fatim diarra 40 raskaana
Kommentit (504)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi on vakavasti kehitysvammainen. 😊
Kuten sinä itse olet.
No enkä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuna pantu alulle?
Herran tähden kuinka pieni maailma joillakin on.
Laske jo osaas kuinka monta kuukautta on toukokuusta marraskuuhun.
Vain sinua, matalamielistä ja matalaotsaista voi moiset asiat kiinnostaa.
Minua ainakin kiinnostaa, milloin on tullut raskaaksi, koska jos on silloin juonut ja polttanut, niin ei ole joko tiennyt raskaudesta, tai sitten ei ole välittänyt. Siksi ihmiset miettii. Mutta aina voi laskea marraskuusta 40 vk taaksepäin, niin silloin tietää, milloin on tullut raskaaksi. Muutamaan ekaan viikkoon ei ole varmuutta, vaan vasta kun on tehnyt raskaustestin.
Minä tein tuosta jo lasun. Toivoa sopii että lapsi huostaanotetaan heti syntyessä. Olisi lapsella edes hieman toivoa elämässä vaikka syntyikin vähäjärkisestä siasta.
Milläköhän perustelit tämän lasusi?
Jos tuo on lasun tehnyt niin kyllä viranomaiset saavat hyvät naurut täysin perättömästä ilmoituksesta.
Saa nähdä miten käy, kun katsoo millainen arkielämän ihme rouva oli Kaaoksen kesyttäjät-ohjelmassa.
Mies loppuunpalaa jo parin kk:n jälkeen. Paitsi onhan tolla varaa palkata kotiapua.
nyt veikkauksia minkälainen tukka tulee vauvalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Fatimalla valkoinen mies?
On lieksasta kotoisin.
Mites se nyt maalaismiehen otti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä on?
Ei noin vanha yleensä esikoista odottele. Se nyt ainakin.
Kesti aika pitkään ennenkuin löytyi tarpeeksi epätoivoinen uros. Jostain Lieksasta.
Naimisissa 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska isä on vanha ja myös vahvasti ylipainoinen niin nepsykakarahan sieltä tulee.
Tuhansien muiden 👶🏿👶🏿👶🏿👶🏿autistien jatkoksi jonoon.J.J. on 41v. eikä ole ylipainoinen.
Ai hän on laihduttanut tämän kuvan jälkeen useita kymmeniä kiloja?
Kaks elättiä. Mikähän mukulasta tulee.
Menisit edes töihin.
En viitti kun loma alkoi justiinsa.
Veeti loisen elämä on yhtä lomailua.Eläkeläisäidin siivellä.Päivääkään et ole töitä tehnyt.
Just tuli Ameriikasta pääjohtajalta kiitosplakaati 30 vuoden palveluksesta.
Aika usein sitä esikoista odotetaan tossa iässä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä kuvotusketjua ylläpidetään
Eiköhän ilakointi lopu näillä jotka tätä järkyttävää tekstiä kirjoitellut, on tehty tutkintapyyntö viranomaiselle.
Tutkintapyyntö mistä? Mikä on rikkos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuna pantu alulle?
Minua ainakin kiinnostaa, milloin on tullut raskaaksi, koska jos on silloin juonut ja polttanut, niin ei ole joko tiennyt raskaudesta, tai sitten ei ole välittänyt. Siksi ihmiset miettii. Mutta aina voi laskea marraskuusta 40 vk taaksepäin, niin silloin tietää, milloin on tullut raskaaksi. Muutamaan ekaan viikkoon ei ole varmuutta, vaan vasta kun on tehnyt raskaustestin.
Minä tein tuosta jo lasun. Toivoa sopii että lapsi huostaanotetaan heti syntyessä. Olisi lapsella edes hieman toivoa elämässä vaikka syntyikin vähäjärkisestä siasta.
Jos tuo on lasun tehnyt niin kyllä viranomaiset saavat hyvät naurut täysin perättömästä ilmoituksesta.
Ei sitä saa selville kun se voi tehdä nimettömänä😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettuani uutisen arvasin että törkykommentointi alkaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Sinä saat mitä kerjäät, rikosrekisteriin merkintä, kunnianloukkaus, rasistinen kommentointi, vihakirjoitus, ym. Ole hyvä!
Kunnianloukkaus on Suomessa asianomistajarikos. Tämä tarkoittaa, että poliisi ei tutki asiaa tai syyttäjä aja syytettä, ellei loukattu itse vaadi tekijälle rangaistusta.
🤣😆😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Sinä saat mitä kerjäät, rikosrekisteriin merkintä, kunnianloukkaus, rasistinen kommentointi, vihakirjoitus, ym. Ole hyvä!
Ei kannata vaahdota sellaisesta asiasta mistä et tiedä mitään
Kyllä minäkin tekisin vaikka 100 lasta tähän maahan jos minulla olisi palkka kohdillaan, työ olisi rentoa työtä ja minulla olisi joustavat työajat. Nyt orjana 3500e/kk palkalla en tee lapsia tähän maahan.
Onnea Fatimalle, hänellä on elämä kohdillaan joten hän kykenee tekemään lapsia.
T: duunarimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Kunnianloukkauksesta et pysty ilmoittamaan toisen puolesta eikä nuo muut ole rikoksia. Pusi pusi. 😉
Kyllä muuten pystyy, joku on varmaan huoli ilmoituksen sinusta tehnyt. Muista ottaa lääkkeesi.
Ei muuten pysty. Ärsyttääkö? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Kunnianloukkauksesta et pysty ilmoittamaan toisen puolesta eikä nuo muut ole rikoksia. Pusi pusi. 😉
Kyllä muuten pystyy, joku on varmaan huoli ilmoituksen sinusta tehnyt. Muista ottaa lääkkeesi.
Tämä koko ketju on viranomaisten tiedossa, kaikki mikä nettiin tulee se myöskin jää, kaikki on jäljitettävissä, vituttaako?
Minä käytän naapurin wifi-yhteyttä, luuletko että naapuri joutuu vastuuseen minun kirjoituksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Tämä koko ketju on viranomaisten tiedossa, kaikki mikä nettiin tulee se myöskin jää, kaikki on jäljitettävissä, vituttaako?
Minä käytän naapurin wifi-yhteyttä, luuletko että naapuri joutuu vastuuseen minun kirjoituksista?
Oletpa yksinkertainen, kaikki on silti jäljitettävissä, tuskin naapurisi ottaa sinun typeryyksiä kontalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappuna pantu alulle?
Ei sitä saa selville kun se voi tehdä nimettömänä😃
Sanoinko että saa? Lasu se on nimetönkin lasu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tekisin vaikka 100 lasta tähän maahan jos minulla olisi palkka kohdillaan, työ olisi rentoa työtä ja minulla olisi joustavat työajat. Nyt orjana 3500e/kk palkalla en tee lapsia tähän maahan.
Huono provo. Monikin ns. duunarimies tienaa paljon alle 3500€/kk. Ja silti perustavat perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Monikin ns. duunarimies tienaa paljon alle 3500€/kk. Ja silti perustavat perheen.
Niin tekee mutta he ovatkin sitten työn orjia koko elämänsä ajan eikä he kykene sijoittamaan rahaa koska lapset vie rahaa.
N. 3 000 äitiä synnyttää vuosittain yli 40-vuotiaana,