Miehet: kuka on mielestänne tavallisen näköinen nainen?
Kuka esim. julkisuudessa oleva nainen on mielestänne ns. tavallisen näköinen, siis sellainen, josta puhutte kun kerrotte, että haluatte "tavallisen naisen, ei tarvitse olla salilla asuva missi".
Haluaisin ymmärtää, mikä on miesten silmään tavallista.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Sanna
On siinä ihan ruman ja taviksen rajoilla. Aika kauan muuten kesti, että sannuli mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Silvo, Sari Siikander, Lena Meriläinen, Heli Sutela, Elsa Saisio. Tuossa nyt muutama esimerkki.
Noista kaikki oli nuorena kaunottaria, nättejä ovat edelleen vaikka ikää on tullut.
Kukaan heistä ei täytä ns. klassisen kaunottaren tunnusmerkistöä jos nyt tarkkoja ollaan. Osa on ollut hyvinkin tavallisia kasvoiltaan (positiivisessa mielessä) eikä minun mielestäni nuorta ja hoikkaa voi automaattisesti kaunottareksi sanoa vai voiko?
Taasko sä oot täällä jauhamassa klassisen kauniista naisista? Tosi ahdas tapa määritellä kauneutta.
Yritin vain osoittaa ettei kaikkia naisnäyttelijöitä voi automaattisesti pitää kaunottarina, kyllä heidänkin joukkoonsa mahtuu ulkonäöltään tavalliseksi luokiteltavia.
Avarra mieltäsi, nainen voi olla kaunotar vaikka ei olisikaan klassisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Greta Thunberg
Hän ei kyllä ole kovin tavallisen näköinen. Enempää en sano.
Vierailija kirjoitti:
Tosi "tavallisia " joo tähän mennessä...
Pitääkö "tavallisen" olla ylipainoinen?
Sannan upea ulkonäkö pohjautuu pienen pullukkuuden pois jäämiseen, mikä todella monella ihmisellä on se raja. Ei tietenkään kaikilla, sillä joku voi olla kovinkin riutuneen ja aliravitun näköinen. Tietty jäntevyys hoikkuuteen lisättynä korostaa kaulan linjaa ja poskipäitä. En voi sille mitään, että tällainen on mielestäni kaunista, sillä olen itse normaalipainon ylärajoilla ja siis sitä pullukkuutta on naamassa ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Sannan upea ulkonäkö pohjautuu pienen pullukkuuden pois jäämiseen, mikä todella monella ihmisellä on se raja. Ei tietenkään kaikilla, sillä joku voi olla kovinkin riutuneen ja aliravitun näköinen. Tietty jäntevyys hoikkuuteen lisättynä korostaa kaulan linjaa ja poskipäitä. En voi sille mitään, että tällainen on mielestäni kaunista, sillä olen itse normaalipainon ylärajoilla ja siis sitä pullukkuutta on naamassa ja kaikkialla.
Millainen mies sanoo läskistä naamaansa pullukuudeksi? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä ovat keskivertoa hoikempia, säärevämpiä ja symmetrisempiä. Toivottavasti haaveilijatkin ovat muotovalioita.
Nykypäivän Suomessa ei ole mikään saavutus olla keskivertoa hoikempi. Siihen pääsee terveellisellä ruokavaliolla ja liikkumalla suositusten mukaisesti.
Hoikkuus ei tuo hyvää luustoa, jos sellaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää täällä mainitut kun tulisi Prismassa vastaan marraskuisena tiistai-iltana niin kyllä päät kääntyisi
Jep jep. Joku Pirjo Heikkilän näköinen nainen, joka ei ole tv:stä tuttu ei kyllä kovin montaa päätä käännä.
Minusta taas hän on hyvin nätti. Eli kyllä joidenkin päät kääntyisi.
Vierailija kirjoitti:
10-15 sitten Sanna Marin oli hyvin tavallisen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtee sisäisestä kauneudesta ja heijastuu ulkoiseen olemukseen.
Sun logiikalla ulkoisesti epäviehättävät on sisältäkin rumia.
Diane Kruger troija elokuvassa näytti niin höylättävältä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää täällä mainitut kun tulisi Prismassa vastaan marraskuisena tiistai-iltana niin kyllä päät kääntyisi
Jep jep. Joku Pirjo Heikkilän näköinen nainen, joka ei ole tv:stä tuttu ei kyllä kovin montaa päätä käännä.
Minusta taas hän on hyvin nätti. Eli kyllä joidenkin päät kääntyisi.
Kuka muu kuin joku teinipoika kääntyilee nättien naisten perään? Eikä hänen ulkonäössään mitään "vikaa" ole, mutta ei hän myöskään millään muotoa ole sen näköinen, että herättäisi tuollaista huomiota.
Jyrki Kataisen vaimo on suorastaan ruma, myös rumat hampaat