Onko naisille todellakin miehen ammatti niin tärkeää? Täällä koko ajan haetaan lentäjiä tai dippainssejä ym.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat trollien tekemiä aloituksia
Kuten tämäkin ketju.
Ei ole. Mulle sattui mieheksi insinööri, joka myöhemmin jatko- opiskeli dippaksi. Ja yksi mun vävyistä on lentäjä!
Insinööri luonne on on aika autistinen, vrt monet miehen kaverit, onneksi mun mies on sosiaalinen ja kohtelias. Samoin vävy.
Täällä tuskin on kukaan nainen hakenut DI:tä, jollakin miehellä sen sijaan on pakkomielle aiheeseen. Ilmeisesti myös lentäjiin.
Olet ymmärtänyt jotain väärin, ei tämä mikään seuranhakupalsta ole.
Kyllä tosi nainen tienaa itse rahansa, eikä vingu elättäjää itselleen.
Monelle on. Kai se on joku turvallisuuden tunne taloudellisesti. Musta ois kiva jos mun mies olisi kätsympi käsistään koska mä en ole eikä selkä kestä kaikkea myöskään. Kaikkeen pitää palkata joku. Joku monitoimi ammattilainen olisi hyvä! Vitsi vitsi
Manosfäärissä on. Ryömi vaan takas sinne kihisemään.
Ehdottomasti. Uravalinta kertoo ihmisen luonteenpiirteistä, kiinnostuksen kohteista, arvomaailmasta ja siitä, millaista elämäntapaa ihminen haluaa elää. Se vaikuttaa myös hyvin konkreettisesti yhteiseen arkeen: onko vuorotyötä vai säännölliset työajat, kuinka paljon vapaa-aikaa jää, miten stressaavaa työ on, voiko asua missä haluaa ja millainen taloudellinen tilanne on.
Haluaako miehet nyt olla providereita alistuvine tradwifeineen vaiko ei?
Oletko yksinkertainen? Et tuollaista oke kuullu
Kyllähän sillä sinällään väliä on. Perusduunari tienaa vaikkapa 3000€ ja lentäjä 13000€ niin a antaahan se ihan erilaiset edellytykset taloudellisesti elämälle ja perheelle.
Sinähän niistä tänne spämmäät joka päivä. 😂
Varmaan ainakin puolet niistä lentäjä yms aloituksista on miesten tekemiä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin puolet niistä lentäjä yms aloituksista on miesten tekemiä
Miksi mies?
No itse esim. haluan sellaisen miehen, jonka työ on sen verran joustavaa, että hän voi pitkälti itse päättää, milloin ja missä työskentelee (esim. digitaalinen yrittäjä). Tällöin esimerkiksi matkalle lähteminen ei vaadi sen suurempia järjestelyjä eikä ole sidottu tarkasti määriteltyihin vuosilomiin. Itselläni on tällainen elämäntyyli, joten se sopii parhaiten yhteen omani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Uravalinta kertoo ihmisen luonteenpiirteistä, kiinnostuksen kohteista, arvomaailmasta ja siitä, millaista elämäntapaa ihminen haluaa elää. Se vaikuttaa myös hyvin konkreettisesti yhteiseen arkeen: onko vuorotyötä vai säännölliset työajat, kuinka paljon vapaa-aikaa jää, miten stressaavaa työ on, voiko asua missä haluaa ja millainen taloudellinen tilanne on.
Naisille merkitsee tasan yksi asia. Elintaso.
Jokainen nainen haluaa mieluummin korkeamman elintason kuin alhaisemman. Vaikka nainen olisi millainen ekohippi, niin enemmän on enemmän.
Nehän ovat trollien tekemiä aloituksia