Onko naisille iso muna tärkeämpää kuin iso sielu?
Kommentit (25)
Naisille henkiset arvot ovat harmonia, totuus, rakkaus, usko ja toivo ovat tärkeintä.
Sielunkumppanuus ja yhteensopivuus ovat tärkeintä.
Jos iso muna olisi tärkeintä niin monet miehet olisivat jääneet sinkuiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain miehille munan koko merkitsee.
Juuri niin. Naiselle tärkeää on lompakon koko.
No, ainakin tärkeäMPI
Miehelläni on sellainen kynä että hän on sängyssä melkoinen runeberi.
Uskokaa nyt jo, että olemme Suomessa, jossa naiset käyvät töissä, kouluttautuvat ja ansaitsevat omat rahansa. Tehkää te samoin.
Perustarpeiden jälkeen rahalla sitä paitsi saa aika vähän.
Ja miksi ihmeessä kukaan nainen, tai juurikaan kukaan, aina löytyy se yksi masokisti, haluaisi miehelleen ylisuuren munan?
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt jo, että olemme Suomessa, jossa naiset käyvät töissä, kouluttautuvat ja ansaitsevat omat rahansa. Tehkää te samoin.
Perustarpeiden jälkeen rahalla sitä paitsi saa aika vähän.
Ja miksi ihmeessä kukaan nainen, tai juurikaan kukaan, aina löytyy se yksi masokisti, haluaisi miehelleen ylisuuren munan?
Niinpä. Isosta munasta on vain haittaa naiselle ja miehelle itselleen.
Mikäs ongelma tuo on. Minulla on maksajana DI-mies, ja deittailen samalla eriväristen koneinsinöörien kanssa.
Olen tosin niin ruma, että joudun maksamaan niille, mutta hyvätuloinen DI-mieheni hankkii niin perkeleesti, että sekään ei ole ongelma.
Nyt heippa vähäksi aikaa, koska tänään pitää laittaa toimeentulotuki anomukset sun muut kerjuulaput menemään ja kaupastakin pitää hakea illaksi sipsejä ym. taloustavaraa.
Jännää, saankohan taas Kelan tuulikaapissa munaa?
Vierailija kirjoitti:
Isolla munalla ei tee mitään jos on huono luonne.
Tää on hassua, kun naiset vaatii luonnetta vaikka oma on kuraa. Parit täydentävät toisiaan vai miten se meni?
Kyllä minä ostan kaupasta mielummin L-kokoisia munia kuin M-kokoisia.