Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi DNA-testi ei ole pakollinen lapsen synnyttyä?

Vierailija
11.07.2026 |

Se olisi kaikkien etu, etenkin lapsen!

Miksi tämä on vaikeata ymmärtää?

Kommentit (362)

Vierailija
341/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset on huolissaan valtiontaloudesta kun sillä vastustetaan ainoaa asiaa millä pystyisi varmistamaan onko isä se jonka nainen nimeää isäksi. Pitäiskö naisten siis olla muutenkin huolissaan valtiontaloudesta eikä jatkuvasti vaatisi lisää palveluita ja tukia jotka maksetaan verovaroista?

Mitähän vittua sekoilet? En minä ainakaan vaadi mitään uusia julkisvaroilla rahoitettavia palveluita, ja tasan tarkkaan tiedän ilman mitään testejäkin että oma aviomies on lasten isä, ja sen tietää kyllä aviomies myös. Miten helvetin hepposesti te oikein valitsette lisääntymiskumppaninne? Outoa sakkia!

Puretaan vanhatkin kun kerran taloudesta on kovakin huoli.

Aloitetaan raskauden monitoroinnista. Ei raskaus ole sairaus, joten miksi siihen pitäisi panostaa.

Sehän tehdään sen vuoksi että nähdään että lapsi kehittyy normaalisti ja raskaus etenee kuten pitää. Sitä kun ei tiedä muulla tavoin. Sitävastoin sen kyllä tietää kenen kanssa on paneskellut. 

Avaatko vielä mistä tietää kenen kanssa naaras on paneskellut? Onko jossain loki?

Olen eri, mutta ainakin meidän perheessä sekä uroksella että naaraalla on muistikuva tapahtuneesta. Kai sitä voi lokiksikin sanoa.

Naarasko ei ole missään tilanteessa toisen miehen saatavilla? Kuulostaa aika kontrolloidulta kulkemiselta.

Mitenkäs sinun itsesi laita on? Kun tuolla kuljeskelet, oletko ollut vieraiden uroiden saatavilla? Onko useinkin käynyt hupsis?

Vierailija
342/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai meillä.painostettua testiin. Testi tuli takaisin 99,99% varmuus että hän on lapsemme isä. Minä laitoin testinotton päivänä eron vireille. Nyt mies itkee ja pyytelee anteeksi epäilystään, luottamuspulaansa  ja nyyh nyyh.

Ps. Minulla on yksinhuoltajuus.

Lapsilta veit isän koska sun ego ei kestänyt pikkujuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai meillä.painostettua testiin. Testi tuli takaisin 99,99% varmuus että hän on lapsemme isä. Minä laitoin testinotton päivänä eron vireille. Nyt mies itkee ja pyytelee anteeksi epäilystään, luottamuspulaansa  ja nyyh nyyh.

Tämän vuoksi miehet ei uskalla testejä pyytää, olet malliesimerkki, jos edes hetkeksi epäilet niin se on ero ja et näe enää lapsiasi. Parempi vaan ottaa riski ja tulla huijatuksi kuin menettää lapsensa.

Vierailija
344/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkeen pelleilyyn ei verorahat riitä. Testatkoon huolestuneet ihan itse.

Vierailija
345/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan noin prosentti avioliitossa syntyneistä lapsista ei ole aviomiehen. Se tarkoittaa 50 000 ihmistä Suomessa.

Noniin ja luotettavaa linkkiä näihin tutkimuksiin. Jos ei löydy niin sun mieli ku vi-tukseen löytyy psykiatrian klinikalla avustusta.

Vierailija
346/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilta veit isän koska sun ego ei kestänyt pikkujuttua.

Yksinhuoltajuus ei tarkoita sitä, että lapsi ei voisi tavata isäänsä. Se on sitten ihan sen miehen oma valinta haluaako tavata lasta vai ei. 

Vierailija
347/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan noin prosentti avioliitossa syntyneistä lapsista ei ole aviomiehen. Se tarkoittaa 50 000 ihmistä Suomessa.

Väärin, tutkimusten mukaan 2020-2025 syntyneistä lapsista se on 70%

2010-2019 syntyneistä se oli 65%

Aika hitaasti nousee tämä luku tänään. Vähän vaikuttaa, että palsta menee kiinni ennen kuin päästään yli sataan prosenttiin.

Todellinen luku on 30% niissä tapauksissa, joissa on ollut syytä epäillä naisen petturuutta. Aika iso luku mielestäni.

Vierailija
348/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi miehet ei uskalla testejä pyytää, olet malliesimerkki, jos edes hetkeksi epäilet niin se on ero ja et näe enää lapsiasi. Parempi vaan ottaa riski ja tulla huijatuksi kuin menettää lapsensa.

Missä tuo kyseinen kirjoittaja kirjoitti, että isä ei saa tavata lasta. Ei yksinhuoltajuus sitä tarkoita, että isä ei saa tavata lasta.

Vierailija
349/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät ymmärrä, että ei kaikki naiset petä ja valehtele lapsensa isästä. Mikä oikein on vialla ihmisen päässä, jos kuvittelee jokaisen naisen pettävän?

Vierailija
350/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kallista

Vierailija
351/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä sp-tautien testauksesta raskauden yhteydessä. Jos testit otetaan, se tarkoittaa vain sitä, että joko naaras epäilee miehen pettäneen, tai naaras on itse pettänyt ja vieläpä antanut vetää paljaalla

Ne otetaan siis edelleen sen sikiön terveyden varmistamiseksi. ja hoitohenkilökunnan.

Vierailija
352/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen testin maksaisi?

AP tietenkin.

Vierailija
353/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut eivät ymmärrä, että ei kaikki naiset petä ja valehtele lapsensa isästä. Mikä oikein on vialla ihmisen päässä, jos kuvittelee jokaisen naisen pettävän?

Naaraat poistattaa kommentteja vimmalla…

Choose the bear ja silleen. Mitäs siinä sanottiinkaan miehistä? Ei kaikki mutta mistäs sen tietää kuka ei….

Siis miten oot voinu ton ymmärtää noin väärin? 

Vierailija
354/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä sp-tautien testauksesta raskauden yhteydessä. Jos testit otetaan, se tarkoittaa vain sitä, että joko naaras epäilee miehen pettäneen, tai naaras on itse pettänyt ja vieläpä antanut vetää paljaalla

Ne otetaan siis edelleen sen sikiön terveyden varmistamiseksi. ja hoitohenkilökunnan.

Ja isyys varmistettaisiin lapsen oikeusturvan vuoksi.

Jos sikiön turvallisuutta on syytä epäillä, naaras voi hoitaa sen omalla kustannuksellaan.

Hoitohenkilökunta ei liity asiaan mitenkään.

Eipä vissiin

Vierailija
355/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka pettää, luulee muidenkin pettävän.

Pettäjä ei pysty ymmärtämään, että suurinta osaa ihmisistä ei kiinnosta pettää kumppaniaan.

Vierailija
356/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, tutkimusten mukaan 2020-2025 syntyneistä lapsista se on 70%

2010-2019 syntyneistä se oli 65%

Aika hitaasti nousee tämä luku tänään. Vähän vaikuttaa, että palsta menee kiinni ennen kuin päästään yli sataan prosenttiin.

Todellinen luku on 30% niissä tapauksissa, joissa on ollut syytä epäillä naisen petturuutta. Aika iso luku mielestäni.

Kai sä reppana ymmärrät että ylivoimainen enemmistö testeistä tehdään ihan muista syistä kuin siitä että mies epäilee naisen pettäneen?

Vierailija
357/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sikiön turvallisuutta on syytä epäillä, naaras voi hoitaa sen omalla kustannuksellaan.

Eipä vissiin

Näytä laista se kohta jossa puhutaan henkilökunnan turvallisuudesta. Jos se liittyisi asiaan, siitä testauksesta ei voisi kieltäytyä. Nyt testit otetaan rutiininomaisesti ja jos yrität kieltäytyä, alkaa lempeä painostus.

niin onko se nyt susta pakollista vai ei 

lempeä painostus joopa joo

Vierailija
358/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isät rakastaisivat lapsiaan enemmän, mikäli olisivat 100 % varmoja isyydestään.

Sehän se syy lasten hylkäämiselle on. Tiedostetaan alitjunnassa ettei lapsi ole oma joten ero ja lapsen hylkääminen äitinsä ongelmaksi on luonnollinen reaktio. Eläinkunnassa kävisi huonommin.

Mitä ihmettä selität? Väitätkö jo että eläimetkin tekee isyystestejä?

Kuinka sekaisin sä oikein olet?

Vierailija
359/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei voi kieltää isyystestiä. Joten siitä vain tekemään se. 

Vierailija
360/362 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä vissiin

Näytä laista se kohta jossa puhutaan henkilökunnan turvallisuudesta. Jos se liittyisi asiaan, siitä testauksesta ei voisi kieltäytyä. Nyt testit otetaan rutiininomaisesti ja jos yrität kieltäytyä, alkaa lempeä painostus.

niin onko se nyt susta pakollista vai ei 

lempeä painostus joopa joo

Pakollista? Ei ole.

Tehdään oletuksena? Kyllä

Mahdollisuus kieltäytyä? On, aivan kuten nainen voi estää miestään saamasta vasektomiaa.