Kuinka antaa miehelle anteeksi?
Olemme olleet naimisissa nyt 7 vuotta. Meillä on kaksi lasta. Nuoruusvuosina mulla oli ystävä, joka teki mulle paljon enemmän pahaa kuin mitä hän teki hyvää. Mies piti usein tämän kaverin puolia sen sijasta että olisi pitänyt mun puolia ja osoitti erityisen paljon kiinnostusta häntä kohtaan, voisi sanoa, että hänellä oli jopa pakkomielle. Kaikki muut olivat sitä mieltä ulkopuolisen näkökulmasta, että kaveri oli huonoa seuraa ja se ongelma.
Nyt miehen kaveri on yhdessä tämän saman muijan kanssa. Mietin, että mikä sattuma. Ainoa vaihtoehto on, että mieheni olisi järkännyt hänet seuraan mukaan tarkoituksella. Miehellä on aina kova kiire tapaamaan pariskuntaa kun nainen on mukana kun itse joudun olla lasten kanssa kotona. Seurassa viettää aikaa myös sen muijan naispuoleiset kaverit. Itse olen sidottuna kotiin lasten kanssa ja parisuhteeni on saanut aikaan sen, että olen erkaantunut kaikista ystävistäni.
Haluaisin kuolla. Tein nuorempana virheen etten lähtenytkään yhden toisen miehen matkaan vaan tämän jonka kanssa olen nyt ja siitä kannan seuraukset koko lopun ikäni.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut
Haha et muka tajunnut, narsisti
Niin että kuinka antaa miehelle anteeksi, ettet itse lähtenyt toisen miehen matkaan? No siinäpä sulle sitten mietittävää...
Anna sille pillua. Siitä miehet tykkää
Aina voi erota eikä eroon tarvita lupaa. Vain sinä teet omat päätökset kenen kanssa vietät elämääsi.
Loppuelämä on pitkä aika.
Jos olet onneton, pakkaa pennut ja lähde.
Turha kitua onnettomassa liitossa
Vierailija kirjoitti:
Niin että kuinka antaa miehelle anteeksi, ettet itse lähtenyt toisen miehen matkaan? No siinäpä sulle sitten mietittävää...
Niin no enpä silloin tiennyt että hän tekee mulle näin
Vierailija kirjoitti:
Anna sille pillua. Siitä miehet tykkää
Ei meillä oo ollut mitään seksielämää sen jälkeen kun mies on ruvennut pyörimään ulkona. Ja ei, ei ole painossa tai ulkonäössä ongelmia.
Aivan ihme kommentteja. Varmasti raskas tilanne, se pitää jollain tapaa saada purettua. Voimia!
Aina voi lähteä niin oli minullakin yhteinen talo autot ja lapset kun muija päätti lähtee käymään vieraissa ja kyllä siitäkin pääsi lähtemään vaikka hitonmoinen homma se oli, ei varmaan luullut että lähtisin, kun oli saanut niin totaalisesti sitoutettua vaan lähimpä kuitenkin enkä edes harkinnut jäämistä
up