fatim diarra 40 raskaana
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarra itse sanoo itseään Fatuksi. Hope this helps.
Eli stalkkaat ja keräät kaikki jutut hänestä, sinähän olet ahdistelija ja kyylä
Ei, kyllä siinä on kyseessä ihan tuttu henkilö. Itse ei todennäköisesti tajuakaan, että muut kyllä näkevät hänen mokailunsa ja puhuvat niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muistan vieläkin sen seiskan kuvan missä tupakoi ja söi samalla
Monta hiton vuotta sitten, et ole muuten ikinä kohdannut häntä, perustat kaiken roskalehden epämääräiseen kuvaan. Olet säälittävä.
Mikä niissä kuvissa on epämääräistä? Harvinaisen selkeästi näkyy.
https://www.seiska.fi/kotimaa/kohukansanedustaja-fatim-diarran-oudot-po…
Kävitkö kuvaamassa, kyläätkö muita ihmisiä? Voi vit## oikein seiskaa nämä neropatit lukee, kertoo jo sivistyksen puutteesta 🤣
Ei meidän tarvitse kuvata, kun toimitukset tekevät sen. Ei edes tarvitse sen kummemmin lukea Seiskaa, koska tuo kuvasto on kiertänyt jo pitkään. Ja tulee kiertämäänkin.
Taitaa tuo Fatun käyttäytyminen ko. jutussa kertoa enemmän sivistyksen puutteesta.
Vain te sivistymättömät persut luette jotain Seiskalehteä
Eri
Itse en ainakaan äänestä persuja. Olen valmistunut yliopistosta. Toisin kuin Fatim Diarra, joka ei ole saanut tutkintoa suoritettua.
Et ole mihinkään valmistunut
Ikävää, jos tutkintoni ahdistaa sinua, mutta sille ei nyt voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarra itse sanoo itseään Fatuksi. Hope this helps.
Eli stalkkaat ja keräät kaikki jutut hänestä, sinähän olet ahdistelija ja kyylä
Ei, kyllä siinä on kyseessä ihan tuttu henkilö. Itse ei todennäköisesti tajuakaan, että muut kyllä näkevät hänen mokailunsa ja puhuvat niistä.
Hänenkö pitäisi käyttäytyä sinua miellyttävällä tavalla, hän elää omaa elämäänsä, sinun kuuluu tehdä samoin. Sinulle ei kuulu hänen elämä millään tavalla, ei hänkään puutu sinun tekemisiin ja tekemättä jättämisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hiton vuotta sitten, et ole muuten ikinä kohdannut häntä, perustat kaiken roskalehden epämääräiseen kuvaan. Olet säälittävä.
Kävitkö kuvaamassa, kyläätkö muita ihmisiä? Voi vit## oikein seiskaa nämä neropatit lukee, kertoo jo sivistyksen puutteesta 🤣
Ei meidän tarvitse kuvata, kun toimitukset tekevät sen. Ei edes tarvitse sen kummemmin lukea Seiskaa, koska tuo kuvasto on kiertänyt jo pitkään. Ja tulee kiertämäänkin.
Taitaa tuo Fatun käyttäytyminen ko. jutussa kertoa enemmän sivistyksen puutteesta.
Eri
Itse en ainakaan äänestä persuja. Olen valmistunut yliopistosta. Toisin kuin Fatim Diarra, joka ei ole saanut tutkintoa suoritettua.
Ei ahdistaa, sinulle ilmeisesti ollut riippakivi ja väärä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Ei ahdistaa, sinulle ilmeisesti ollut riippakivi ja väärä valinta.
Millä perusteella akateeminen tutkinto on "riippakivi"?
Sen kyllä voin uskoa, että keskeneräiset opinnot, jotka eivät tunnu valmistuvan koskaan - kuten nyt Fatim Diarralla - ovat riippakivi ja häpeän aihe.
Matias suojelee.