Miehet: kuka on mielestänne tavallisen näköinen nainen?
Kuka esim. julkisuudessa oleva nainen on mielestänne ns. tavallisen näköinen, siis sellainen, josta puhutte kun kerrotte, että haluatte "tavallisen naisen, ei tarvitse olla salilla asuva missi".
Haluaisin ymmärtää, mikä on miesten silmään tavallista.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Tosi "tavallisia " joo tähän mennessä...
Kyseessä on trollailu.
Eikö liki kaikki ole tavallisia ilman meikkiä? Fb tarjoaa minulle aina julkkiksia ilman meikkiä, eikä heitä nyt massasta erottaisi. Ellei sitten käyttäytyminen ole itsevarmempaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ja Janni Hussi on keskivertoa paremmannäköisiä, eli aika harhaisia vastauksia.
Miksi otat nämä selkeät trollivastaukset niin tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ja Janni Hussi on keskivertoa paremmannäköisiä, eli aika harhaisia vastauksia.
Miksi otat nämä selkeät trollivastaukset niin tosissaan?
Naisvihatrolli on nainen.
Maikkarin säätyttö Jenna, en tiiä sukunimeään.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin säätyttö Jenna, en tiiä sukunimeään.
Jos hän on se nuori, jolla usein hame tai mekko, niin näin setämiehen silmään hän on tosi kaunis.
Kauneus ja tavallisuus on katsojan perseessä sieltä tulee pelkkää paskaa.Maailmassa esim. minun mielestä on, oli vaan pari kolme kaunista naisnäyttelijää, niin se on minun päätös ei teidän.Heterona sanoisin miehet heh nolla pojoa.
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn
Laura Malmivaara
Kiti Kokkonen
Mikä se nyt on se ohjaajan (ei renny) muija, se tummahiuksinen joka oli Putouksessa...
Kuustonen?
Minä olen täysin näkymätön kaikille.
Olen ilmeisesti palstamiesten kanssa tässä samaa mieltä, kun minusta suurin osa julkkiksista ei ole kauniita (eivätkä miehet komeita). Suurin osa on vain kivasti stailattuja ja siksi näyttävämpiä kuin Prisman tavikset.
Tyylillä on oikeasti todella iso merkitys. Tyylikkäät vaatteet, hiukset ja meikit. Osa asiantuntijajulkkiksista on tässä suhteessa heikkoja ja jäävät siitä mieleen, että ovat suttuisasti meikattuja ja pukeutuvat epäpukeviin vaatteisiin.
Ulkonäkö on julkisuudessa yksi osa ammattia, se tuo vakuuttavuutta, että on tyylikäs ja hyvännäköinen.
No se on edelleen se Victoria's Secret -malli, jolla on vähän sotkuinen tukka ja huppari päällä. Tavallinen naapurintyttö Elsa Hosk :D
Vierailija kirjoitti:
Dakota johnson
Ai tavallinen? Dakota on tosi kaunis ja tyylikäs mun mielestä, girl crush. Miesten mielestä varmaan tavallinen
Suurin osa "hauskoja" vastauksia, missä tarkoituksella luetellaan selvästi tavallista nätimpiä julkkisnaisia.
Mainituista oikeastaan vain kaksi nimeä: Iida Tikka ja Rosa Kettumäki ovat tavallisia. Ja huom, tavallisuudella ei tarkoiteta rumaa.
Laitetaan lisää tavallisen näköisiä julkkiksia: esim. meteorologi Anne Borgström, juontaja Katja Ståhl (no vähän ekstoottinen sen nenän vuoksi), laulaja Bess sekä näyttelijät Mimosa Willamo ja Nina Lahtinen.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi
Tässäpä tämä.... Janni Hussi= tavisnainen = samaa tasoa PerusJorman kanssa...
...ei ihme, että miehet ulisee, miten naisilla on rima, korkealla, kun tavismaisille= Janni Husdille eivät kelpaa...
Katto Kassinen ja kadonnut kassi.
Näyttelijät Mimosa Willamo ja Nina Lahtinen eivät ole tavallisia vaan todella kauniita!
Vierailija kirjoitti:
No se on edelleen se Victoria's Secret -malli, jolla on vähän sotkuinen tukka ja huppari päällä. Tavallinen naapurintyttö Elsa Hosk :D
Just. Eli Victoris Secret mallit ovat miesten mielestä taviksia 😂😅🤣🤣😂😂🤣😅🤣😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂😂
Mitäs ne oikeasti tavikset sitten ovat???? Suohirviöitäkö????
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät Mimosa Willamo ja Nina Lahtinen eivät ole tavallisia vaan todella kauniita!
Näin juuri
Tuossa? Osoitatko sormella televisiota, ja luulet meidän näkevän sen?