Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö näitä pentutehtailijoita saada kuriin?

Vierailija
09.07.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012128502.html

Ei koira ole mikään tuotantoeläin, vaan perheenjäsen.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse lyönyt nimensä sopimukseen, jossa lukee, että kasvattaja voi sen purkaa yksipuolisesti koska vain ja sitten menee lehteen ulisemaan, kun näin tapahtui. Mistä näitä uhriutujia sikiää? 

Olisi tehnyt normaalin kaupan tai tavallisen sijoitussopimuksen niin ei tarvitsisi itkeä. 

Vierailija
102/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse lyönyt nimensä sopimukseen, jossa lukee, että kasvattaja voi sen purkaa yksipuolisesti koska vain ja sitten menee lehteen ulisemaan, kun näin tapahtui. Mistä näitä uhriutujia sikiää? 

Olisi tehnyt normaalin kaupan tai tavallisen sijoitussopimuksen niin ei tarvitsisi itkeä. 

Olen samaa mieltä. Maksaa sen 4000 euroa vaan siitä hyvästä uroksesta ja kaikki hyvin. Astutusmaksut 400 eukkoo per pentue ja pennusta 400 eukkoa. Asia kunnossa tällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin meitin pikkueemi ja aloittaja katosi?

Vierailija
104/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttäis ton artikkelin perusteella, että NIinalla ei oo rahua ostaa pentua eikä mitään. Se on sellaista, että rotukoirat maksaa paljon. Mistäs Niinalle ilmainen rotukoira nyt?

Vierailija
105/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se sanoi se äm mä joka rahanpuutteessa otti minulta sijoituskoiran, että antaa sitä ruokaa, jota suosittelen. Todellisuus oli toinen. Syötti sanomansa mukaan leipää sille koiralle. Sit tuli itku ku koiran suolisto ei sitä kestänyt. Tällaisia ne on nää "ilmaisten" koirien ottajat.

Vierailija
106/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Niina ei saanut sitä jalostusurosta.  En minäkään antaisi pikkuniinoille jalostusurosta.

Vierailija
107/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se sanoi se äm mä joka rahanpuutteessa otti minulta sijoituskoiran, että antaa sitä ruokaa, jota suosittelen. Todellisuus oli toinen. Syötti sanomansa mukaan leipää sille koiralle. Sit tuli itku ku koiran suolisto ei sitä kestänyt. Tällaisia ne on nää "ilmaisten" koirien ottajat.

Tehtailetko sellaisia koiria, joiden terveys vaarantuu liian jalostuksen myötä?

Vierailija
108/108 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Niina ei saanut sitä jalostusurosta.  En minäkään antaisi pikkuniinoille jalostusurosta.

Luuletko että yksikään koirakenneli pitää uroksia kuluina ja tilaa viemässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi