Luojan kiitos, kun meillä on asiat hyvin!
Oikeastaan aika hauska juttu. Ihan pienet jutut saa huomaamaan, että oikeastaan kaikki on hyvin vaikka joskus harmittaakin. Ostettiin julmetun kallis videokamera (1250 euroa) ja hienoa jälkeä tulee, mutta aina ne parhaat hetket lasten kassa liittyy siihen, kun sitten yhdessä siitä videokameran taululta katselevat , että millaista kuvaa tullut. mies ei koskaan ehdi " lataamaan" niitä koneelle, kun lapset (3 kpl, 2,4 ja 7 v.) het hääräävät kameran luona katsomassa. SE kamera tuntuu kovasti kiinnostavan heitä.
Idea: hankittiin toinen samanlainen kamera, jolla voidaan kuvata, kun lapset ihmettelee videokameraa. Näin ongelma ratkaistiin ja ostettiin vielä kolmaskin ihan vastaisuuden varalle. Lapsillekin voidaan sitten antaa omiin juttuihinsa" jos haluavat tehdä filmejänsä. Ihanaa, kun on varaa ostaa kaikkeea kivaa. Ymmärrän, että ihmisiä saattaa v_tuttaa, kun ei ole rahaa, minua ainakin, sillä elämä olisi niin paljon hankalampaa.
Kommentit (15)
olkaa nyt edes onnellisia siitä mitä teillä on.
ei tää mun onneni ja iloni teiltä pois oo! siskot hyvät!
ap
siis c´moon hei, eikö täällä enää saa julistaa olevansa onnellinen, kun kaikki rupeaa kateellisina raivoamaan. Ymmärrän kyllä, että jos näkisiitte mieheni ja mut, mutta nyt ette edes tunne/näe mua ja komeaa miestäni niin miksi kannattaa olla kateuksissa?
ap
eikö se enemmänkin osoita jotain omasta arvoaailmastasi. taidat itse olla kateuteen taipuva?
Huuto. netistä saa muuten uusiakin videokameroita lähes puolet halvemmalla ;). Mutta ilm. raha korreloi onnellisuuden kanssa, ainakin ap:n tapauksessa...kyllä riittää lapsilla muisteltavaa:
" Muistattekos, kun äiti ja iskä osti ne videokamerat meille kaikille?"
" Joo, vähänkö oli hienoa... mutta mihin ne filmit joutui?"
" Niitä ei koskaan siirretty koneelle, ei ollut aikaa. Mutta olihan se hienoa kuvata huipputarkalla kameralla!"
Mulla on asiat vielä peremmin. Meillä on yhdet ihan ammattilaiskamerat kun mies on kuvaaja =). Lisäksi on mun oma pikkukamera ja lapsilla sellainen vanha kamera jolla saavat duunata omia otoksiaan =). Lisäksi mies luonnollisesti osaa editoida, eli ei löydy hyllystä mitään huonoja otoksia (paitsi ne mun mitä ei pelasta edes editointi).
Joten sanon vaikka
Uneton Porvoossa!
tai
Porvoon asianajaja!
tai
The Porvoo.
... on neljä (4) videokameraa sekä vielä kaksi (2) videotykkiä, joilla jenna-yasminin ja nico-petterin tuotoksia katsellaan. Täytyy muistaa taas iltarukouksessa kiittää kaikesta tästä siunauksesta ja pyytää, että saisitte tekin saman osaksenne.
kirjottaa vauva-lehden nettipalstalle noin typeran jutun. arvaan etta on ruma, pullukka ja asuu ahtaasti kerrostalolahiossa. mieskin on tyodennakoisesti ruma ja lihava.
Olen ihanan tytön yksinhuoltaja. Asun pienessä asunnossa kerrostalossa. Minulla on hyvä opiskelupaikka. Minulla on ihana poikaystävä. Tilille tulee n.650 kuussa ja siitä puolet vuokraan. Mutta näin onnellinen en ole ollut koskaan.
-miten voit olla onnelline...eihän sinulla ole kolmea videokameraa???
justjooooooooo