Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä

Vierailija
08.07.2026 |

Ihan hölmönnäköistä 

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voi miesrukka nähdä vaivaa. 

Vierailija
122/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuumalla on ihan kamalaa kun se hikinen käsilaukku hinkkaa kainaloa ja hihna uppoaa paljaaseen olkapään ihoon. Lisäksi jos siellä on vielä tyyliä laturi,kalenteri,vesipullo jne niin paino vetää kehoa vinoon mikä näyttää tyhmältä ja aiheuttaa  terveyspulmia.

Ns. Crossbody-laukku on parempi koska laukun paino jakautuu tasaisesti ja laukku myös heiluu vapaana lantion seuduilla,ei ole painona kainalokuopassa. Myös kädet jäävät vapaiksi vaikka taluttaa  pyörää ja juoda vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jotta sä saisit varastaa mun laukun vai? En ota.

Häh? 😄

Sen hihnan voi pitää tisujen yläpuolellakin. Ei helpota varastamista yhtään.

Nyt on anatomia hukassa ja pahasti.

T. 75C

Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu. 

T. 70I

Jos itse laittaisin rintojen yläpuolelle, niin täytyisi vetää se hihna kainaloon.

Sivusta

Kainaloon vedettynä jotkut pitävätkin laukkua. Ap on mies, joka ihmettelee ja kummastelee suurta maailmaa, nyt aiheena näkemänsä naiset ja käsilaukut. Hän on nähnyt joillain vyötärölaukun olan yli kannettuna, siinä on lyhyt hihna ja asettuu kainaloon rintojen päälle, ja luulee sitä oikeaksi käsilaukuksi. Sellainen oli tunika- äitityyliin kuuluvaa muotia vuosia sitten keski-ikäisillä naisilla, näin niitä Tallinnan-laivalla, varmaan jostain maaseudulta tulleet sinne.

Crossbody-laukku on modernisoitu versio vyötärölaukusta. Käyttökelpoinen maalla, merellä ja kaupungissa, sopii tantoille ja kaikille muillekin. 

Miesrukka.

Vyötärölaukut keksittiin 1980-luvulla.

Yliolan laukkuja on ollut ainakin 1920-luvulta lähtien.

Vierailija
124/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies olisi vain tyytyväinen kun hihna rintojen välissä korostaa rintoja..ap lienee homo tai heteronainen.

Vierailija
125/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:lla räjähtää varmaan tajunta. Erling Haaland kantoi remmi rintalihastensa välissä käsilaukkua. 

Vierailija
126/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tiedä käsilaukun ja crossbodylaukun eroa.

Siltä vaikuttaa.

Vierailija
127/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välitä miltä se  näyttää.   Kädet ovat vapaina, eikä tarvitse koko ajan nostell  valuvaa hihnaa takaisin olkapäälle. Selkä ja hartiat eivät myöskään tule kipeäksi.  

Laihduta, niin ei selkä kipeydy. 

Miten liittyy käsilaukkuun 

Ilmeisesti, kun nainen laihduttaa ja laihtuu, kevenee samalla mystisesti myös hänen laukkunsa.

Vierailija
128/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ansiosta crossbodylaukkujen kysyntä räjähtää. Ne jotka eivät aiemmin tienneet näistä erittäin käytännöllisistä laukuista havahtuu tämän ketjun myötä ostamaan sellaisen 😀.

Vierailija
129/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annan sen kuristaa minut kaulan ympärillä? Ei kiitos.

Vierailija
130/137 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? 😄

T. 75C

Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu. 

T. 70I

Jos itse laittaisin rintojen yläpuolelle, niin täytyisi vetää se hihna kainaloon.

Sivusta

Kainaloon vedettynä jotkut pitävätkin laukkua. Ap on mies, joka ihmettelee ja kummastelee suurta maailmaa, nyt aiheena näkemänsä naiset ja käsilaukut. Hän on nähnyt joillain vyötärölaukun olan yli kannettuna, siinä on lyhyt hihna ja asettuu kainaloon rintojen päälle, ja luulee sitä oikeaksi käsilaukuksi. Sellainen oli tunika- äitityyliin kuuluvaa muotia vuosia sitten keski-ikäisillä naisilla, näin niitä Tallinnan-laivalla, varmaan jostain maaseudulta tulleet sinne.

Crossbody-laukku on modernisoitu versio vyötärölaukusta. Käyttökelpoinen maalla, merellä ja kaupungissa, sopii tantoille ja kaikille muillekin. 

Miesrukka.

Vyötärölaukut keksittiin 1980-luvulla.

Yliolan laukkuja on ollut ainakin 1920-luvulta lähtien.

Me ei puhuta nyt samasta asiasta.

Vierailija
131/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaaduin pyörällä kun olalla ollut kangaskassi valahti täydessä vauhdissa alas kyynärtaipeeseen,menetin pyörän hallinnan ja lensin kuin leppäkeihäs. Silmälasit rikki ja päivystysreissu.

Sen jälkeen ostin laukun jossa hihna kulkee rintojen välistä.

Reppu on vielä käytännöllisempi.

Mun mielestä reppu on käytännöllinen vain, kun pitää kuljettaa enemmän tavaroita tai kulkee luonnossa. Arjessa jokapäiväisessä käytössä reppu ei mun mielestä ole käytännöllinen. Haluan laukun joka on mun vartalon vierellä ja sieltä saa helposti lompakon, avaimet, puhelimen jne. Reppu pitää aina ottaa selästä pois, että sieltä saa tavaroita ja harvassa on reput joissa käytännöllisesti lokeroita eri tavaroille. Repun isoon osaan jos laittaa tavaroita, niin sieltä pohjalta niitä pitää yrittää kaivaa esille. 

Vierailija
132/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoris, mitäpä jos kävisit ulkona väillä? Eikö sulla oo kesällä taaskaan muuta tekemistä kuin miettiä tätejä ja mummoja ja tuutata avausta toisensa perään? Todella säälittävää.

Vierailija
133/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala olkapäävaivoja hommaamaan jonkun trendin takia. Omaisuus myös paremmassa turvassa. Ihan helvetin sama miltä näyttää.

Miks sitten täylläydyt 2 tuntia?

Vierailija
134/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina crossbodylaukkuja. Ihan sama miltä näyttää, kunhan on käytännöllistä. Harmittaa, kun käyttämäni just sopivan kokoinen ja kätevä laukku alkaa hajoamaan. Sinne mahtuu sateenvarjo ja neule lompakon ja puhelimen ohella, mutta laukku ei silti ole liian suuri möykky. Pitäis varmaan yrittää löytää samanlainen jostain käytettynä. 

Vierailija
135/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? 😄

T. 75C

On.

t. 80E

Vierailija
136/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromies olisi vain tyytyväinen kun hihna rintojen välissä korostaa rintoja..ap lienee homo tai heteronainen.

Minusta kuulostaa imeväisikäiseltä. Vauva nypertää kaikkea mikä siinä on lähellä, ketään muuta ei kiinnosta.

Vierailija
137/137 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoris, mitäpä jos kävisit ulkona väillä? Eikö sulla oo kesällä taaskaan muuta tekemistä kuin miettiä tätejä ja mummoja ja tuutata avausta toisensa perään? Todella säälittävää.

Ehkä kesä jotenkin korostaa Huoriksen ongelmia. Muut viettävät kesälomaa kavereiden kanssa, Huoriksella ei ole muuta seuraa kuin kuvitteelliset tädit ja mummot. Äitikin varmasti estänyt numeron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän