Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä syö 1400 kcal päivässä

Vierailija
09.07.2026 |

Niukka ruokavalio

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on postmenopausaalinen pienikokoinen nainen, alle 160 cm pitkä. Ei hän paljon enempää voi syödä, jos haluaa pysyä hoikkana.

Vierailija
222/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaa alle 50kg. Joten jos ei olisi muovitissejä niin olisi vain kuiva luu ja nahka.

Hän on 159 cm, ihan normaali BMI on. Ei ne tissit kovin paljon paina, saman verran kuin vesi eli 5dl implantti painaa 500g ja se on jo todella isokokoinen, etenkin noin pienessä kropassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella pienikokoinen. Kalorimäärä lienee sopiva, jos ei harrasta liikuntaa. Mutta tuohon määrään voi olla vaikea sovittaa riittävästi kaikkia ravintoaineita, ellei oikeasti tarkkaile asiaa. 

Lisäksi juo skumppaa ja viiniä 

Vierailija
224/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä kulu paljoa energiaa kun on päivät selällään tai kontillaan.

Ja proteiinit tuupataan suoraan suoleen.

Vierailija
225/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on postmenopausaalinen pienikokoinen nainen, alle 160 cm pitkä. Ei hän paljon enempää voi syödä, jos haluaa pysyä hoikkana.

Toisaalta postmenopausaalisen naisen BMI:n pitäisi olla vähintään 23, jotta osteoporoosi ei iskisi. Luonto on viisas kun kamppailee laihdutusyrityksiämme vastaan.

Vierailija
226/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on todella pienikokoinen. Kalorimäärä lienee sopiva, jos ei harrasta liikuntaa. Mutta tuohon määrään voi olla vaikea sovittaa riittävästi kaikkia ravintoaineita, ellei oikeasti tarkkaile asiaa. 

Lisäksi juo skumppaa ja viiniä 

Hyvin vähän juo alkoholia. Zeroa meneen niin paljon, että kohta hampaat tippuu.

Vierailija
227/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ite noin 1500 kaloria päivässä ja 100-130g proteiinia päivässä. Ei se mikään täysin mahdoton ole, että syödään vaan 1400 kaloria. Siinä vaan jää kaikki rasvaset tuotteet pois ja suurin osa hiilihydraateista.

Vierailija
228/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas porukka vetää vähintään 2000kcal ja ihmetellään kun läskiä kertyy vuosien aikana🤣

Tuo on normaali energiantarve aikuiselle. Ja käyn 4 kertaa salilla. Montakos kertaa sinä käyt? 

Pituus ja paino?

Vierailija
229/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti saa sitten osteoporoosin ja lihakset kuihtuu, kymmenen vuoden päästä pitää liikkua sitten inva-bussilla

Ja se ylipainoinen  "herkkusuu" porskuttaa terveenä?

Tuskinpa🤣 

Ps lihavillekin tulee osteoproosia, se ei johdu kevyestä normaalista ruokavaliosta

Laihuuden ihannonti on ihan yhtä epätervettä kuin ylipainon. Siellä voi sitten naureskella ylensyöneiden ja kuihtuneiden kans hoivakodis

Täällä puhutaan kyllä normaalipainoisista jotka syövät kevyesti.

Ei SP ole alipainoinen enkä minäkään vaikka syön hyvin ja kevyesti. 

Väännä miten haluat mutta minulla ei ole aikomustakaan läskistyä! 

Ihmettelen muuten miten tässäkin ketjussa nämä 2000-3000kcal  ja yli syövät "urheilulliset" neitokaiset ovat useimmiten kuitenkin reippaasti ylipainoisia🤣 Jokin mättää yhtälössä

Laiha voi olla läski ja sairas. Jos ei urheile, niin on sellanen kuikelo lerppa. Vanhemmilla naisilla on semmoset tikku jalat ja lättäperseet. Ei se salaatilla pysy runko kunnossa.

Vierailija
230/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen paljon. Mä hyvin pärjään n 5- 600 kcal vrk. Ei kiinosta ruoka

Vierailija
231/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen paljon. Mä hyvin pärjään n 5- 600 kcal vrk. Ei kiinosta ruoka

Tuo on kyllä jo syömishäiriö

Vierailija
232/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 67v,  173cm ,urheilutaustaa,ja nuorena olin hyvin hoikka vaikka söin kuin hevonen. Nyt tällä iällä ylipainoa vähintään 10kg, laihduttaa en enää viitsi, koska jaksan liikkua näilläkin kiloilla hyvin. Syön nykyään n 1200-1300 kcal/vrk, näillä paino pysyy nykyisessä eli ei nouse, muttei myöskään laske.  Jos tästä vielä pitäisi syömisiä vähentää, en näe sitä mielekkääksi elämäksi. Mistään herkuista enole koskaan välittänyt, en siis syö jäätelöä, leivonnaisia, juomana on vesi tai satunnaisesti piimä. Syön itse tekemääni terveellistä ja hyvää ruokaa. 

Mitään ulkonäköpaineita ei ole,  koska kenenkään silmää ei enää tarvitse miellyttää, ja tosiasia on se että iäkkäämmällä ihmisellä pieni ylipaino on parempi kuin laihuus, koska mm osteoporoosi uhkaa . Itse kannan oman painoni mielellään näillä ehjillä, tukevilla luillani.

Ei sun pidä syömistä vähentää vaan lisätä lihastreeniä, että sun päivittäinen kalorimäärän tarve kasvaa

Vierailija
233/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti saa sitten osteoporoosin ja lihakset kuihtuu, kymmenen vuoden päästä pitää liikkua sitten inva-bussilla

Ja se ylipainoinen  "herkkusuu" porskuttaa terveenä?

Tuskinpa🤣 

Ps lihavillekin tulee osteoproosia, se ei johdu kevyestä normaalista ruokavaliosta

Laihuuden ihannonti on ihan yhtä epätervettä kuin ylipainon. Siellä voi sitten naureskella ylensyöneiden ja kuihtuneiden kans hoivakodis

Täällä puhutaan kyllä normaalipainoisista jotka syövät kevyesti.

Ei SP ole alipainoinen enkä minäkään vaikka syön hyvin ja kevyesti. 

Väännä miten haluat mutta minulla ei ole aikomustakaan läskistyä! 

Ihmettelen muuten miten tässäkin ketjussa nämä 2000-3000kcal  ja yli syövät "urheilulliset" neitokaiset ovat useimmiten kuitenkin reippaasti ylipainoisia🤣 Jokin mättää yhtälössä

Olen 175 cm pitkä lihaksikas 45-vuotias nainen ja syön reilusti yli 2 000 kcal päivässä. Painoindeksi vähän alle 20. 

Vierailija
234/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin lyhyt? Ajattelin 175 cm?

Vierailija
235/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko kehorauha myös tätä Penttilää?

Vierailija
236/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha voi olla läski ja sairas. Jos ei urheile, niin on sellanen kuikelo lerppa. Vanhemmilla naisilla on semmoset tikku jalat ja lättäperseet. Ei se salaatilla pysy runko kunnossa.

En tunne ketään laihaa joka söisi pelkkää salaattia.

Esim mun tytär ja miniä ovat molemmat 168cm pitkiä ja painavat 55 kg. Toinen on kilparatsastaja ja toinen treenaa salilla eli ihan liikkuvaisia nippanappa nelikymppisiä.

Itse saman ikäisenä 3 lapsen äitinä tosi lihaksikas 164cm/52kg, haba oli niin jämäkkä ettei jakut menneet hihoista päälle. Ei mulla ole lättäpersettä vieläkään 60+vnä vaan kauniin pyöreä ilman ylipainoa. Treenata voi vanhanakin, tosin 80+v  perseen mallilla ei ole enää mitään väliä.

Asun etelä-Euroopassa ja 90 +v mummot ovat pikkuruisia. Silti tekevät pitkän lenkin 2x päivässä, tonkivat puutarhassa jne. Kropan malli muuttuu väkisinkin vaikka ovat varmasti paremmassa terbeydrllisessä kunnossa kuin moni 40v suomimamma:) 

Vierailija
237/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkujalkainen kumirummo 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
238/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään laihaa joka söisi pelkkää salaattia.

Esim mun tytär ja miniä ovat molemmat 168cm pitkiä ja painavat 55 kg. Toinen on kilparatsastaja ja toinen treenaa salilla eli ihan liikkuvaisia nippanappa nelikymppisiä.

Itse saman ikäisenä 3 lapsen äitinä tosi lihaksikas 164cm/52kg, haba oli niin jämäkkä ettei jakut menneet hihoista päälle. Ei mulla ole lättäpersettä vieläkään 60+vnä vaan kauniin pyöreä ilman ylipainoa. Treenata voi vanhanakin, tosin 80+v  perseen mallilla ei ole enää mitään väliä.

Asun etelä-Euroopassa ja 90 +v mummot ovat pikkuruisia. Silti tekevät pitkän lenkin 2x päivässä, tonkivat puutarhassa jne. Kropan malli muuttuu väkisinkin vaikka ovat varmasti paremmassa terbeydrllisessä kunnossa kuin moni 40v suomimamma:) 

No onnee sulle vaan sitte

Vierailija
239/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin lyhyt? Ajattelin 175 cm?

Miten voit ajatella, että on noin pitkä? Penttilän pituus on 159 cm ja tämä tieto löytyy ihan googlettamalla.

Vierailija
240/241 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa olla sellaisen ikääntyneen Brätz-hahmon näköinen, jolle on tykätty valtavat kumipallot yläkroppaan niin sitten täytyy kituuttaa salaatilla ja Light-colalla. Eikös jossain IP-lehdessä ollut tutkittu sen bisneksiä ja siinä valossa ymmärtää halun saada otsikoita kun pokeura taitaa olla laskusuunnassa. Toivottavasti nyt ei joku wannabe-hattarapää katso esimerkkiä moisesta kitukuurista, syömishäiriö ei ole mukava elämänkumppani, tiedän sen kokemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän