Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....

Vierailija
10.07.2026 |

...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.

Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.

MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?

Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).

Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaan näille myös vaan sen Moi. Lähes varmasti eivät enää laita mitään. 

Ette te naisetkaan halua nähdä vaivaa. Ette tee edes sitä ensimmäistä aloitetta. Ei tule sellaista fiilistä, että olisit kiinnostunut minusta, joten mitenpä siinä itsekään kiinnostuisin. Moi on siinä kohtaa ihan hyvä aloitus ja jos nainen on kiinnostunut, lähtee keskutelu siitä luonnollisesti soljumaan.

Joku alakoululainen ihastunut poika voi laittaa tytölle viestin, jossa lukee pelkästään moi.

Kyllä aikuisen pitää pystyä parempaan.

Mutta naisen ei?

Eli mielestäsi nainen ei voi olla aikuinen?

Olet joko ihan mäntti tai heikkolahjainen.

Et varsinaisesti parisuhdemateriaalia.

Vierailija
62/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀

Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää. 
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi. 
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te naisetkaan halua nähdä vaivaa. Ette tee edes sitä ensimmäistä aloitetta. Ei tule sellaista fiilistä, että olisit kiinnostunut minusta, joten mitenpä siinä itsekään kiinnostuisin. Moi on siinä kohtaa ihan hyvä aloitus ja jos nainen on kiinnostunut, lähtee keskutelu siitä luonnollisesti soljumaan.

Joku alakoululainen ihastunut poika voi laittaa tytölle viestin, jossa lukee pelkästään moi.

Tämähän se on.

Tällaisille miehille vastaataan vain, jos ei heikkolahjaisuus häiritse.

Toki naisissakin on heikkolahjaisia. He varmasti vastaavat. :)

Vierailija
64/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀

Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää. 

Ap

Moottoripyöräkerhoista voisi löytyä haluamasi mies.

Vierailija
65/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö myös kun mies makselee ravintola laskut ja ostelee ihania yllätyksiä? Perus suomi loso

Rahalla ei ole mun elämässä suurtakaan roolia. Sen ajatteleminen ei kiinnostanut nuorenakaan. Oon enempi filosofityyppiä. Rahakasta miestä en etsi, vaan aitoa, sitoutumiskykyistä ihmistä, jossa saa olla vikojakin. Toki aloitekykyä pitää olla, aktiivisuutta. Muuten en syty eroottisesti. Miehekäs ja aloitekykyinen pitää olla. Saa olla työtön saa olla köyhä, jos sitä kysyit? 

Ap

Vierailija
66/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehellä olla siniset hiukset?

Vierailija
67/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.  
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa? 

Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.

Jos eroottiset taipumukset eivät sovi yhteen, suhde jää lyhyeksi.

Oliko sulla vielä jotakin kysyttävää?

Ap

Vierailija
68/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisen ei?

Tuossa kirjoitettiin aikuisesta, ei pelkästään miehestä.

On ihan ok, ettei ymmärrä kaikkea. Silloin on ihan ok laittaa viestiksi pelkkä moi.

Vierailija
69/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehellä olla siniset hiukset?

Mikä ettei :D Rakastan värejä

Ap

Vierailija
70/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Moottoripyöräkerhoista voisi löytyä haluamasi mies.

Pikemminkin Krp:n tai Supon suunnalta :D - noissa piireissä kun se kuuluisa äo huomattavasti korkeampi, eikä rikosrekisterikään välttämättä yhtä pitkä. :D 

Ap

Vierailija
71/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole hyvä, että mies paljastaa jo ekassa viestissään huonon itsetuntonsa, alhaisen älykkyytensä, laimean persoonansa, matalan sanavarastonsa, huonot keskustelutaitonsa ja syvällisyyskapeikkonsa?

Jos priimaa haluat, niin noin tuhannes match on Osuma. Voi olla, että maksimisäteelläsi pääset nykyisellään vain puoleen tuosta. Kannattaisi selata koko Suomen miehiä niin priima löytyisi nopeammin.

Kyllä. 100%:sesti samaa mieltä. :)

Ap

Vierailija
72/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää teitä spermaviemäreitä tekemästä aloitteita?

Vierailija
73/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.  
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa? 

Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.

Jos eroottiset taipumukset eivät sovi yhteen, suhde jää lyhyeksi.

Oliko sulla vielä jotakin kysyttävää?

Ap

Olen melko varma, että ne itsevarmat alfat, jotka ovat töissä KRP:ssä ja vievät eivätkä vikise, ovat juurikin niitä moi -tyyppejä. Ei sellaisia kiinnosta alkaa mielistelemään jotain naista, heittäytyä runebergiksi ja alkaa jotain kirjedeittailua, missä kirjoitellaan heti ekasta viestistä lähtien pitkiä novelleja.

Vierailija
74/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite, ai niin et USKALLA koska ole NÖSSÖ!

Vierailija
75/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi seuraavat:

- tykkäätkö enemmän minusta kuin Tsehovista?

-onko ilimoja pidellyt?

- Niskavuoren emäntä se vasta olikin kova nainen, onko sinulle sukua?

-kumpi maksaa ekat drinkit?

Irtoisko näillä? Edes ne toiset drinkit?

ja kommenttini aikaan jo seitsemän alanuolta eli ilmeisesti aivan väärin aloitettu :D 

Kertokaapa naiset mikä se oikea tapa olisi? 

Anna siis aloituslause naiselle, joka kirjoittaa jotain omaan elämäänsä liittyviä kielikuvia profiiliin ja uskoo niiden valaisevan tuntemattomalle oikein ajatuksiaan.  

Naiselle, joka levittää kätensä ja hyppää ilmaan jostain käsittämättömän mystisestä syystä (onko se vielä muotia?) 

Viinilasikuvalle, jossa ei ole muuta kuin viinilasi. 

Vierailija
76/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi vitu nkantoteline vi ttuun siitä!

Vierailija
77/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää teitä spermaviemäreitä tekemästä aloitteita?

Hei hei, Moikka, Moi, Mitäpä iltaan?

Vierailija
78/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson nämä "moin" lähettelijöiden profiilit ja jos vaikuttaa ookoolta, vastaan jotain ja annan ns. toisen mahdollisuuden. Jos siihen vastaus on lyhyt tai tyyliin hymiöitä, niin sit menee deleteen.

Onhan se ihan kiva saada heti alkuun pidempiäkin viestejä, mutta jotenkin ne on toisaalta aika teennäisiä, eivätkä vastaa oikeanlaista keskustelua. N32

Vierailija
79/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi seuraavat:

- tykkäätkö enemmän minusta kuin Tsehovista?

-onko ilimoja pidellyt?

- Niskavuoren emäntä se vasta olikin kova nainen, onko sinulle sukua?

-kumpi maksaa ekat drinkit?

Irtoisko näillä? Edes ne toiset drinkit?

ja kommenttini aikaan jo seitsemän alanuolta eli ilmeisesti aivan väärin aloitettu :D 

Kertokaapa naiset mikä se oikea tapa olisi? 

Anna siis aloituslause naiselle, joka kirjoittaa jotain omaan elämäänsä liittyviä kielikuvia profiiliin ja uskoo niiden valaisevan tuntemattomalle oikein ajatuksiaan.  

Naiselle, joka levittää kätensä ja hyppää ilmaan jostain käsittämättömän mystisestä syystä (onko se vielä muotia?) 

Viinilasikuvalle, jossa ei ole muuta kuin viinilasi. 

Olet idiootti. Ap valittaa henkilökohtaisen tason puuttumisesta viestinnässä, ja sinä annat nuo esimerkit? Oletko todella noin tyhmä vai ainoastaan itsekeskeinen, tyypillinen mies, joka ei edes lukenut aloitusta. Persoonallisen, henkilökohtaisen viestimisen kyvyn puute, ja sinä ehdotat ratkaisuksi VALMISLAUSEITA KOPIOITAVAKSI? Mistä olet saanut älylaitteen käsiisi, ja pääsyn internetin ihmeelliseen maailmaan, incel? Älykkyysosamääräsi???

Vierailija
80/134 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on ja samanlaista on muissakin deittisovelluksissa. Ihan kuin miehet tahallaan olisivat heittäytyneet ihan urpoiksi näissä. Todella moni ei puhu mitään tai sitten viestit on just tuota "hyvää päivää kirvesvartta, kaunis oot"-tasoa. Joskus viestittely on aloitettu kysymällä miten olet tuon ikäinen, eikä ole lapsia?

Joskus sattui joku hyvä keskustelija, mutta nämä yleensä ovat sitten liiankin intensiivisiä. Menee maku, jos toinen alkaa muutaman viestin jälkeen tenttaamaan esim. Parisuhdehistoriaa. 

Eli haluat kevyttä "ei-intensiivistä", mutta et halua kevyttä keskustelua.

Selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme