Minua ei enää kiinnosta seksi avovaimon kanssa kun hän on raskaana, nainen ulisee tuosta kovasti
5kk raskaana nyt, ja ei ole enää kiinnostanut seksi sen jälkeen kun ulkoiset merkit muodostuivat raskaudesta. Jotenkin biologiani haraa vastaan, ja tuntuu että "tehtävä on jo suoritettu", tai muuta sellaista.
Nainen on kovasti ottanut itseensä, vaikka olen antanut luvankin hakea seksiä muualta jos se on niin tärkeää...Silti ulinaa joka päivä asiasta. Tuntuu että en enää jaksa.
Mikä neuvoksi tässä tilanteessa?
Kommentit (9)
Outolintu.
Ei voi ku äimistellä.
Lienet kasvanut paperipussi päässäs.
Ei mene kyllä sinulla tai suhteella hyvin jos kumppanin pyyntö ja toive on sinulle ulinaa.
Ei hätää. Jos mielikuvitusavovaimosi ulisee, sinun tarvitsee vain kuvitella, että hän ei ulise. Helppoa!
Kuulostat rumalta ihmiseltä, jotenkin kehittymättömältä ihmisyydessä. Kuulosta myös todella avuttomalta, niin avuttomalta, kuin olisit eksynyt ihan väärään paikkaan. Silla ei ole edes elämän aakkoset hallussa ja sä olet tommosessa tilanteessa.
Alapa opetella ja kasvaa ihmiseksi.
Empatia, vastuunkanto, perheen ja puolison huomioiminen. Lapsi tulossa? Ja sinä olet itse noin lapsi.
Nyt vaan kirimään perustaidoissa.
Ootko jostain katkera? Pakotettiinko sut isäksi? Olisit käyttänyt kortsua, jos et ollut vielä valmis.
Voithan sä tyydyttää vaimos käyttämällä käsiä, huulia ja kieltä, jos et uskalla enää muuten.
0/5. On tietty noinkin tyhmiä miehiä olemassa mutta yleensä niitä tajuaa edes hävettää, että meni lapsensa elämän pilaamaan.