Riikka Purra taideteos
Linkistä pääsee uutiseen ja näkemään kyseisen teoksen. Millaisia tunteita herättää?
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Mutta Riikkuli ja muu äärioikeisto saa uhkailla muita.
Juu. Kun oli se lähijuna ... niin, ja scripta.
En ole mikään Riikka-fani, mutta rajansa se on loanheitollakin, vaikka ei ihmisestä yhtään tykkäisi. Tökeröä "taidetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töherryksen tekijä on raukkis, kun ei uskolla omaa nimeään edes kertoa. Perus vassari. Ei mitään uutta.
Esiintyy varmasti oikeudessakin (jos sinne joutuu) naamioituna.
Nyt ollaan jo menossa oikeuteen 🤭
Hyvin todennäköisesti ollaan menossa.
Nyt naurattaa vielä enemmän! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka se aikoinaan kirjoitti Halla-ahon vieraskirjaan maahanmuuttajista lähijunassa: "Jos mulle annettaisiin ase, r*****ta tulisi ihan lähijunassakin, you see." Että tuota sanoisin uhkaukseksi. Mutta vaalityö käy kovana, you see..
Höpöhöpö.
Ja löpöä tankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Äijä yhtä sekaisin kuin puoliso.
Nuija ja tosinuija.
En ymmärrä, miksi Riikan perheessä vaahdotaan tästä. Purra on itse sanonut, että hänet on keitetty kaikenlaisissa liemissä (=ei hätkähdä pienistä) ja että sekä häntä että hänen tapaansa hoitaa politiikkaa saa kritisoida, kunhan vain lapset jätetään arvostelun ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Riikan perheessä vaahdotaan tästä. Purra on itse sanonut, että hänet on keitetty kaikenlaisissa liemissä (=ei hätkähdä pienistä) ja että sekä häntä että hänen tapaansa hoitaa politiikkaa saa kritisoida, kunhan vain lapset jätetään arvostelun ulkopuolelle.
Se sopii meille... se ei sovi meille. t. Riikka
Minä lauloin David Rosen huippuorkesterin säestämänä ikivihreää Body and Soul -laulua tunteikkaasti, mutta sitäkään ei voitu muistaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä lauloin David Rosen huippuorkesterin säestämänä ikivihreää Body and Soul -laulua tunteikkaasti, mutta sitäkään ei voitu muistaa!
Riikkuli?
Siis mitä- Riikka purra naisoletettu kuin taideteos. Taitaa ap olla aika puutteessa kun on alkanut hallusinoida ta sittem hänellä on fetissi naisvallanpitäjiä kohtaan
Melkein inhimillinen ihminen.