Onko naisille todellakin miehen ammatti niin tärkeää? Täällä koko ajan haetaan lentäjiä tai dippainssejä ym.
Kommentit (94)
Ei tarvi, mutta töitä tarvitsee tehdä. Loisimista en katsele enkä ketään ala elättämään eikä kumppaninkaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla ei ole itseisarvoista tarvetta tulla äideiksi tai olla miehen kanssa. Nämä ovat juttuja jotka toteutuvat vain kun oikea, elämän rakkaus löytyy. Liian kauan ihmiskuntaa on jalostettu tasapuolisuusperiaatteella ja tulokset ovat todella huonot.
Niinpä. Köyhyys on vähentynyt, sotia on vähemmän, orjuus on poistunut, naisista on tullut tasa-arvoisia ja kaikkea muuta ikävää.
Pitäisi palata vanhaan malliin jossa vahvin alfamies määrää ja naapuriheimon naaraat alistuvat hänen haaremiinsa.
Luonnon oloissa se on kyllä koiras joka vikisee, eli ihan turha haaveilla vanhoista hyvistä ajoista.
Nuoret naiset hakee sitä provideria ja elättäjää, elämä on varmaan raskasta kun tajuaa, ettei niitä ole tarjolla jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se naisen työssä on tärkeää? Niiiiiin monet pakit sain heti sen jälkeen kun sanoin tekeväni siivoustyötä.
Mikä on agendasi olla naisen kanssa, jos et ole kykenevä elättämään perhettä? Käyttää tätä seksuaalisesti hyväksi vai? Nainen raskautuu jokaisesta parittelusta, ellei mutiloi kehoaan. Mutiloi itse omaa kehoasi ja lääkitse himosi alas.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset hakee sitä provideria ja elättäjää, elämä on varmaan raskasta kun tajuaa, ettei niitä ole tarjolla jokaiselle.
Naisen elämä on ihan hyvää ja mukavaa ilman provideriakin. Elatussuhteeseen kuuluu myös velvollisuuksia, mitä sinkkunaisella ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi, mutta töitä tarvitsee tehdä. Loisimista en katsele enkä ketään ala elättämään eikä kumppaninkaan tarvitse.
Jumalan valtakunnassa ei kukaan loisi eikä kukaan myöskään hoardaa omaisuuksia. Jumala on järjestänyt maailman niin, että kaikille on riittävästi. Hoardaamis-ilmiön kanssa tulee aina käsi kädessä loisimis-ilmiö, sillä yksi ottaa enemmän kuin omiin tarpeisiinsa. Jos et hoardaisi, et myöskään valittaisi loisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla ei ole itseisarvoista tarvetta tulla äideiksi tai olla miehen kanssa. Nämä ovat juttuja jotka toteutuvat vain kun oikea, elämän rakkaus löytyy. Liian kauan ihmiskuntaa on jalostettu tasapuolisuusperiaatteella ja tulokset ovat todella huonot.
Niinpä. Köyhyys on vähentynyt, sotia on vähemmän, orjuus on poistunut, naisista on tullut tasa-arvoisia ja kaikkea muuta ikävää.
Pitäisi palata vanhaan malliin jossa vahvin alfamies määrää ja naapuriheimon naaraat alistuvat hänen haaremiinsa.Luonnon oloissa se on kyllä koiras joka vikisee, eli ihan turha haaveilla vanhoista hyvistä ajoista.
Mitäköhän satukirjaa olet lukenut?
Joo on, DI osaa käyttäytyä sivistyneesti ja on perehtynyt korkeakulttuuriin eikä vaan kaljan juontiin ja lätkään.
EI OLE. Tosin kerran luovutin heti kättelyssä ku kuulin et mies on teurastamolla töissä. Kaikista maailman ammateista. Olin rehellinen itselleni ja ajattelin heti et mä en näe itseäni heräämästä miehen vierestä joka menee teurastamolle töihin. Jonkun mielestä pinnallista mutta kuuntelin vaan sisintäni. Ja ei, en ole vegaani edes mutta toi olisi ollut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo on, DI osaa käyttäytyä sivistyneesti ja on perehtynyt korkeakulttuuriin eikä vaan kaljan juontiin ja lätkään.
Minä tunnen DI:n jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on DI eikä perusta tuon taivaallista korkeakulttuurista vaan nimeomaan lätkä ja bisse kiinnostavat. Sama hänen parilla läheisellä kaverilla, jotka hekin dippainssejä.
Lentäjät arvostavat naisilla älyä ja koulutusta. Ainakin kaikilla tuntemillani lentäjillä on vaimot koulutetut, mm. lääkäri, juristi, opettaja ja pari sairaanhoitajaa. Ja ovat fiksun tuntuisia, kaukana golddiggereistä.
On pelkästään älykästä valita a) koulutettu b) mukavasti tienaava mies elämänkumppaniksi. Kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta, mutten näe miksi ei saisi tavoitella tasokasta seuraa jos on itsekin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät arvostavat naisilla älyä ja koulutusta. Ainakin kaikilla tuntemillani lentäjillä on vaimot koulutetut, mm. lääkäri, juristi, opettaja ja pari sairaanhoitajaa. Ja ovat fiksun tuntuisia, kaukana golddiggereistä.
Ei ne koulutusta tunnu arvostavan jos sairaanhoitaja on mukana
Vierailija kirjoitti:
On se miehen ammatti huomattavasti tärkeämpi kriteeri naisille kuin naisten ammatti miehille.
Mulle ainakin ON todella tärkeää, että mies on kiinnostunut uratavoitteistani ja työstäni ja että nämä ovat yhteensopivia hänen omien elämäntavoitteidensa kanssa. Jos miestä eivät kiinnostaisi nämä asiat, tuntuisi pikemminkin siltä, ettei häntä juurikaan kiinnosta minun toiveeni tai tavoitteeni, vaan häntä kiinnostavat enemmän pinnallisemmat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Uravalinta kertoo ihmisen luonteenpiirteistä, kiinnostuksen kohteista, arvomaailmasta ja siitä, millaista elämäntapaa ihminen haluaa elää. Se vaikuttaa myös hyvin konkreettisesti yhteiseen arkeen: onko vuorotyötä vai säännölliset työajat, kuinka paljon vapaa-aikaa jää, miten stressaavaa työ on, voiko asua missä haluaa ja millainen taloudellinen tilanne on.
Naisille merkitsee tasan yksi asia. Elintaso.
Jokainen nainen haluaa mieluummin korkeamman elintason kuin alhaisemman. Vaikka nainen olisi millainen ekohippi, niin enemmän on enemmän.
Kukapa ihminen ei haluaisi mieluummin korkeampaa elintasoa kuin alhaisempaa. Luulitko keksineesi että vesi on märkää?
Siksi ihmiset opiskelee ja käy töissä ja jotkut ryöstelee ja lottoaa.
Kukapa ihminen ei haluaisi mieluummin korkeampaa elintasoa kuin alhaisempaa. Luulitko keksineesi että vesi on märkää?
Siksi ihmiset opiskelee ja käy töissä ja jotkut ryöstelee ja lottoaa.
Lisääntyminen ja parittelu eivät ole velvollisuuksia. Jos naiselle ei löydy miestä joka on hyvä aviomies ja huolehtii perheestä, nainen saa ihan rauhassa elää omaa elämäänsä.
Minulle aivan sama vaikka olisi työtön kuhan kykenee maksamaan oman puolikkaansa kuluista. Mä en vedä ketään perässä, mutten myöskään tarvitse mihinkään toisten rahoja, eli ammatti on mulle aivan yksi lysti kunhan kykenee osallistumaan sen oman puolikkaansa verran yhteiseen kassaan. Ja jos ei, niin sit se on soronoo, mä kun en elätä ketään muuta kun itseni ja vaadin samaa pärjäämistä puolisolta
Vierailija kirjoitti:
EI OLE. Tosin kerran luovutin heti kättelyssä ku kuulin et mies on teurastamolla töissä. Kaikista maailman ammateista. Olin rehellinen itselleni ja ajattelin heti et mä en näe itseäni heräämästä miehen vierestä joka menee teurastamolle töihin. Jonkun mielestä pinnallista mutta kuuntelin vaan sisintäni. Ja ei, en ole vegaani edes mutta toi olisi ollut liikaa.
Mulla meni kiinnostus kun kuulin, että työskentelee ruumishuoneella. Todella tärkeää työtä toki, mutta ei vaan ole ruumiiden kanssa hengaileva mies mua varten.
Naiset haluaa lentäjän koska aina kun mies on töissä niin nainen pettää