Sinä joka et nauti työstäsi, mikä on syysi olla vaihtamatta työpaikkaa tai alaa?
Tämä kysymys nousi tuosta Helena Petäistön kuolemauutisketjusta. Joku kommentoi, että Helena sai sentään tehdä työtä mistä nautti, ja se on paljon. Kyllä joo, mutta ei Helena ilmaiseksi asemaansa päässyt. Hänellä oli korkea työmoraali, jäätävä yleissivistys ja tietysti loistava ranskan kielen taito.
Eli sinä, joka et viihdy työssäsi, mikä estää sinua muuttamasta tilannetta? Opiskelitko väärää alaa, ja nyt uskot olevasi liian vanha koulun penkille uudelleen? Onko taloudellisia esteitä? Uskalluksen puutetta vai kenties pelko siitä, että vaihtamalla ei parane tai et löydä uutta työtä? Kerro!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa yritystä myytyä. 20 vuotta olen ollut yrittäjä, ja nyt 5 vuotta olen yrittänyt myydä hyvin menestyvää bisnestä, mutta ostajille ei ole löytynyt rahoittajaa. Haluaisin tehdä jotain aivan muuta, mutta olen naimisissa yritykseni kanssa. Tosin avioliitosta pääsee nopeammin eroon kuin yrityksestä. Kroppa alkaa jo olla myös sitä mieltä että alaa pitäisi vaihtaa. Onneksi sentään tienaan hyvin, eikä taloudellista huolta ole kun joskus pääsen tästä eroon.
Mikset vain laita pillejä pussiin ja lopeta yritystäsi?
Ei tartte kahteen kertaan laittaa samaa kommenttia. Yksi riittää.
Mitä tarkoitat? Ko. kommentti näkyy täällä vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä palkka (melko hyvä eli 7500e), olen valtiolla
Okei, jos tuo on susta vain melko hyvä, niin mikä susta olisi hyvä palkka?
Hyvä palkka (melko hyvä eli 7500e), olen valtiolla