Otahan jo se käsilaukun hihna pois rintojen välistä
Kommentit (137)
.
En tee täällä reportaasia
laukkuni olkahihnan pituudesta.
Sen totean, että omistan
useita messenger's bag/
crossbody-laukkumalleja.
Koska >>> käytännöllisyys,
vapaat kädet, turvallisuus. x
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala olkapäävaivoja hommaamaan jonkun trendin takia. Omaisuus myös paremmassa turvassa. Ihan helvetin sama miltä näyttää.
Jospa laihduttaisit, niin olkapäävaivat hellittäisi.
Nyt on kyllä pakko kysyä, että miten se laihduttaminen laukun painoa vähentää?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onks joku pienirintainen kade.
Eeeee... kun olen pieni munainen.
Onko sulla lautarinta vai katseliko miehesi muita rinnakkaampia naisia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jotta sä saisit varastaa mun laukun vai? En ota.
Häh? 😄
Sen hihnan voi pitää tisujen yläpuolellakin. Ei helpota varastamista yhtään.
Kaulalla ja kainalossa se hihna tuntuukin joo tosi mukavalta 🤪 Miksi kukaan pitäisi niin? Rintojen väliin menee just sopivasti.
Tyhmältähän se todella näyttää ja on lisäksi äärimmäisen epämukavaa. Mutta jokaisen oma asia, miten laukkuaan kantaa.
- rintava, joka kantaa laukkunsa aina olalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? 😄
Nyt on anatomia hukassa ja pahasti.
T. 75C
Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu.
T. 70IJos itse laittaisin rintojen yläpuolelle, niin täytyisi vetää se hihna kainaloon.
Sivusta
Kainaloon vedettynä jotkut pitävätkin laukkua. Ap on mies, joka ihmettelee ja kummastelee suurta maailmaa, nyt aiheena näkemänsä naiset ja käsilaukut. Hän on nähnyt joillain vyötärölaukun olan yli kannettuna, siinä on lyhyt hihna ja asettuu kainaloon rintojen päälle, ja luulee sitä oikeaksi käsilaukuksi. Sellainen oli tunika- äitityyliin kuuluvaa muotia vuosia sitten keski-ikäisillä naisilla, näin niitä Tallinnan-laivalla, varmaan jostain maaseudulta tulleet sinne.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Mun mielestä se taas on tätimäistä jos laukku kiikkuu olkapäällä 👩🦳 Tulee mieleen äitini ja muut vanhemmat naiset. En ole ikinä pitänyt niin. Rintojen välistä menevä hihna näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret alle 30v ja toisaalta nelikymppiset+ osaa käyttää käsilaukkua. Se on tuo hämärä ikäryhmä 30-40v, keille on ongelma tyylikkyydessä muutenkin ja kaikki vaatteet ovat vain päällä käytännöllisyyden takia. Heillä laukkukin on aina rintojen välissä "käytännöllisyyden" takia.
Mun mielestä se taas on tätimäistä jos laukku kiikkuu olkapäällä 👩🦳 Tulee mieleen äitini ja muut vanhemmat naiset. En ole ikinä pitänyt niin. Rintojen välistä menevä hihna näyttää kivalta.
Ja jatkan vielä. Käsilaukku se vasta tätimäinen on. Vai onko muumimamma muka jotenkin nuorekas käsilaukkuineen?
Ihan kaikkein hirveintä ovat kainalolaukut. Ja siitä vielä astetta kamalampi joku marimekkokassi kainalossa. Ei laukkua kainalossa pidetä. Laukkua kannetaan kädessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis keitä varten sinun mielestä naisten pitäisi pukeutua? Eli naisten on parempi kulkea epämukavuudessa ja tehdä elämästään hankalaa, jotta sinun silmään miellyttäisi paremmin?
No, näinhän se on niiden mielestä. Korkkarit pitäisi olla, pieni hame ja muutenkin epäkäytännölliset vermeet.
Ja sit miehet itse menevät lenkkareissa, t-paidassa, sortseissa ja lippiksessä mutta naisen pitäisi olla tyylikäs ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? 😄
Nyt on anatomia hukassa ja pahasti.
T. 75C
Millä tavalla on lainaamasi henkilön anatomian tuntemus hukassa? Mä en tykkää siitä kun hihna menee rintojen välistä, joten mun cross body laukun hihna menee aina rintojeni yläpuolella. Eihän se ole muuta kuin asettaa hihnan yläpuolelle ja meno jatkuu.
T. 70IJos itse laittaisin rintojen yläpuolelle, niin täytyisi vetää se hihna kainaloon.
Sivusta
Kainaloon vedettynä jotkut pitävätkin laukkua. Ap on mies, joka ihmettelee ja kummastelee suurta maailmaa, nyt aiheena näkemänsä naiset ja käsilaukut. Hän on nähnyt joillain vyötärölaukun olan yli kannettuna, siinä on lyhyt hihna ja asettuu kainaloon rintojen päälle, ja luulee sitä oikeaksi käsilaukuksi. Sellainen oli tunika- äitityyliin kuuluvaa muotia vuosia sitten keski-ikäisillä naisilla, näin niitä Tallinnan-laivalla, varmaan jostain maaseudulta tulleet sinne.
Crossbody-laukku on modernisoitu versio vyötärölaukusta. Käyttökelpoinen maalla, merellä ja kaupungissa, sopii tantoille ja kaikille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi järkyttää herkimpiä ja varsinkin ap:ta, mutta jatkossakin aion säännöllisesti ja toistuvasti tehdä suurempiakin rikoksia niin muotia, kuin estetiikkaakin kohtaan. Miksikö? Syynä on täydellinen välimpitämättömyys.
Eihän toi edes ole mikään rikos muotia ja estetiikkaa kohtaan, että laukun hihna menee rintojen välistä. En ymmärrä tätä keskustelua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkan vielä. Käsilaukku se vasta tätimäinen on. Vai onko muumimamma muka jotenkin nuorekas käsilaukkuineen?
Oletpa lapsellinen.
Kaikesta sitä huomautellaan. Ei o tullut mieleenkään, että joku närkästyisi tavastani kantaa laukkua. Toki, varmasti muutan tapojani.
Taas tämä sama ap palsta trolli iskee naisia kohtaan milloin mistäkin mitättömästä aiheesta. Ap vaikuttaa olevan aika naisvihamielinen ja vielä aikamoinen lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama ap palsta trolli iskee naisia kohtaan milloin mistäkin mitättömästä aiheesta. Ap vaikuttaa olevan aika naisvihamielinen ja vielä aikamoinen lumihiutale.
Jep. Keksii omasta päästään jonkun asian joka on muka väärin ja alkaa marmattaa siitä. Ihme naisvihaaja.
Ei se mulla edes mene rintojen väliin. Liivit on palannut tissit niin kiinni toisiinsa. Ja jos menis,mun pitäs pukea käsilaukku ennen kun laitan rintaliivit. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkein hirveintä ovat kainalolaukut. Ja siitä vielä astetta kamalampi joku marimekkokassi kainalossa. Ei laukkua kainalossa pidetä. Laukkua kannetaan kädessä
Et sitten oikeita hirveyksiä ole elämässäsi nähnyt? Olet onnekas.
Vedä äitisi vee päähäsi ja vihellä