Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvipuku asiaa jälleen

Vierailija
01.10.2008 |

Lasten mummi on ostamassa kuopukselle synttärilahjaksi talvipukua, ja sanoin että tykkään yhdestä Lassien puvusta (jossa alaosassa se kuminen pinta). Sanoin kooksi 86cm, ja nyt mietin että onkohan se sittenkin liian iso? Meillä on aika pullea tuo 10kk kuopuksemme, pituutta nyt noin 74cm (täyttää siis marraskuun alussa 1 vuotta). Käyttää nyt 80cm välikausihaalaria, joka ei tosiaankaan ole iso, tuskin menee enää keväällä.

Mitäs luulette onkohan tuo 86cm käyttökelpoinen nyt talvella? Kaapissa on kyllä serkun vanha 80cm puku (ei ollut sekään mikään reilu, kun sovitettiin).

Minkä kokoisia talvipukuja te muut olette loka-marrakuussa syntyneille ostaneet?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikeastaan sitäkään, että toiset lapset jotenkin puetaan liian pieniin vaatteisiin. Vaan olen vain miettinyt puenko lapseni jotenkin reilumpiin kuin muut, vai ovatko ne vain sen verran pyöreämpiä (tuskin ainakaan pidempiä) kuin muiden lapset. No eipä lapsia voi verrata, yksilöitähän ne ovat keskenään. Kyllä oma siskonikin puki lapsensa 1 vuotiaana 80cm haalariin, mutta on aika pienikokoinen ja hoikka ollut koko ikänsä.

Ja huvittavinta tässä on, että itse olen tosi pienikokoinen, mutta olen vaan jostain syystä kai saanut sitten aika isokokoset lapset (taitaa olla isänsä geenit)

Mielenkiintoista olisi tietää minkä kokoisia kenkiä muiden 1 vuotiaat ovat käyttäneet? Meillä on esikoisen vanhat kuomat nro 20 ja ovat aika sopivat jo nyt meidän pojalle (nyt siis 10kk), tosin ei vielä kävele, lähinnä ovat lämmikkeinä jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi