Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Se on olkalaukku eikä käsilaukku.
Ei ole. Se on crossbodylaukku.
Ota se kaktus pois sieltä perseestä 🌵👌
Käsilaukun hihna?
Voi tollo, se on olkalaukun hihna.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso! Minä teen mitä itse haluan.
Auton turvavyökin menee tissien välistä.
Ja kongoebolamuna.
Mulla on vyölaukku ja se on vyötäröllä. Tiedän, että se ei ole enää muotia. Nythän sen pitäisi roikkua olkapäältä??? Ei kipeydy olkapäät. Ei heilahda minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaaduin pyörällä kun olalla ollut kangaskassi valahti täydessä vauhdissa alas kyynärtaipeeseen,menetin pyörän hallinnan ja lensin kuin leppäkeihäs. Silmälasit rikki ja päivystysreissu.
Sen jälkeen ostin laukun jossa hihna kulkee rintojen välistä.
Reppu on vielä käytännöllisempi.
Ah suomalaiset ja ikuinen käsilaukkukeskustelu. Reppu, kangaskassi. Suomalaiset naiset ovat tyylittömiä. On se vaikea laji, koskaan ei kelpaa.
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Crossbodyssä on pidempi hihna kuin normaalissa olkalaukussa.
pidän kuule laukkuani ihan miten tykkään, omasi voit survoa...
Vierailija kirjoitti:
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Tuossa ikäryhmässä ollaan pienten lasten äitejä ja rakennetaan uraa. Armoa nyt s**tana.
Ap ei tiedä käsilaukun ja crossbodylaukun eroa.
Otahan, sinä ap, pääsi perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukun hihna?
Voi tollo, se on olkalaukun hihna.
Hei tolvana: Minä käytän aina käsilaukkuja, missä on kantokahvan lisäksi olkahihna. Ne laukut ovat aina olleet myynnissä kauppojen käsilaukkuosastoilla, eli veska on käsilaukku, vaikka kuinka muuta yritätkin vänkyttää ja vänistä.
Naisellinen pukeutuminen aaah! Siinä miehen silmät lepää!!
https://www.zazabella.fi/products/juhlamekko-h4370ss-satin-ruby?variant…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä miltä se näyttää. Kädet ovat vapaina, eikä tarvitse koko ajan nostell valuvaa hihnaa takaisin olkapäälle. Selkä ja hartiat eivät myöskään tule kipeäksi.
Laihduta, niin ei selkä kipeydy.
Miten liittyy käsilaukkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Crossbodyssä on pidempi hihna kuin normaalissa olkalaukussa.
Mitä söhellät? Crossbodylaukku on kun kulkee vinottain ylävartalolla eli niin että kädet on vapaina eikä ole yhdellä olalla. Ei hihnan pituudella ole merkitystä.
Kysyin jo aiemmin, mikä se laukku on, missä on sekä kahva että olkahihna. Kukaan viisastelija ei ole vielä siihen osannut vastata, et edes sinä. Eli olisiko parempi pitää suu supussa ja näpit pois näppikseltä asiassa, jota ei edes ymmärrä?
PS: Kaupoissa ne kyllä myydään käsilaukkuosastoilla.