Erjan 52, päivät kuluvat nukkuen, palstaillen, tupakoiden. Hän poistuu asunnosta vain, jos on pakko, viikottain kuntouttavaan työtoimintaan
Kommentit (30)
Näitä erjoja on palstalla monia. On inkkeli/persu/iigor/huoris/Pena/Hokkisjankkaajat ym
Hyvä kun ei ole ottanut miestä riesaksi.
Ahaa, noin siis kuluu Erjan päivät. Mitäpä se minulle kuuluu?
Hikikomeron esiaste? Pystyt parempaankin, älä poistu enää ikinä asunnostasi!
Tuollaisia on Suomessa kymmeniä tuhansia ja määrä kasvaa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä erjoja on palstalla monia. On inkkeli/persu/iigor/huoris/Pena/Hokkisjankkaajat ym
Sitten on se juntti narsisti muita kiusaamassa ja ärsyttämässä. Käytkö myös ihmisten kodeissa tekemässä pikku näpistyksiä?
Minä en tuomitse ketään elämäntyylista tai tavasta riippumatta. Kukin tyylillään. Ihmiselämä on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Hikikomeron esiaste? Pystyt parempaankin, älä poistu enää ikinä asunnostasi!
Näin kyttänaapuri pääsee oikeuttamaan rikolliset puuhansa. Kyttää koska yöllä viedåän roskat.
Vierailija kirjoitti:
Erja alapeukutti jo 😄
Alapeukku tekee hyvää
Täälläkö tuo weetee siis vaikuttaa?!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia on Suomessa kymmeniä tuhansia ja määrä kasvaa päivittäin.
Erjalla on sentään usein kissa, miehillä vain viinapullo tai mömmöt.
Inkkeleillä sama, mutta välillä avautuu bornhub 5 minuutiksi, sitten jatkuu taas palstalla mesoaminen
Olisipa hyviä syitä poistua kotoa, palkkatyö kelpaisi sellaiseksi, muut kotoa poistumiset kun tuppaavat lähinnä tiliä tyhjentämään, vaikka joitain ilmaisiakin harrastuksia on.
Olispa edes kuntouttavaa työtoimintaa.
En tupakoi ja on 7-8h yöunet. Harrastan mm. korujen tekemistä ja liikuntaa. Olen parisuhteessa.
Ihan ymmärrettävää että ei ole rahaa harrastaa mitään.
Me muuthan ei täällä vissiin palstailla…?
.ikäs siinä jos on tyytyväinen ja pysyy tyytyväisenä
Terapia siis etänä?