Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies ajattelee, että nainen ottaisi mieluummin huonon vaihtoehdon kuin olisi yksin?

Vierailija
08.07.2026 |

Jos nainen on sinkku niin jotenkin ajatellaan, että hän huolisi jonkun ikävän miehen. 

Kommentit (301)

Vierailija
281/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.

Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki. 

Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.

Touché! 🤣🤣🤣

Osa puhuu, kaikki eivät. Jos joku aloittaa miesaiheisen keskustelun, siihen vastataan, eikä se silloinkaan ole kuin yksi ketju muiden joukossa. Ja niistä ketjuistakin selvä enemmistö on inceleiden ja vastaavien valitusta naisista.

Miksi vastata ketjuun, jonka puheenaihe ei kiinnosta yhtään? Ja täällä on tasan yksi Allu, joka vähintään kerran viikossa aloittaa naisettomuusruikutuksensa, ja siitä te vedätte johtopäätöksen, että tuhannet miehet täällä kirjoittavat vastaavia aloituksia.

Koska aihe kiinnostaa, siksi siihen vastataan. Kuka sanoi että ei kiinnosta? Jotkut eivät välitä, toiset välittävät, aika monelle tämmöiset ketjut tuovat halpaa hupia, kun vastailevat jollekin reppanelle naistenvihaajalle.

Äläkä sinä itse yleistä jos et halua muiden yleistävän. Kukaan ei ole väittänyt että tuhannet miehet tekisivät täällä tällaisia aloituksia. Osa vastaajista liioittelee, mutta kyllä useimmat ovat ihan tietoisia, että näitä aloittajan kaltaisia on täällä korkeintaan sormilla laskettava määrä.

Siis juurihan ensimmäinen kommentoija sanoi, että naiset ajattelevat miehiä erittäin vähän, jos ollenkaan. Mutta sitten kutenkin miehiä koskeva aihe kiinnostaakin. Yrittäkää jo päättää.

Yhtä laillahan tämä ketju koskee naisia kuin miehiä.

Vierailija
282/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin, että joillekin on mahdollista valita vain kahdesta vaihtoehdosta: tyytyä tai olla ilman.

Se nyt vaan on niin, että joillekin on mahdollista valita vain kahdesta vaihtoehdosta: tyytyä tai olla ilman.

Niin. Ja kuten tässä ketjussa on monta kertaa sanottu, nainen on silloin mieluummin ilman. Mitä saa huonosta suhteesta? Ei se ole naiselle seksiä, jos nainen ei saa orgasmia. Jos ei saa myöskään hyvää kumppanuutta ja kaikkea muuta, mikä parantaisi elämää, miksi olisi kenenkään kanssa?

Miksi et ole tasa-arvoinen ja tuota itsellesi orgasmia kuten mieskin tekee?

Juu. Tottakai nainen tekee sen itse, joten kysymys on edelleen sama, miksi sietää jotain ällökettä lähellään? Ei yhtään miksikään. Hyvä mies parantaa elämää, huono huonontaa. 

Eikä mieskään tee sitä orgasmia itse, hän tarvitsee naisen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.

Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki. 

Eivät luule. 

Vierailija
284/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.

Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä. 

Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊 

Tämä ketju on naisen aloittama.

Vierailija
285/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, joka päivä aamusta iltaan samat itkut ja narinat 😅

Vierailija
286/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään. 

Miestä siis..

Tarvitset miehiä jo siihen että sähköt on päällä mutta ethän sitäkään ymmärrä.

Jahas, herra Ylivoimainen on jälleen paikalla fantasioimassa harhoissaan täydellisestä maailmasta, jonka miehet on luoneet.  Sähän oot se sama, joka jankkaa seitsemän kertaa päivässä naisten äänioikeudesta. Voivoi, onpas harmillista. 

En ole kirjoittanut täällä naisten äänioikeudesta. Tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa vaikket halua sitä myöntää.

Olet silti sen naisten äänioikeudesta jankkaavan hullun hengenheimolainen seksistisine juttuinesi. Ja se mitä kirjoitit, ei pidä paikkaansa, eikä sitä siksi tarvitse kenenkään "myöntää". Sähköala ei edellytä kullia haaroissa, enkä minä ainakaan ala kiitellä koko miessukupuolta asioista, jotka eivät ole sukupuoleen sidottuja.

eri

Miehet pitävät infran pyörimässä. Se ei ole seksistä vaan fakta.

Vierailija
287/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään. 

Miestä siis..

Mihin siinä miestä erityisesti tarvitaan? Myös naispuolisia sähköasentajia on olemassa ja joitain asioita oppii tekemään itsekin. 

Jos minulla on sähköissä ongelmaa, en kutsu paikalle ensisijaisesti miestä vaan sähköalan ammattilaisen, koska ei niitä sähköjä asennella ja korjailla kullilla vaan käsillä. Ne löytyy naisilta yhtä lailla.

Hän varmaan kuvittelee, että koska sähkön uraunuurtajat oli miehiä, tämä ei olisi onnistunut naisilta.

Ja koska joku kaverinsa on mies ja sähköasentaja, niin pakko kaikkien asentajien on olla miehiä. Ei naisia voi olla alalla, kun ei hän ole koskaan nähnyt yhtäkään.

Ei tietenkään kaikki sähköasentajat ole miehiä mutta suurin osa on. Miksi ette hyväksy totuutta?

"Sähköasentajista naisia on Suomessa arviolta vain noin 3–7 prosenttia. Ammattialoittaisissa tilastoissa sähköasentajat ovat yksi Suomen miesvaltaisimmista ammateista."

Vierailija
288/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä. 

Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊 

Tämä ketju on naisen aloittama.

Et voi tietää tätä ellet ole itse kyseinen aloittaja.

Vierailija
289/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

Jahas, herra Ylivoimainen on jälleen paikalla fantasioimassa harhoissaan täydellisestä maailmasta, jonka miehet on luoneet.  Sähän oot se sama, joka jankkaa seitsemän kertaa päivässä naisten äänioikeudesta. Voivoi, onpas harmillista. 

En ole kirjoittanut täällä naisten äänioikeudesta. Tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa vaikket halua sitä myöntää.

Olet silti sen naisten äänioikeudesta jankkaavan hullun hengenheimolainen seksistisine juttuinesi. Ja se mitä kirjoitit, ei pidä paikkaansa, eikä sitä siksi tarvitse kenenkään "myöntää". Sähköala ei edellytä kullia haaroissa, enkä minä ainakaan ala kiitellä koko miessukupuolta asioista, jotka eivät ole sukupuoleen sidottuja.

eri

Miehet pitävät infran pyörimässä. Se ei ole seksistä vaan fakta.

Miehet ja naiset pitävät infran pyörimässä.

Sinä sen sijaan provoat vauvalla. Ja yrität omia kunniaa toisten teoista. Aika noloa, eikös?

Vierailija
290/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

Mihin siinä miestä erityisesti tarvitaan? Myös naispuolisia sähköasentajia on olemassa ja joitain asioita oppii tekemään itsekin. 

Jos minulla on sähköissä ongelmaa, en kutsu paikalle ensisijaisesti miestä vaan sähköalan ammattilaisen, koska ei niitä sähköjä asennella ja korjailla kullilla vaan käsillä. Ne löytyy naisilta yhtä lailla.

Hän varmaan kuvittelee, että koska sähkön uraunuurtajat oli miehiä, tämä ei olisi onnistunut naisilta.

Ja koska joku kaverinsa on mies ja sähköasentaja, niin pakko kaikkien asentajien on olla miehiä. Ei naisia voi olla alalla, kun ei hän ole koskaan nähnyt yhtäkään.

Ei tietenkään kaikki sähköasentajat ole miehiä mutta suurin osa on. Miksi ette hyväksy totuutta?

"Sähköasentajista naisia on Suomessa arviolta vain noin 3–7 prosenttia. Ammattialoittaisissa tilastoissa sähköasentajat ovat yksi Suomen miesvaltaisimmista ammateista."

Se että sä keksit lukuja, ei tee niistä totta.

Jos laitat oikeita lainauksia, laita lähdekin. 

Vierailija
291/301 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

Miksi jaksatte vääntää itsestään selvistä asioista?

Vierailija
292/301 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköasentajan sukupuolella ei ole mitään väliä. Nyt puhuttiin parisuhteista, eikä suurimmalla osalla parisuhteessa olevista miehistä ole pätevyyttä tehdä sähköasennuksia. Joten suurin osa miehistäkin maksaa niistä rahalla eikä luonnossa. Eli nainen ei tarvitse parisuhdetta saadakseen sähkölaitteita. 

Vierailija
293/301 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on rationaalinen ja nainen haihattelija.

Mielestäni on rationaalisempaa olla sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Se, mitä sinä kutsut haihatteluksi, on minulle omien tarpeiden, arvojen ja yhteensopivuuden huomioimista ja luotan siihen, että paremmin yhteensopiva ihminen on olemassa. Minusta todellista haihattelua on pikemminkin uskoa, että huono suhde muuttuu hyväksi.

T. N28

Vierailija
294/301 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

"Sähköasentajista naisia on Suomessa arviolta vain noin 63–76 prosenttia. Ammattialoittaisissa tilastoissa sähköasentajat ovat yksi Suomen naissvaltaisimmista ammateista."

Yhtä hyvin mä voin väittää noin. Ei se tee siitä totta.

Vierailija
295/301 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

"Sähköasentajista naisia on Suomessa arviolta vain noin 63–76 prosenttia. Ammattialoittaisissa tilastoissa sähköasentajat ovat yksi Suomen naissvaltaisimmista ammateista."

Väität varmaan siinäkin vastaan jos kirjoitan että lähes kaikki kätilöt on naisia 😅

Vierailija
296/301 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä siis..

Väität varmaan siinäkin vastaan jos kirjoitan että lähes kaikki kätilöt on naisia 😅

Ystäväni on töissä sairaalassa jossa on kaksi kätilöä joista toinen on nainen ja toinen on mies. Joten luulosi on väärä, kyllä n. puolet kätilöistä on miehiä.

Vierailija
297/301 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.

Miehellä parisuhde sina nostaa elämänlaatua, vaikka se olisi huonokin. Siksi miehet a) yrittävät päästä siihen keinolla millä hyvänsä b) pitävät siitä kiinni kynsin hampain.

Parisuhde lisää miehen onnellisuutta, hyvinvointia, parantaa taloutta, mielenterveyttä ja terveyttä ylipäätään, sekä nostaa sosiaalista statusta.

Naisilla vaikutus ei ole sama. Vain hyvä parisuhde vaikuttaa noin. 

Ja hyvä = naisen elämänlaatua kohenee. 

Sinulla on nyt muna ja kana väärin päin.
Tilastollisesti ja tutkitusti naiset eivät alun perinkään lähde parisuhteeseen, elleivät he voita siinä sosioekonomisesti.
Eivät johtajanaiset ole johtajanaisia koska he ovat sinkkuja, vaan he ovat johtajanaisia koska heiltä löytyy älyä ja kunnianhimoa. Sinkkuja he ovat koska ei löydy miestä joka olisi sosioekonomisesti heidän yläpuolellaan. Samoin luuserinaiset eivät ole luuserinaisia koska he ovat parisuhteessa vaan koska he ovat mukavuudenhaluisia ja kunnianhimottomia. Parisuhteessa he ovat koska he haluavat sellaisen, ja toisin kuin naisille, miehille on ok pariutua alaspäin koska miehet rakastavat naista itseään eikä sitä, mitä tämä voi heille tuoda pöytään.

Tilastollisesti voi nähdä myös, että sosionomisesti ylempänä olevat miehet eivät näe johtajanaista haluttavimpana kumppanina.

Tuota voi ajatella kahdella tavalla.
Yksi tapa on, että miestä kiinnostaa ensisijaisesti muut asiat - eikä kaikilla johtajanaisilla ole niitä asioita. Koska johtajamiehillä on varaa valita, he valitsevat ensisijaisesti niillä muilla kriteereillä. 
Toinen tapa ajatella on se, että johtajamiehellä on jo rahaa ja asema omasta takaa. Se mitä kenties puuttuu, on aika ja kyky hoitaa kotia. Niinpä he hakevat feminiinistä vastinparia täydentämään omia puutteitaan. Mielenkiintoista kyllä, naisiin tämä ei päde. Johtajanainen haluaa samanlaisen miehen, kun taas kodinhengetärnainen haluaa vastakohtansa.

Vierailija
298/301 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sinkkuudestani luovu. Näin aion elää elämäni loppuun asti. Nautin yksin olosta, vapaudesta ja laikuisista lapsistani, kissoista, ystävistä sekä muusta perheestäni. Mitään miestä en ota enää ikinä elämääni. Näin on ollut hyvä jo kohta 20 vuotta.

N49

Oho miten eri elämäntilanteessa voidaan olla :D Oon 34, en oo varsinaisesti koskaan ollut parisuhteessa vielä enkä koe olevani ollenkaan myöhässä koska lapsia en halua. Kyllä mä oon valmis rakkauteen mutta ei se käskemällä tule. Tulee jos niin on tarkoitettu mut ovi rakkaudelle on nyt auki (kovin paljoan aiemmin ei oikeastaan ollut). :)

Vierailija
299/301 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni nainen ajattelee? Selkeästi se tuottaa vaikeuksia. Jättäisi ajattelemisen fiksummille.

Vierailija
300/301 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi naiset sitten ottavat niin huonoja vaihtoehtoja?