Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä 200 euroa per hlö polttareihin vähän vai paljon? Osallistujia 12 henkeä, eli 2400 euroa rahaa.

Vierailija
20.05.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies maksoi 100 e ja yhtä paljon oli porukkaa niissäkin.

Vierailija
2/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon sitten päälle vielä häävaatteet ja -lahjat, niin kivakiva.. En menisi koko polttareihin.

Vierailija
4/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ suostuisi osallistumaan noin kalliisiin polttareihin.

Vierailija
5/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo on idiottimaisen iso summa ja olen järkyttynyt, että joku kehtaa edes tuollaisen summan heittää vaan tyyliin " tää on sit kaikilta tän verran" . Kiinnostaisi myös tietää, onko tämä polttarisankaristakin ihan ok. Mä en ikimaailmassa haluaisi että ystäväni laittaisivat tuollaisen summan johonkin polttareihin. Omiin polttareihin sallisin käytettäväksi ehkä 20 e per nenä.

Vierailija
6/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kaikkein läheisemmästä kaverista edes. Mietin just tota, että kun ajattelin että 2 hengeltä häälahjaksi on sopivasti 50-60 euroa, niin kai se jossain suhteessa on oltava polttareihinkin. Kai ne häät on sentään se tärkein juhla, joten siihen pitänee sitten sijoittaa juuri tuo mainittu 500 euroa. Kyllä on kallista. Ja hölmöä.

Raivostunut ja nuuka ap.

Vierailija
7/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla jo hienot bileet.

Vierailija
8/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvitus ei riitä keksimään. Tavallisesta hohtokeilailu-saunailta-paljon viinaakaan jutusta ei voi olla kyse.

Vierailija
9/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ja kehtaanko perua osallistumiseni ihan vaan sen takia, ..

Vierailija
10/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta linja on kautta päivän se, että kaikki pitää olla mahdollisimman kallista. Eli jos voisi mennä tavallisella taksilla, on paikalla limousine, ja ruokapaikkakin kaupungin kallein. Taitaa juhlakalu pitää hieman glamourista. Millaisethan ne häät sitten on...+

ap

Vierailija
11/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuonna yksi ja nolla naimisiin mennyt ihmettelee nykyajan meininkiä.

Vierailija
12/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 50 euroa alkaa olla maksimi polttareille pitäen sisällä saunavuokrat ja juomat. Jos olisi aivan superrakas ystävä, maksaisin satasen ehkä vähän nuristen.

Vierailija
13/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu hemmotteluhotellissa kaikkine hoitoineen (ei taida 200 e hlö edes riittää), luksusristeily, kaikenlaiset miesten leikit eli jotain carting- tai rata-autohommia, veneilyä, vesijettisafareita, moottorikelkkailuretkiä jne.

Vierailija
14/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä noi ylihinnoitellut polttarit oikein syntyy? Kaasoko ne suuruudenhulluudessaan vaan salaa morsiamelta keksii, vai morsiametko ne enempi vähempi painostaa tuohon?

Vierailija
15/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan maksaisi polttareista. Siis 20¿ ois lähempänä, kun 200¿.

Johan 200 on mieletön prosenttuaalinen summa mun kuukausiliksasta! Enhän mä nyt johonkin juhliin pistäis tollasta summaa, tollahan sais ostettua juhlavaatteet sinne häihin ja lahjankin!

Sitä glamourintuntua voi keksiä halvemmallakin, huumoria peliin jos ei muuten.

On vaatelias morsian jos on esittänyt jotain vaatimuksia jotka noin paljon maksavat. Tai sitten vaan hullu kaaso!

Ilmotat vaan, ettätuolla summalla et voi osallistua, jos juhlien hinnaksi muodostuu vaikka 50¿ niin mielelläsi osallistut!

Vierailija
16/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä polttaribudjetti on n. 25-30 euroa/hlö. Osallistujia 6-7. Minusta tuokin on jo aika paljon, koska olen tällä hetkellä kotihoidontuella kotona lapsen kanssa. Sellainen parikymppiäper hlö on kai aika tavallinen summa. Tuo yli 200 on jo ihan käsittämätöntä!

Vierailija
17/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erolla vaan, että polttareihin olisi mennyt 100 e/hlö.

Kaikki kävi sitten kuitenkin loppujen lopuksi tosi hyvin. Uskalsin avata suuni tuosta asiasta (eli että polttarikustannukset ovat aivan liikaa, enkä tiedä, onko mulla varaa osallistua ollenkaan) ja yllättäen sitten muutkin sanoivat, että olivat miettineet ihan samaa.

Lopputulos oli se, että polttareihin meni kaiken kaikkiaan vain 30 e/henkilö. Silti polttarit oli TOSI kivat ja saatiin kaikennäköstä äksöniäkin järjestettyä. Meitä oli 13 osallistujaa.

Eli ap:lle sanoisin, että kannattaa ottaa asia puheeksi. Tuskin olet ainoa, jolle tuo 200 euroa on ihan liian iso investointi.

Vierailija
18/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 euroa olisi minulle tällä hetkellä yläraja.

Vierailija
19/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kieltäydyin juuri polttareista jotka ois maksaneet 120¿ per nenä. Ja oli kyse tutusta ihmisestä ei edes oikeastaan ystävästä. Musta sekin oli pöyristyttävä summa. Parhaan ystäväni polttareista voisin maksaa 200¿, muiden max. 50¿.

Vierailija
20/27 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa on vielä sopiva ja sillä saa jo kaikenlaista.

Itse olin äskettäin järjestämässä polttareita, joista piti jättää osa ohjelmaa pois, kun jotkut halusivat päästä kustannuksista 10 e per nenä. Nuo polttarit menivät jo, mutta silti olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia mitä tuollaisella 10-20 e/hlö budjetilla saa. Osallistujia oli vain kuusi ja kaikki morsiamelle läheisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi