Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin en varmana enää ikinä ottaisi miestä vaivoikseni. Korkeintaan voisin harrastaa jotain kevyttä treffailua, mutta en muuttaisi enää yhteen. Olisi ihanaa, kun saisi tehdä mitä tykkää ja passata vain itseään. Olisi aina siistiä ja saisin sisustaa kotini juuri, kuten haluan.
Vaivoiksi? Minkä hiton takia sinulla on mies joka on joku taakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiselle naiselle voi olla vaikeaa löytää miestä, mutta jos on hoikka, iloinen ja itsestään huolta pitävä niin 70-80 vuotiaasta miehestä voi ehkä vielä löytää itselleen kumppanin.
Höpsistä. Nehän joko hoitokodissa tai kuolleet.
Yritäppä nyt pikkuisen enemmän.
En mä rupea kenenkään omaishoitajaksi:)
N53
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiselle naiselle voi olla vaikeaa löytää miestä, mutta jos on hoikka, iloinen ja itsestään huolta pitävä niin 70-80 vuotiaasta miehestä voi ehkä vielä löytää itselleen kumppanin.
Pertti, ne on sun hoitajia!!!!!
Nähdään illalla, pusipusi.
T vaimosi Pirkko 84v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni 70-80v tai paljon vanhempikin asuu kyllä ihan vielä kotona ja pärjää yksin. Isäni on 79v ja hän asuu yksin omakotitalossa eikä tarvitse mitään apuja.
Isäni ikäistä miestä en todellakaan huolisi näin 47-vuotiaana. En huolisi edes 70v miestä. Ei mun äitikään ole vielä 70v.
"Mun mielestä jokaisen pitäisi osata olla myös yksin eikä vain rynnätä suhteesta toiseen. Ne ongelmat vain kulkee suhteesta toiseen eikä niille tehdä mitään "
Tämä!!!!!
Viiskymppisen naisen viehättävyys on varissut pois. Varmaan sen takia tuosta ikäluokasta lähtien naiset "viihtyvät" yksin.
Vierailija kirjoitti:
Erosin miehestä kun kuopus lähti inttiin lukion jälkeen. Mies oli hetikohta tinderissä ja facen kaikissa sinkkuryhmissä. Itse en ole sen koommin miehiä vaivoikseni huolinut. Yksin olo parasta. Poikakin muutti intin jälkeen kotoa kun sai opiskelupaikan yliopistosta.
Olet nyt jotenkin parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
90% kerroista kun nainen jättää sillä on jo uusi mies valmiina ja se mies on 99% varmuudella se sama mies josta nainen on pitkään jo valehdellut että se on vain ystävä eikä meidän välillä ole mitään.
Valitettavasti tosiasia on se että naiset on aivan järkyttäviä valehtelijoita niin naisten puheita ei yksikertaisesti voi uskoa. Ja se että sinusta tuntuu että et valehtele ei tarkoita ettetkö sinä valehtelisi
Ei pitäis yleistää mutta onhan tuossa vinha perä. Liian monet naiset ovat valmiita valehtelemaan jopa itselleen, joka onkin sitten sitä kaikista suurinta typeryyttä.
MT-tilastoissahan nuo seuraukset näkyvät. Mikä lenee juurisyynä.
Saisinko tällekin alapeukkuja, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisen naisen viehättävyys on varissut pois. Varmaan sen takia tuosta ikäluokasta lähtien naiset "viihtyvät" yksin.
On sulla vaikeaa, kun pitää viestistä toiseen jankuttaa noita harhoja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että ero on niin traaginen asia, että ”vannotaan” jotain ikuista yksin oloa ja mennään johonkin eroryhmiin, yms. Itse palan liekillä tälle uudelle elämälle ja siihen kuuluu myös orastava ihmissuhde, ilman mitään paineita, yhteisistä asuntolainoista, yms. Ero oli ihan huippu kiva juttu!
Olen itsekin kokenut tuollaisen eron. Jätin aivan kammottavan fyysistä väkivaltaa ja vainoamista harjoittavan sadistisen ja sairaan miehen muutaman vuoden suhteen päätteeksi. Ero oli helpotus ja olin vain iloinen ja menin ja viipotin.
Olen myös kokenut eron pitkästä avioliitosta siten, että mut jätettiin vastoin tahtoani. Siinä sitten tulikin romahdus.
Tässä kohtaa kannattaa myös muistaa, että nainen löytää seuraa aina. Aina.
Kas, katkokirjoittajafemakko on palannut kaakattamaan.
Nainen, joka on nuori ja hoikka ja tatuoimaton, tyypillisesti kykenee pyydystämään kumppanin helposti, koska hänellä on kaikki vahvat seksuaaliset ominaisuutensa vielä hallussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eronnut, mutta jos eroaisin, niin en varmana enää ikinä ottaisi miestä vaivoikseni. Korkeintaan voisin harrastaa jotain kevyttä treffailua, mutta en muuttaisi enää yhteen. Olisi ihanaa, kun saisi tehdä mitä tykkää ja passata vain itseään. Olisi aina siistiä ja saisin sisustaa kotini juuri, kuten haluan.
Vaivoiksi? Minkä hiton takia sinulla on mies joka on joku taakka?
Öööh, ehkä ihan siksi, että kaikki miehethän ovat taakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla vaikeaa, kun pitää viestistä toiseen jankuttaa noita harhoja.
Tattia on vuosia yksin hakattu ja ihmetelty kun ei kelpaa. Siellä on psykoosit jo pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on nuori ja hoikka ja tatuoimaton, tyypillisesti kykenee pyydystämään kumppanin helposti, koska hänellä on kaikki vahvat seksuaaliset ominaisuutensa vielä hallussaan.
Niin. Tällainen nainen ottaa nuoren miehen. Kalmanhajuinen kuvotus tartuttaa vanhuuden merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni 70-80v tai paljon vanhempikin asuu kyllä ihan vielä kotona ja pärjää yksin. Isäni on 79v ja hän asuu yksin omakotitalossa eikä tarvitse mitään apuja.
Isäni ikäistä miestä en todellakaan huolisi näin 47-vuotiaana. En huolisi edes 70v miestä. Ei mun äitikään ole vielä 70v.
Kyllä.. Mutta kun viisikymppisenä on vierestä seurannut, miten monet miehet alkaa menemään alaspäin kun 60 on hollilla, niin miksi kukaan tieten tahtoen ottaisi vaivaa elämäänsä? Kyllä mä ainakin 54-vuotiaana naisena mietin, millaista olisi elää 65-vuotiaan miehen kanssa, jos deittailisin. Ei todellakaan kiinnosta. Omankin ikäisen pitää olla pirun hyvässä kunnossa (koska itsekin olen), jotta edes vaivaudun harkitsemaan tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Inceli jatkaa päivästä toiseen katkerana, että naiset löytää seuraa niin helposti. Toisin kuin hän 🥺
Kivaa yksinäistä loppuelämää 🤗
Ei kyllä ihmetytä. Esimerkiksi tässä ketjussa en koskisi yhteenkään kirjoittajaan edes metrisellä seipäällä - sukupuoleen katsomatta. Niin hirveää suoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sähän et saa yhtään ketään, nuorta etkä vanhaa naista. Me keski-ikäiset naiset sillä aikaa keräillään hupiin näitä just eronneita, päästään pahasti sekaisin olevia miehiä, jotka täälläkin hihkuu, miten koko ajan on ottaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ihmetytä. Esimerkiksi tässä ketjussa en koskisi yhteenkään kirjoittajaan edes metrisellä seipäällä - sukupuoleen katsomatta. Niin hirveää suoltoa.
Sellaiset harhat sieltä sitten. Moni on kirjoittanut asiallisesti etkä edes tunne heitä.
Niinpä. Itsellä on juuri tuo vaihe, että haluaa laittaa elämänsä järjestykseen ennen kuin edes ajattelee mitään uusia suhteita.
Vaikka kieltämättä tarvitsisin apua kaikenlaisissa projekteissa, en pidä reiluna, että ottaisin siihen jonkun minun entisen liittoni sotkuja siivoamaan. Ja kun olen saanut ne hoidettua, olen erittäin tarkka siitä, kenet, jos ketään siihen kelpuutan.