Miten hemmottelet miestä?
Kommentit (19)
Katsomalla silmiin, huomiomalla kokonaan, silitän, rapsuttamalla, laittamalla mieliruokaa, pesemällä pyykkejään ja toivottamalla hyvää työpäivää, turvallista matkaa sekä hyvää yötä 💖
Vierailija kirjoitti:
Otan suihin ja annan sen jälkeen kunnon kyydit. Lopuksi nielen. No kyllä mä hieron ja ostan herkkujakin sekä ruokakin odottaa miestä monesti. Saan myös takaisin ettei tämä mitenkään yksipuolista ole :)
Oletko håmå?
Sanon sille "Hemmo, vie roskat! Hemmo, piiskaa matot! Hemmo, tuo siideri!"
Miksi tänne kirjoittelee vain håmppelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan suihin ja annan sen jälkeen kunnon kyydit. Lopuksi nielen. No kyllä mä hieron ja ostan herkkujakin sekä ruokakin odottaa miestä monesti. Saan myös takaisin ettei tämä mitenkään yksipuolista ole :)
Oletko håmå?
Aivan aivan. Nainenan ei suomessa toimi noin. Okei. Unohdin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hemmottelen joka päivä, kuten mies minua. Halailen, suukottelen, kehun, tuon välillä yllätyksiä kaupasta, hieron yms. :)
Miehenä sanoisin mahdollisesti näistä yhden olevan hemmottelua.
Ai tää onkin tämmöinen ketju. Antaapa olla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan suihin joka päivä vähintään kerran.
t. 3/5
Mulkku ei kuulu suuhun.
Ei se halunnut multa mitään.
Valehtelija.
Mies - Miestä
Kyllä se minun mieheni mielestä kuuluu sinnekin ja hän tykkää, kun sillä tavalla hoidan - voi vaan itse maata ja rentoutua ;)
- kakkonen ja seiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hemmottelen joka päivä, kuten mies minua. Halailen, suukottelen, kehun, tuon välillä yllätyksiä kaupasta, hieron yms. :)
Miehenä sanoisin mahdollisesti näistä yhden olevan hemmottelua.
Joo se on se yllätyksenä kaupasta tuotu kaljalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan suihin joka päivä vähintään kerran.
t. 3/5Mulkku ei kuulu suuhun.
Mulkkujen ei pitäisi olla myöskään parisuhteessa.
Join sen vanhan !!! jätkän virtsaa, kusta suuhun ja nielin kaiken. 1-3 litraa. Istuin vessanpöntöllä. Hän antoi ja tätä toivoi , kesken stondiksen, kusen tulla.
Yhdyntää hän ei suonut eikä muutakaan tyydytystä.
Join. Kaiken !
Ja panna maata. Nukkumaan.
Kusihommia.
Olipa romanttista.
Tykkään kyrvästä ja otin suihin. AI NA. nielin koko lastin. Joka kerta.
Hän olikin håmååå.