Miehet: kuka on mielestänne tavallisen näköinen nainen?
Kuka esim. julkisuudessa oleva nainen on mielestänne ns. tavallisen näköinen, siis sellainen, josta puhutte kun kerrotte, että haluatte "tavallisen naisen, ei tarvitse olla salilla asuva missi".
Haluaisin ymmärtää, mikä on miesten silmään tavallista.
Kommentit (143)
Ei niitä tavallisia haluta, niiden kanssa ajaudutaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn
Laura Malmivaara
Kiti Kokkonen
Mikä se nyt on se ohjaajan (ei renny) muija, se tummahiuksinen joka oli Putouksessa...
Kuustonen?
Kosonen?
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ja Janni Hussi on keskivertoa paremmannäköisiä, eli aika harhaisia vastauksia.
Nämä onkin naisten vastauksia. Sanon itse juontajat Pääskysaari ja Ukkola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi
Tässäpä tämä.... Janni Hussi= tavisnainen = samaa tasoa PerusJorman kanssa...
...ei ihme, että miehet ulisee, miten naisilla on rima, korkealla, kun tavismaisille= Janni Husdille eivät kelpaa...
Huoh, taas yksi joka otti trollivastauksen tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ja Janni Hussi on keskivertoa paremmannäköisiä, eli aika harhaisia vastauksia.
Ja aloituksessa haettiin henkilöitä, jotka ei ole missejä tai malleja.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Larm
Ei ole tavallinen. Hänet huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dakota johnson
Ai tavallinen? Dakota on tosi kaunis ja tyylikäs mun mielestä, girl crush. Miesten mielestä varmaan tavallinen
No ei ole miesten mielestä tavallinen. Se, että joku hyvännäköinen nainen ei ole juuri omaan makuun tai omasta mielestä erityisen kaunis, ei tee hänestä silti tavallista. Jokainen normijärkinen mies näkee ettei Dakota Johnson ole mikään tavallisen näköinen nainen. Kuten ei myöskään suuri osa ketjussa luetelluista nimistä.
Tavallinen nainen on ulkonäöltään sellainen, johon valtaosa ei kiinnittäisi suurta huomiota, jos ei olisi julkkis. Silti tavallisen näköiset naiset pariutuvat tai saavat seksiä, koska aina joku mies pitää omissa silmissään tavallisen näköistä kauniina tai nättinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Larm
Ei ole tavallinen. Hänet huomaa.
Etkö Sinä huomaa siis tavallista? :D
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Taviksia on Sanna marin, Sofia Virta, Suurin osa miss suomi finalisteista on taviksia mutta niillä on vaan paksu kerros meikkiä naamassa että kehtaavat teeveessä esiintyä. Jos niiltä otettais meikit pois niin yksikään niistä ei pääsisi mmiss suomi finaaliin.
Heh. Jos kaikilta missiehdokkailta otettaisiin meikit pois, niin kyllä siltikin se finaali pidettäisiin. Miten harhainen sä oikein olet? Liikaa animea ja ai-kuvia kenties katsottu?
Sellainen hapsutukkainen. normivartalo, vähän ilmeetön. Tradenomilta näyttävä.
Hanna Pakarinen, Katri Ylander, Rosa Meriläinen, Fatim Diarra, Jutta Urpilainen, Henna Kalinainen, Johanna Tukiainen
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset ei jää mieleen. Siksi heitä ei edes kuvittele kumppanina.
Suurin osa ihmisistä on tavallisia ja parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on tavallinen, mutta Pääskysaari oli nuorena upea. Nyt ei, koska tyyli.
Olen nainen, mutta ehdotan Laura Huhtasaari, Anni Ihamäki.
Pari akkaa Mesicosta ja yksi homolululta, plus Esa Pakarinen meikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hanna Pakarinen, Katri Ylander, Rosa Meriläinen, Fatim Diarra, Jutta Urpilainen, Henna Kalinainen, Johanna Tukiainen
Tuksu tai Diarra tai Pakarinen kääntää päät, eivät siis ole tavallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on tavallinen, mutta Pääskysaari oli nuorena upea. Nyt ei, koska tyyli.
Olen nainen, mutta ehdotan Laura Huhtasaari, Anni Ihamäki.
Minusta nuo mainitsemasi ovat tosi nättejä. Ei ainakaan itselleni taviksia.
Oletko mies vai nainen?