Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mummojen trendi!
Hitonko väliä sillä on, olkoon vaikka Aku Ankan! Ei todellakaan tarvitse vahtia että varkaat koppaa sen siitä olkapäältä!
JA mua ei haittaa, jos sua haittaa niin aika typerä olet!
Täällä ei mitään muotiguruja olla kun läpi vuoden lompsitaan kurassa!
PS kertaakaan ei ole laukku jäänyt saati unohtunut yhtään mihinkään!
Ei varas tahdo "kopata" jotain laukun hihnaa olkapäältä, riittää että saa ujutettua kätensä laukun sisälle vaikkapa tungoksessa.
ei saa, kaikki osiot on vetoketjun takana ja yksikään rosmo ei ole niin kätevä ett saa auki mun huomaamattani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevien naisten trendi.
Samalla tyylillä olen aikoinaan kiertänyt monet Euroopan suurkaupungit, asunutkin pitemmän aikaa parissa eikä koskaan iskenyt taskuvaras.
Siis että laukku roikkuu sivulla ja hihna kulkee rintojen välistä, estää varkaudet....miten?
Tuntuu taskuvarkaiden aliarvioimiselta...
ei sitä laukkua niin vaan napata kun on pään yli se hihna.... ja mun laukussa on ainakin se veitsen/saksien kestävä hihna, kuuluu merkin vakiokuvioon
Laukun sisältöä se rosvo tahtoo, ja pystyy työntämään kätensä laukkuun vaikka hihna kestäis mitä.
Taitavammat varkaat ovat kiitollisia kykyjensä aliarvioimisesta.
Ettekö ole koskaan katsoneet ohjelmia taskuvarkaiden taitavuudesta ja röyhkeydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jotta sä saisit varastaa mun laukun vai? En ota.
Häh? 😄
Sen hihnan voi pitää tisujen yläpuolellakin. Ei helpota varastamista yhtään.
Nyt on anatomia hukassa ja pahasti.
T. 75C
Muista edelleen käyttää niitä rippijuhliin saatuja rintsikoita, jotka pureutuvat kyljissä pari tuumaa läskeihin. Ne näyttävät hemaisevilta.
M70
Jos rintaliivien ympärysmitta on 75, ei siinä ole läskejä. Nykynaisilla on rahaa ostaa uudet rintaliivit vaikka monta kertaa vuodessa, mutta eihän vanha mies sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole koskaan katsoneet ohjelmia taskuvarkaiden taitavuudesta ja röyhkeydestä?
Millaisessa laukussa lompakkoa pitää kuljettaa, että siihen ei taskuvarkaat pääse käsiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? 😄
T. 75C
Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu.
T. 70I
Vierailija kirjoitti:
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Niin siis keitä varten sinun mielestä naisten pitäisi pukeutua? Eli naisten on parempi kulkea epämukavuudessa ja tehdä elämästään hankalaa, jotta sinun silmään miellyttäisi paremmin?
Todellakin kannan laukkua juuri noin. Maailman käytännöllisin tapa. Miehet on vaan kateellisia, kun eivät jonkun sosiaalisen paineen takia pysty kantamaan kännykkää, lompakkoa tms. maailman vaivattomimmalla tavalla.
Ja taskuvarasturvallisella muuten. Juuri meillä kaupungissa tuo on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Niin siis keitä varten sinun mielestä naisten pitäisi pukeutua? Eli naisten on parempi kulkea epämukavuudessa ja tehdä elämästään hankalaa, jotta sinun silmään miellyttäisi paremmin?
No, näinhän se on niiden mielestä. Korkkarit pitäisi olla, pieni hame ja muutenkin epäkäytännölliset vermeet.
Vierailija kirjoitti:
Onks joku pienirintainen kade.
Pienirintaiselle noin kantaminen on ainakin hyvin helppoa. En ole ikinä edes miettinyt mistä se hihna menee tai ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitonko väliä sillä on, olkoon vaikka Aku Ankan! Ei todellakaan tarvitse vahtia että varkaat koppaa sen siitä olkapäältä!
JA mua ei haittaa, jos sua haittaa niin aika typerä olet!
Täällä ei mitään muotiguruja olla kun läpi vuoden lompsitaan kurassa!
PS kertaakaan ei ole laukku jäänyt saati unohtunut yhtään mihinkään!
Ei varas tahdo "kopata" jotain laukun hihnaa olkapäältä, riittää että saa ujutettua kätensä laukun sisälle vaikkapa tungoksessa.
Tungoksessa siitä laukusta pidetään kiinni kädellä. Se onnistuu helposti, koska molemmat kädet vapaana ja laukku käden ulottuvilla.
Pese ap sonnat pois kankkujesi välistä.
Näyttää se laulku nyt paremmalta kuin miehillä taskut jotka pullottaa puhelimesta ja lompsasta
Tämä voi järkyttää herkimpiä ja varsinkin ap:ta, mutta jatkossakin aion säännöllisesti ja toistuvasti tehdä suurempiakin rikoksia niin muotia, kuin estetiikkaakin kohtaan. Miksikö? Syynä on täydellinen välimpitämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? 😄
T. 75C
Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu.
T. 70I
Jos itse laittaisin rintojen yläpuolelle, niin täytyisi vetää se hihna kainaloon.
Sivusta
Miksi ottaisin? Sopii rintojen väliin juuri passelisti ja näyttää kivalta. Mikä parasta, kädet pystyyn vapaina.
ei sitä laukkua niin vaan napata kun on pään yli se hihna.... ja mun laukussa on ainakin se veitsen/saksien kestävä hihna, kuuluu merkin vakiokuvioon