Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teineistä on coolia pitää ranteessaan huonoa kelloa jota kasarilla kutsuttiin huoltiscasioksi?

Vierailija
12.07.2026 |

Koska niitä myytiin huoltoasemilla.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä näkyy kätevästi aika. Oletko koskaan kokeillut?

Kellonaika, päivämäärä ja viikonpäivä. Lisäksi voi mitata aikaa, se on vedenpitävä ja siinä on valo.

Toimii myös herätyskellona.

Ei siihen piipitykseen kukaan herää kun käsi on rinnan alla. Ei herännyt 80-luvullakaan. Todella paska tuotos koko kello, miksei sitä voi myöntää.

No älä sitten nuku käsi ja kello rinnan alla. Mikset ota sitä pois, laita yöpyödälle ja herää, kuten normaalit ihmiset?

Mitä kelloa kuvittelet nyt edes kritisoivasi? Casioita on lukuisia eri malleja. 

Vierailija
62/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööh kuka enää rasittaa rannettaan kellolla kun kännykkä on aina mukana? 

Mulla on useammin kello mukana kuin känny. En ole puhelimestani riippuvainen.

Mulla on monta asiaa aina mukana eikä se tarkoita että olisin niistä riippuvainen. En ole riippuvainen ikivanhasta tampaxi kotelosta joka on aina mukana laukun pohjalla. En vanhasta kassakuitista joita on laukunpohjalla myös. En hiusharjasta, en avaimista, en lompakosta enkä yhtään mistään muustakaan mitä minulla on aina mukana. Sinäkö kannata mukana vain asioita joista ole riippuvainen? Ikävä tollanen riippuvuussairaus. Olisko apua haettavissa? 

Oho, menipä jollakulla tunteisiin 🤣

En usko että kanssasi erimieltä olevalla meni tunteisiin, vaan koki että hänellä on oikeus olla kanssasi erimieltä. Ikävä että sinusta hänellä tätä oikeutta ei ollut. 😂 Koittaisit päästä yli itsestäsi, et sinä ole niin erityinen kun luulet. 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on älykello joka maksaa satoja euroja.

Eikös nykynuoriso katso ajan enemmänkin älypuhelimesta kuin rannekellosta?  Jotka eivät välttämättä edes osaa lukea analogista viisarikelloa, jossa ei ole lainkaan numeroita. Minulla itselläni on semmoinen Citizen Eco-Drive, joka toimii aurinkoenergialla. Siinä ei tarvitse koskaan vaihtaa paristoa tai vetää kellon jousia.

Vierailija
64/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä näkyy kätevästi aika. Oletko koskaan kokeillut?

Kellonaika, päivämäärä ja viikonpäivä. Lisäksi voi mitata aikaa, se on vedenpitävä ja siinä on valo.

Kuinka tauski pitää olla ettei tiedä mikä viikonpäivä on?

Onko sinusta jokainen kalenterin omistajakin "tauski"? Eli jokainen puhelimen omistaja, jokainen tietokoneen omistaja?

"Ostin uuden läppärin, se näyttää mikä päivä tänään on" - Kuulostaako tykkivehkeeltä?

Vierailija
65/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Casio edistää 15 sekuntia kuukaudessa. Rolexille luvataan +-2 sekuntia päivässä. Miks pitäs maksaa tonnikaupalla paskasta kellosta.

Vierailija
66/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta asiaa aina mukana eikä se tarkoita että olisin niistä riippuvainen. En ole riippuvainen ikivanhasta tampaxi kotelosta joka on aina mukana laukun pohjalla. En vanhasta kassakuitista joita on laukunpohjalla myös. En hiusharjasta, en avaimista, en lompakosta enkä yhtään mistään muustakaan mitä minulla on aina mukana. Sinäkö kannata mukana vain asioita joista ole riippuvainen? Ikävä tollanen riippuvuussairaus. Olisko apua haettavissa? 

Oho, menipä jollakulla tunteisiin 🤣

En usko että kanssasi erimieltä olevalla meni tunteisiin, vaan koki että hänellä on oikeus olla kanssasi erimieltä. Ikävä että sinusta hänellä tätä oikeutta ei ollut. 😂 Koittaisit päästä yli itsestäsi, et sinä ole niin erityinen kun luulet. 😂 

Ihan erinä kirjoitat juu 🤣 Ihan kaikki uskovat 🤣🤣

Vierailija
67/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykynuoriso katso ajan enemmänkin älypuhelimesta kuin rannekellosta?  Jotka eivät välttämättä edes osaa lukea analogista viisarikelloa, jossa ei ole lainkaan numeroita. Minulla itselläni on semmoinen Citizen Eco-Drive, joka toimii aurinkoenergialla. Siinä ei tarvitse koskaan vaihtaa paristoa tai vetää kellon jousia.

Sama kello, mutta nyt jossain hukassa koska sporttikello mittaa kaikkea mitä teen ja data kiinnostaa. Eco-driveä on kuitenkin ikävä, todella huipputekniikkaa ja upea kello.

Vierailija
68/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43vee mies ja mulla on kädessä kultainen Casio. Retrojuttujahan nää on.

Mä sua viisi vuotta vanhempi nainen ja mulla on musta casio.

Casio valmisti ja valmistaa taskulaskimia.

Vierailija
69/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kello, mutta nyt jossain hukassa koska sporttikello mittaa kaikkea mitä teen ja data kiinnostaa. Eco-driveä on kuitenkin ikävä, todella huipputekniikkaa ja upea kello.

Jos nyt vaikka noihin ylihintaisiin Casioihin pitäisi verrata.

Vierailija
70/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sua viisi vuotta vanhempi nainen ja mulla on musta casio.

Casio valmisti ja valmistaa taskulaskimia.

Nämä Casioita ranteissaan pitävät teinit tuskin tietävät mitä taskulaskimien 7-segmenttinäytöillä sai aikaan kun ne käänsi ylösalaisin.

Vierailija
71/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä ei todellakaan ole aina mukana.

Vierailija
72/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut syntynyt kun niitä käytettiin. Ei se ole silloin retroa.

Retroa se on vasta silloin, jos niitä on uustuotannossa tuolla ysärimallilla. Retro ei ikinä ole vanhaa tavaraa.

Vierailija
73/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Casio edistää 15 sekuntia kuukaudessa. Rolexille luvataan +-2 sekuntia päivässä. Miks pitäs maksaa tonnikaupalla paskasta kellosta.

Mun Garmin on koko ajan alle 0,0000001 sekuntia. Mitäs sit?

Vierailija
74/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo pieni ranteenrasitus tuntuisi missään verrattuna sun kiloja painavaan laukkuun. Miksi kannat puolet omaisuudestasi mukanasi?

Kyllä mulla on aika paljon enemmän omaisuutta kun käsilaukku. 😂 En tuota pussukkaa laske edes omaisuudeksi vaikka se sellaista sinulle olisikin. Minulle se on aikansa kestävä käyttötavara, jonka nakkaan roskiin kun tulee tiensä päähän, ei puoli omaisuutta. Omaisuuteni kun mitataan kuitenkin sadoissatuhansissa, ei kympeissä. Toki ymmärrän että persaukiselle vauvapalsta almalle se muutaman satasen käsilaukkukin voi olla puoli omaisuutta. Otan syvästi osaa että sinulla tekee noin tiukkaa että joku käsiveskakin pitää laskea varallisuudeksi.

Vierailija
75/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo pieni ranteenrasitus tuntuisi missään verrattuna sun kiloja painavaan laukkuun. Miksi kannat puolet omaisuudestasi mukanasi?

Kyllä mulla on aika paljon enemmän omaisuutta kun käsilaukku. 😂 En tuota pussukkaa laske edes omaisuudeksi vaikka se sellaista sinulle olisikin. Minulle se on aikansa kestävä käyttötavara, jonka nakkaan roskiin kun tulee tiensä päähän, ei puoli omaisuutta. Omaisuuteni kun mitataan kuitenkin sadoissatuhansissa, ei kympeissä. Toki ymmärrän että persaukiselle vauvapalsta almalle se muutaman satasen käsilaukkukin voi olla puoli omaisuutta. Otan syvästi osaa että sinulla tekee noin tiukkaa että joku käsiveskakin pitää laskea varallisuudeksi.

Voin tehdä sulle kymppitonnilla käsilaukun joka muille maksaa 300. Kelpaako?

Vierailija
76/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan siksi että miksimiksi ihmisillä riittäis kyseltävää...

Vierailija
77/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan edes jotain kelloa ranteessa pitävät.

Vierailija
78/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerusalemin basaarissa tein Rolexkauppoja Alin kanssa. Kahdella kympillä olisi saanut hienon kellon. Harmittaa kun en ostanut. Varsinkin sen takia että sillä olisi saanut oikeiden Rolexien omistajien sapen kiehumaan. Joutavia leluja. Minulla ei ole ollut kelloa vuoden 1996 jälkeen kun hommasin ensimmäisen kännykän.

Vierailija
79/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä lunttaakin satelliitista tai netistä. 

Vierailija
80/94 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä lunttaakin satelliitista tai netistä. 

Ja? Elämme vuotta 2026.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan