Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaaduin pyörällä kun olalla ollut kangaskassi valahti täydessä vauhdissa alas kyynärtaipeeseen,menetin pyörän hallinnan ja lensin kuin leppäkeihäs. Silmälasit rikki ja päivystysreissu.
Sen jälkeen ostin laukun jossa hihna kulkee rintojen välistä.
Reppu on vielä käytännöllisempi.
Vielä parempi on käsilaukku. Sen saa kahvastaan fillarin sarveen, ei tarvitse suotta mitään ylimääräistä painoa laittaa selkään.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso! Minä teen mitä itse haluan.
Auton turvavyökin menee tissien välistä.
Tämä. Oma vika jos katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukun hihna?
Voi tollo, se on olkalaukun hihna.
Hei tolvana: Minä käytän aina käsilaukkuja, missä on kantokahvan lisäksi olkahihna. Ne laukut ovat aina olleet myynnissä kauppojen käsilaukkuosastoilla, eli veska on käsilaukku, vaikka kuinka muuta yritätkin vänkyttää ja vänistä.
Sinä sinä sinä...
Kyllä me sulle mitali askarrellaan.
Muista kuitenkin, että koko maailma ei pyöri sun persreikäs ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen pukeutuminen aaah! Siinä miehen silmät lepää!!
https://www.zazabella.fi/products/juhlamekko-h4370ss-satin-ruby?variant…
Perusta oma ketju. Mikä hitto saa miehet kuvittelemaan että kaikki liittyy aina heihin.
Noniin, paljastit itsesi! Kyttäät muiden rintoja😂 kiihottaako niin paljon vai herääkö mustasukkaisuus🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukun hihna?
Hei tolvana: Minä käytän aina käsilaukkuja, missä on kantokahvan lisäksi olkahihna. Ne laukut ovat aina olleet myynnissä kauppojen käsilaukkuosastoilla, eli veska on käsilaukku, vaikka kuinka muuta yritätkin vänkyttää ja vänistä.
Sinä sinä sinä...
Askartele se tuolle tolloa huutavalle. Itselläni on aina käsilaukkuja, missä on mukana myös olkahihna. Muunlaisia en enää osta, koska hihnattomat laukut ovat minulle epäkäytännöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen pukeutuminen aaah! Siinä miehen silmät lepää!!
https://www.zazabella.fi/products/juhlamekko-h4370ss-satin-ruby?variant…
Perusta oma ketju. Mikä hitto saa miehet kuvittelemaan että kaikki liittyy aina heihin.
Miehet pyörittävät maailmaa naistensa hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukun hihna?
Sinä sinä sinä...
Askartele se tuolle tolloa huutavalle. Itselläni on aina käsilaukkuja, missä on mukana myös olkahihna. Muunlaisia en enää osta, koska hihnattomat laukut ovat minulle epäkäytännöllisiä.
Niin, tässä se taas tuli: Sinä et osta, laukut ovat sinulle epäkäytännöllisiä, sinulla on olkahihnaisia käsilaukkuja.
Tajuatko, että kaikki ihmiset eivät ole SINUNLAISIASI.
Otahan jo se käsi pois sieltä näppäimistöltä kun et osaa kirjoittaa mitään rakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jotta sä saisit varastaa mun laukun vai? En ota.
Häh? 😄
Sen hihnan voi pitää tisujen yläpuolellakin. Ei helpota varastamista yhtään.
Nyt on anatomia hukassa ja pahasti.
T. 75C
Muista edelleen käyttää niitä rippijuhliin saatuja rintsikoita, jotka pureutuvat kyljissä pari tuumaa läskeihin. Ne näyttävät hemaisevilta.
M70
Pidän hihnaa myös pyllynposkien välissä. Eivätpähän pölli.
Mitä mieltä ap on hihnasta häpyhuulten välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vedä ap w*ttu päähäsi ja loikkaa sementtiin.
Onneksi ei betoniin, sementti on ihan vielä pehmeää ainetta kun se on pussissa (alle vuoden ainakin, sitten alkaa pikkuhiljaa kovettumaan ).
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mummojen trendi!
Hitonko väliä sillä on, olkoon vaikka Aku Ankan! Ei todellakaan tarvitse vahtia että varkaat koppaa sen siitä olkapäältä!
JA mua ei haittaa, jos sua haittaa niin aika typerä olet!
Täällä ei mitään muotiguruja olla kun läpi vuoden lompsitaan kurassa!
PS kertaakaan ei ole laukku jäänyt saati unohtunut yhtään mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevien naisten trendi.
Samalla tyylillä olen aikoinaan kiertänyt monet Euroopan suurkaupungit, asunutkin pitemmän aikaa parissa eikä koskaan iskenyt taskuvaras.
Siis että laukku roikkuu sivulla ja hihna kulkee rintojen välistä, estää varkaudet....miten?
Tuntuu taskuvarkaiden aliarvioimiselta...
Vierailija kirjoitti:
ok, mitä sitten, vitux välii jollai trendeil on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala olkapäävaivoja hommaamaan jonkun trendin takia. Omaisuus myös paremmassa turvassa. Ihan helvetin sama miltä näyttää.
Jospa laihduttaisit, niin olkapäävaivat hellittäisi.
kaverini painaa 46kiloa sukat jalassa, kuljettaa olan yli laukkua ja niin vaan on selkä ja olkapäät kipeät.
Ai niin, kääntelee vanhuksia ja sairaita, oisko sillä...
EI ei lihava se on kun on kerran selkä kipee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitonko väliä sillä on, olkoon vaikka Aku Ankan! Ei todellakaan tarvitse vahtia että varkaat koppaa sen siitä olkapäältä!
JA mua ei haittaa, jos sua haittaa niin aika typerä olet!
Täällä ei mitään muotiguruja olla kun läpi vuoden lompsitaan kurassa!
PS kertaakaan ei ole laukku jäänyt saati unohtunut yhtään mihinkään!
Ei varas tahdo "kopata" jotain laukun hihnaa olkapäältä, riittää että saa ujutettua kätensä laukun sisälle vaikkapa tungoksessa.
Ap, otahan se pääsi jo pois perseestä!