Vuokraemännän kanssa seksiä
Näin syksyisin vouhkataan aina opiskelijoiden asunnon saanti vaikeuksista. Tuli mieleen myös omat vuosien takaiset opiskelu ajat.
Pääsin opiskelemaan erääseen yliopisto kaupunkiin, mutta mistä asunto. Etsin ja kyselin koko kesän, että löytäisin syksyksi jonkinlaisen kämpän.
Lopulta eräs vanhempi opiskelija tuttava antoi vinkin vuokra kämpästä missä hänkin oli asunut jonkin aikaa ja ehdotti että menisin kysymään talon omistavalta naiselta olisiko huone vielä vapaana.
Omakotitalon omistaja oli keski-ikäinen eronnut nainen jonka aikuiset lapset olivat jo muuttaneet omilleen. Hän sanoi tyttären jäljiltä jääneen huoneen tyhjäksi ja hän voisi sen vuokrata jos se minulle kelpaisi. Sovittiin, että muuttaisin siihen ainakin niin kauaksi, että löytäisin tilavamman asunnon.
Vuokrasta kysyessäni hän sanoi, että hän ei niinkään haluaisi rahallista vuokraa, mutta jos voisin hoidella noita omakotitalon vaatimia talonmiehen hommia ja pikku korjauksia ja kaikenlaista miehistä apua mitä naisihminen kulloinkin tarvitsee ja iski samalla silmää!
Minähän suostuin ilomielin koska rahat olivat vähissä eikä noita talkkarin hommia nyt niin paljoa luulisi olevan.
Meni muutama viikko ja hän pyysi kahville omalle puolelleen. Kahvit juotiin leivosten ja konjakkien keralla ja otettiinpa vielä muutamat lisäpaukutkin. Sitten hän vähän arastellen sanoi, että nyt hän tarvitsisi sitä miehistä apua mistä silloin vuokrasopimusta tehtäessä sovittiin ja nyt hänellä tekee kovasti mieli kovaa kullia joten jos minä haluan, niin voitaisiin siirtyä makkarin puolelle.
Totta kai minä nuori mies kokoajan pillun puutteessa olevana halusin päästä naimaan. Hän siinä sitten runkkaili kullini kovaksi ja minä sormetin pillun liukkaaksi ja kun sitten aloin laitta kullia sisään, niin hän sanoi, että hän haluaa, että naidaan paljaalla kullilla ja spermalasti laukaistaan pillun perukoille ja näin myös tehtiin.
Tämä systeemi sitten jatkui koko talvikauden pari kolme nainti kertaa kuukaudessa. Olihan se toisaalta nuorelle miehelle yhtä juhlaa kun oli vakituinen pallien tyhjennys tiedossa säännöllisesti eikä ollut mitään velvollisuuksia jatkosta.
Keväällä sitten palasin takaisin kotikulmille ja seuraavana syksynä muutin tyttöystävän kanssa yhteen.
Vieläkin joskus muistelen kaiholla noitä kokeneen naisen antamia kunnon nainteja.
Kommentit (4)
Minulle naispuolisena opiskelijana tarjottiin myös aikoinaan vuokrahuonetta vanhemman herran luota ja vuokra olisi pitänyt hoitaa siivous ym. kotitöitä tekemällä ja myös tämän herran seksuaalisia tarpeita helpottamalla.
Taitaa olla aika yleistä, varsinkin jos on alivuokralaisena, että ainakin naispuolisilta vuokralaisilta yritetään saada seksipalveluja tai muita kotipalveluja rahallisen vuokran sijasta tai lisäksi.
No tuosta lukihäiriöstä päätellen et ainakaan yliopistossa opiskellut...