Miksi teineistä on coolia pitää ranteessaan huonoa kelloa jota kasarilla kutsuttiin huoltiscasioksi?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olen 43vee mies ja mulla on kädessä kultainen Casio. Retrojuttujahan nää on.
Mä sua viisi vuotta vanhempi nainen ja mulla on musta casio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43vee mies ja mulla on kädessä kultainen Casio. Retrojuttujahan nää on.
Et ollut syntynyt kun niitä käytettiin. Ei se ole silloin retroa.
Sitten et ilmeisesti ymmärrä, mitä sana "retro" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
ööh kuka enää rasittaa rannettaan kellolla kun kännykkä on aina mukana?
Mulla on useammin kello mukana kuin känny. En ole puhelimestani riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ja edullinen ei-älylaite josta näkee ajan nopeasti. Retroestetiikka ja vähän karunpuoleinen ulkomuoto vetoaa varmaan miehiin. Ja kaikkihan tulee aina uudestaan muotiin, G-Shockit on tietyissä piireissä ollut suosittuja uudelleen jo n. 15 vuotta
"tietyissä piireissä" = Keksin tämän väitteeni täysin omasta päästäni. Siksi käytän tälläistä ilmaisua ettei tarvitse osoittaa sitä täysin itse keksittyä ja olematonta "piiriä". 😂
Vierailija kirjoitti:
Nuorten suosimiin kauppoihin (en tiedä kotoista tilannetta..) on tullut 30..50 hintaisia retro casioita myyntiin. Näitä varmaan näkyy nuorilla ranteissa?
Ebaysta saa casion kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä näkyy kätevästi aika. Oletko koskaan kokeillut?
Kellonaika, päivämäärä ja viikonpäivä. Lisäksi voi mitata aikaa, se on vedenpitävä ja siinä on valo.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt idän kaupoissa halpoja retro Casioita myynnissä.
Ebaysta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellonaika, päivämäärä ja viikonpäivä. Lisäksi voi mitata aikaa, se on vedenpitävä ja siinä on valo.
Toimii myös herätyskellona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta asiaa aina mukana eikä se tarkoita että olisin niistä riippuvainen. En ole riippuvainen ikivanhasta tampaxi kotelosta joka on aina mukana laukun pohjalla. En vanhasta kassakuitista joita on laukunpohjalla myös. En hiusharjasta, en avaimista, en lompakosta enkä yhtään mistään muustakaan mitä minulla on aina mukana. Sinäkö kannata mukana vain asioita joista ole riippuvainen? Ikävä tollanen riippuvuussairaus. Olisko apua haettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tauski pitää olla ettei tiedä mikä viikonpäivä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ja edullinen ei-älylaite josta näkee ajan nopeasti. Retroestetiikka ja vähän karunpuoleinen ulkomuoto vetoaa varmaan miehiin. Ja kaikkihan tulee aina uudestaan muotiin, G-Shockit on tietyissä piireissä ollut suosittuja uudelleen jo n. 15 vuotta
"tietyissä piireissä" = Keksin tämän väitteeni täysin omasta päästäni. Siksi käytän tälläistä ilmaisua ettei tarvitse osoittaa sitä täysin itse keksittyä ja olematonta "piiriä". 😂
Netissä miesten muotikeskusteluissa G-Shockit ovat nousseet jo pitempään yhtenä vaihtoehtona. Toki suomalaiselle ne ovat vasta trendi jos iltalehdet kirjoittavat niistä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii myös herätyskellona.
Ei siihen piipitykseen kukaan herää kun käsi on rinnan alla. Ei herännyt 80-luvullakaan. Todella paska tuotos koko kello, miksei sitä voi myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap puhu paskaa. Ei nykyihminen rannettaan kellolla rassaa. Harvemmin niitä näkee edes vanhuksilla enään.
Sulla menny valtavan iso kelloharrastusbuumi ohi? Ollu varmaan päällänsä jo viimeiset 15 vuotta.
Ei ole. Eivät tosin ole nuoria vaan ikäloppuja kuivia käppyröitä jotka kelloja harrastaa. 😂 Tuo buumi oli keski-ikäisten piirissä, ei nuorten.
Kannattaa välillä ottaa se muovipussi pois päästä tai lopettaa bostikin vetäminen. Ihan kaupungilla kulkiessa näkee monella alle kolmekymppisellä nuorella miehellä juurikin näitä huoltiscasioita ranteessa.
Missä kaupungissa? Nurmeksessa? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap puhu paskaa. Ei nykyihminen rannettaan kellolla rassaa. Harvemmin niitä näkee edes vanhuksilla enään.
Sulla menny valtavan iso kelloharrastusbuumi ohi? Ollu varmaan päällänsä jo viimeiset 15 vuotta.
Ei ole. Eivät tosin ole nuoria vaan ikäloppuja kuivia käppyröitä jotka kelloja harrastaa. 😂 Tuo buumi oli keski-ikäisten piirissä, ei nuorten.
Kannattaa välillä ottaa se muovipussi pois päästä tai lopettaa bostikin vetäminen. Ihan kaupungilla kulkiessa näkee monella alle kolmekymppisellä nuorella miehellä juurikin näitä huoltiscasioita ranteessa.
Siellä varmaan. Ja vetävät ilmeisesti myös sitä bostikia mistä kukaan muu ei ole koskaan kyseisen junttilan ulkopuolella kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta asiaa aina mukana eikä se tarkoita että olisin niistä riippuvainen. En ole riippuvainen ikivanhasta tampaxi kotelosta joka on aina mukana laukun pohjalla. En vanhasta kassakuitista joita on laukunpohjalla myös. En hiusharjasta, en avaimista, en lompakosta enkä yhtään mistään muustakaan mitä minulla on aina mukana. Sinäkö kannata mukana vain asioita joista ole riippuvainen? Ikävä tollanen riippuvuussairaus. Olisko apua haettavissa?
Oho, menipä jollakulla tunteisiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä varmaan. Ja vetävät ilmeisesti myös sitä bostikia mistä kukaan muu ei ole koskaan kyseisen junttilan ulkopuolella kuullutkaan.
Te teinit olette kyllä huvittavia. Toivottavasi et ole se kejussa aiemmin ilmoittautunut kansankynttilä, koska silloin tämä peli on hävitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo pieni ranteenrasitus tuntuisi missään verrattuna sun kiloja painavaan laukkuun. Miksi kannat puolet omaisuudestasi mukanasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tauski pitää olla ettei tiedä mikä viikonpäivä on?
Onko sinusta jokainen kalenterin omistajakin "tauski"? Eli jokainen puhelimen omistaja, jokainen tietokoneen omistaja?
Mulla on aina mukana avaimet, puhelin ja lompakko. Yhdestäkään en ole millään tavalla riippuvainen vaan kannan mukana helpottaakseni elämääni, en riippuvuutta. Sisään kyllä pääsen myös vara-avaimella, kännykkä on ollut yli 20 vuotta äänettömällä ja lompakossa on vaan pankkikortti jota en tarvitse edes päivittäin. Puhtaasti tapa, ei riippuvuus.