FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....
...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.
Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.
MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?
Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).
Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D
Kommentit (144)
Itse olen pyytänyt vain yhteystiedot ja soittanut, ei ole aikaa ikuiseen viestittelyyn tai tapailuun monien kanssa. lähinnä ongelma ollut että varattuja. Yksi kerrallaan. Joskus sitten tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää teitä spermaviemäreitä tekemästä aloitteita?
Pikku ego.
Vierailija kirjoitti:
Suksi vitu nkantoteline vi ttuun siitä!
MoikkaMoi Mitä mies Mitäpä iltaan Heippa
Naisten aloitteet:
"moi"
"moi :)"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää teitä spermaviemäreitä tekemästä aloitteita?
Pikku ego.
Pikkuisen egon pikkupojan pöksyissä pikkuinen egon pötkäle
Vierailija kirjoitti:
"Hellurei ja hellät tunteet"+ silmänisku-hymiö on vakiokeskustelunavaukseni.
M42
Vastaako kukaan tuollaiseen? 😳
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Mä katson nämä "moin" lähettelijöiden profiilit ja jos vaikuttaa ookoolta, vastaan jotain ja annan ns. toisen mahdollisuuden. Jos siihen vastaus on lyhyt tai tyyliin hymiöitä, niin sit menee deleteen.
Onhan se ihan kiva saada heti alkuun pidempiäkin viestejä, mutta jotenkin ne on toisaalta aika teennäisiä, eivätkä vastaa oikeanlaista keskustelua. N32
Mitä tarkoittaa "jos vaikuttaa ookoolta"? Katsot profiilista kuvan ja jos on komea niin jatkoon, muuten deleteen?
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloitteet:
"moi"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"
Miksi yleistät? Ystävissäni on monta aktiivista naista, jotka tekevät aloitteita koko ajan. Minä vain en ole sellainen.
Ap
"Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely."
Mistä vetoa, että on samaa geneeristä paskaa kuin muillakin naisilla. Intohimosi on matkustelu, nautit hyvästä ruuasta hyvässä seurassa ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloitteet:
"moi"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"Miksi yleistät? Ystävissäni on monta aktiivista naista, jotka tekevät aloitteita koko ajan. Minä vain en ole sellainen.
Ap
Se on aina joku muu nainen, mutta juuri sinä odotat miehen aloitetta (samoin kuin ne muutkin).
Korkeintaan poikkeuksellisen komealle miehelle - joka ei ole tavistantan saatavilla - laitetaan se "moi", ":)" tai ehkä peräti "moi :)".
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pyytänyt vain yhteystiedot ja soittanut, ei ole aikaa ikuiseen viestittelyyn tai tapailuun monien kanssa. lähinnä ongelma ollut että varattuja. Yksi kerrallaan. Joskus sitten tai ei.
Mullakin on tapana soittaa mahd. pian. Tahdon kuulla miehen äänen, monestakin syystä. Se jo paljastaa pikkupojat/catfishit. Miten muuten tunnistat sen, että deittipalvelumies onkin varattu?
Vierailija kirjoitti:
Mä katson nämä "moin" lähettelijöiden profiilit ja jos vaikuttaa ookoolta, vastaan jotain ja annan ns. toisen mahdollisuuden. Jos siihen vastaus on lyhyt tai tyyliin hymiöitä, niin sit menee deleteen.
Onhan se ihan kiva saada heti alkuun pidempiäkin viestejä, mutta jotenkin ne on toisaalta aika teennäisiä, eivätkä vastaa oikeanlaista keskustelua. N32
Eli myönnetään nyt kaikki, että se alku on aina teennäistä paskaa. Jotkut osaa sen sujuvammin ja jotkut huonommin. Livenä se totuus lopulta paljastuu, vaikka tietty viesteistäkin voi jo jotain päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.
Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀
Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää.
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi.
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin.Ap
Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.
Naiset on tosi kylmiä ja passiivisia suomessa.
Jos mies on komea, "mitäpä iltaan" riittää oikein hyvin. Vielä kun jaksaa heittää one-linereita samalla kun selailee löytyisikö nuorempaa ja kauniimpaa, keskustelu backup-panon kanssa pysyy käynnissä.
Suomessakin kokeiltiin sitä kun mallimies kertoi Tinder-profiilissaan olevansa pedo jolla on tuomio lapsen hyväksikäytöstä, ja vitsaili biossa, että tykkää nuoremmista. Suominaiset jakelivat auliisti puhelinnumeroita miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloitteet:
"moi"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"Miksi yleistät? Ystävissäni on monta aktiivista naista, jotka tekevät aloitteita koko ajan. Minä vain en ole sellainen.
Ap
Se on aina joku muu nainen, mutta juuri sinä odotat miehen aloitetta (samoin kuin ne muutkin).
Korkeintaan poikkeuksellisen komealle miehelle - joka ei ole tavistantan saatavilla - laitetaan se "moi", ":)" tai ehkä peräti "moi :)".
Ok. Ja tämä on ongelma? Että siis kaipaan aloitekykyistä miestä. Ei voi sanoa muuta kuin että Voi voi.
Entä onko homoilla sinun mielestäsi oikeus olla olemassa?
Jos on, niin on minullakin.
Hyvää yötä, incel parka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia tervehdyksiä, joilla keskustelun saa käyntiin. Ei olisi ongelma, jos pitäisit näitä miehiä viehättävinä. Ei miehen tarvitse olla sinulle tanssiva apina tai heittää jotain jäätävän eeppisiä aloituksia, jos olisit oikeasti kiinnostunut, ja tällä viittaan lähinnä ulkonäköön, mutta myös toissijaisesti bion tietoihin harrastuksista, työstä yms., jos sellaisia on mainittu.
Missä ulottuvuudessa pelkällä moilla saa keskustelun käyntiin? Juuri niinhän ei käy kun naiset ei joko vastaa mitään tai vastaa sen saman tervehdyksen jolloin keskustelu jää siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.
Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀
Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää.
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi.
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin.Ap
Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.
Pitkä, raamikas, matala ääni, vie kun nainen vikisee. Sopivan jännittävä mutta toivottavasti pehmeäkin puoli sisällä.
Todella uniikki miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
"Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely."
Mistä vetoa, että on samaa geneeristä paskaa kuin muillakin naisilla. Intohimosi on matkustelu, nautit hyvästä ruuasta hyvässä seurassa ja sitä rataa.
Mistä vetoa että sä et elämässäsi oo päässy metriä lähemmäs naista ja silti profiilissasi on kuva kaverin moottoripyörästä ja kymmenen vuoden takaisesta kalareissusta ja spämmäät jokaiselle naista muistuttavalle moi-viestejä. Kukaan ei koskaan vastaa, ja se on naisten syytä se.
Tavallisia tervehdyksiä, joilla keskustelun saa käyntiin. Ei olisi ongelma, jos pitäisit näitä miehiä viehättävinä. Ei miehen tarvitse olla sinulle tanssiva apina tai heittää jotain jäätävän eeppisiä aloituksia, jos olisit oikeasti kiinnostunut, ja tällä viittaan lähinnä ulkonäköön, mutta myös toissijaisesti bion tietoihin harrastuksista, työstä yms., jos sellaisia on mainittu.