy hyvin nopeasti.
Huono pilluisessa ämmässä on hunaja kaukana. Huono pillu ei hyväksi muutu on kumppani millainen tahansa. Hyvä pillu voi muuttua huonoksi sairauden, ikääntymisen jne. vuoksi.
Hyvä kulli voi muuttua huonoksi sairauden, ikääntymisen yms. myötä.
Ja huonosta ei hyvää saa ei sitten millään.
Kiimaiset naimissa olevat tai eronneet puumat heruttavat hunajaa, kun kunnon jötikkä heruttaa spermaa.
Haluatko naiset ottaa spermaa suuhun, noin yleensä ottaen? Yllätyin, kun eräs halusi nimenomaan, että lasti tulee summuun.
Itse en edes haluaisi munaani imettävän, mutta koska jotkin naiset siitä niin kovasti innostuu ja kiihottuu, annan sitä jonkun aikaa tehdä. Ovatpahan sitten erittäin valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 57v ja jos nyt tulisi ero pitkästä suhteesta niin ei todellakaan jaksa uudet miehet kiinnostaa. Keskittyisin itseeni ja omaan elämääni. En ole koskaan asunut yksin. Olin sinkku 22v yhden viikon mutta silloinkin ex yhä asui saman katon alla.
Naiset venyy ja joustaa ehkä tarpeettomankin pitkään. Miehetkin tekevät niin, mutta eri asioissa. Esim. täytyy ihmetellä, miksi joku mies voi sietää varatonta, kouluja käymättömäntä tai vähän koulutetua, useita vähän miten sattuu kasvatettuja naisen edellisestä liitosta tuomia lapsia ja itse naista, joka ei ole liiemmin järjellä pilattu, on ilkeä ja pahansuopa ja hyvin tavanomainen ulkonäöltään. Ja kaiken kukkariksi miehellä on varallisuutta ja tuloja, joita sitten nainen käyttää häpeilemättä. Ja vielä käsittämättömäksi menee se, että miehellä ei ole omia lapsia.
Rakkaus on vähän huono selitys, koska kyllä maailmasta löyyy useampi kuin yksi, johon voisi rakastua.
Myrkylliset naiset siipeilevät häpeilemättä. Jos käy niin, että mies alkaa suitsia rahamenoja tai yksinkertaisesti rahoja ei enää tule esim.yritystoiminnan heikentyessa, eikös vaan siipeilijä ala hakeutua imemään seuraavaa uhria.
Näissä myrkky-ämmissä on vielä sekin piirre, että alkavat jauhaa ja lietsoa ikäviä toisten asioista ja väeistä ilman mitään tarkempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset venyy ja joustaa ehkä tarpeettomankin pitkään. Miehetkin tekevät niin, mutta eri asioissa. Esim. täytyy ihmetellä, miksi joku mies voi sietää varatonta, kouluja käymättömäntä tai vähän koulutetua, useita vähän miten sattuu kasvatettuja naisen edellisestä liitosta tuomia lapsia ja itse naista, joka ei ole liiemmin järjellä pilattu, on ilkeä ja pahansuopa ja hyvin tavanomainen ulkonäöltään. Ja kaiken kukkariksi miehellä on varallisuutta ja tuloja, joita sitten nainen käyttää häpeilemättä. Ja vielä käsittämättömäksi menee se, että miehellä ei ole omia lapsia.
Rakkaus on vähän huono selitys, koska kyllä maailmasta löyyy useampi kuin yksi, johon voisi rakastua.
Näitä höplästä vedettäviä, vähän yksinkertaisia miehiä on helppo vedättää. Sääliksi käy, jos isovanhemmat jää ilman lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas paljon on naisissa h o o r i a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanottu jo kymmeniä kertoja tässä ketjussa: Kyse on seksin tarpeesta. Muuten sukupuolet pärjäisivät varmaan ihan yhtä hyvin. Miehet varmaan jopa paremmin, koska osaavat tuossa iässä karistaa kuormittavat ihmissuhteet elämästään.
Varmastikin. Mutta kun seksin tarve ei pakota, niin kriteerit tuolle muulle nousevat sfääreihin ja pieninkin "vika" miehessä turn off.
Naisella halu lisääntyä ja muodostaa perhe saa hyväksymään seksiin ja miehen kanssa elämiseen liittyvät riesat. Kun projekti on saatu päätökseen alkaa ensin seksi ja myöhemmin koko mies "haista".
Miehellä halu seksiin ja siksi myös parisuhteeseen säilyy lasten lennettyä pesästäkin. Miehen ainoa syy erota on, jos seksiä ei ole tai nainen on muuttunut ei-haluttavaksi miehen silmissä. Mitään omaa aikaa ja elämää mies ei kaipaa, jos leppoisa ja seksikäs kumppani on osunut kohdalle.
Höpö höpö. Erittäin seksuaalinen nainen saattaa muuttua avioliitossa pikkuhiljaa haluttomaksi, kun huomaa miten itsekäs loinen mies on. Jos kohdalle sattuu timanttinen, huolehtiva mies, nainen valuu hunajaa. Vuodesta toiseen.
Huono pilluisessa ämmässä on hunaja kaukana. Huono pillu ei hyväksi muutu on kumppani millainen tahansa. Hyvä pillu voi muuttua huonoksi sairauden, ikääntymisen jne. vuoksi.
Kiimaiset naimissa olevat tai eronneet puumat heruttavat hunajaa, kun kunnon jötikkä heruttaa spermaa.
Haluatko naiset ottaa spermaa suuhun, noin yleensä ottaen? Yllätyin, kun eräs halusi nimenomaan, että lasti tulee summuun.
Mä haluan sperman pilluun. Suuhun en sitä mielelläni ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes haluaisi munaani imettävän, mutta koska jotkin naiset siitä niin kovasti innostuu ja kiihottuu, annan sitä jonkun aikaa tehdä. Ovatpahan sitten erittäin valmiita.
Mä taas en saa mitään siitä, että otan mieheltä suihin. Ei kiihota mua millään tavalla, mutta teen vakkaripanon mieliksi koska kyllä hänkin tekee mulle kaikkea hyvää. Tämä mies kyllä tuntuu olevan erittäin innokas nuolemaan pillua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas paljon on naisissa h o o r i a.
Oikea, maksun suoraan ottava h o o r a on sentääs rehellisellä tiellä.
Puuman pillu sai kyytiä ja nyt puuma kehrää tyytyväisenä.
Treffailen, kaikessa rauhassa. Tuleeko siitä ikinä sen enempää, enpä tiedä. Kodinhoitajaksi, sairaanhoitajaksi, terapeutiksi tai lastenhoitajaksi en rupea. Siltä pohjalta mennään.
N58
Vierailija kirjoitti:
Myrkylliset naiset siipeilevät häpeilemättä. Jos käy niin, että mies alkaa suitsia rahamenoja tai yksinkertaisesti rahoja ei enää tule esim.yritystoiminnan heikentyessa, eikös vaan siipeilijä ala hakeutua imemään seuraavaa uhria.
Näissä myrkky-ämmissä on vielä sekin piirre, että alkavat jauhaa ja lietsoa ikäviä toisten asioista ja väeistä ilman mitään tarkempaa tietoa.
Kuulostat tasokkaalta ihmiseltä. Ihme, ettet ole löytänyt tasokkaampaa seuraa.
Itsellä ero jo 32-vuotiaana, eikä ole sen jälkeen miehiä ollut. En ole halunnut. Viihdyn niin hyvin yksin, ja seksiksi riittää Satisfyer ja kumppanit, ja mielikuvitus. Nyt ikää jo 50, ja loppuikä varmasti yksin, omasta valinnasta.
Saahan sitä hakea. Olen kuluvana vuonna törmännyt kahteen eronneeseen viisikymppiseen mieheen, joista toinen sai seksiä viimeksi 5 vuotta sitten ja toinen 11 vuotta sitten.
Saamattomuus on miehillä paljon yleisempää kuin sen 20-vuotias neitsytblondi-fantasian toteutuminen.