Kuinka pitkään tapailitte ennen seurustelua?
Ollaan nyt tapailtu vapusta lähtien, mutta mies ei halua vielä tehdä seurustelupäätöstä. Itse haluaisin jo seurustella ja kutsua häntä poikaystäväksi. Tuntuu kauhealta odottaa aina vaan.
Kommentit (36)
Heti ensitreffeistä ruvettiin seurustelemaan.
Niin no miksi sitoutua jos ilman sitäkin saa piparia. Saattaa saada sitä vaikka muualtakin,kun ei sitoudu.
Minä tapailen ja kutsun miestä miesystäväksi. Otin tämän termin käyttöön, kun oltiin tunnettu reilu vuosi.
Aiemmin puhuin jo avopoikaystävästä. Hänelle olen ystävätär.
Tapasimme edellissyksynä, emme lupaa turhia, mutta olemme suhteessa.
Laitoin kakkoseen ja oli ihania suklaarusinoita
Ensitreffeistä lähtien. Noin oli myös suurimmassa osassa aiempia suhteitani.
Muistan yhden entisen heilani, joka halusi vain tapailla. Sanoin sille, että sittenhän minä voin tapailla muitakin. Yhtäkkä hän muutti mielensä ja ilmoitti, että seurustellaan, eikä tapailla muita. 😂
Viiden kuukauden kuluttua kysyin mieheltä seurustellaanko me, ja mies sanoi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailen ja kutsun miestä miesystäväksi. Otin tämän termin käyttöön, kun oltiin tunnettu reilu vuosi.
Aiemmin puhuin jo avopoikaystävästä. Hänelle olen ystävätär.
Tapasimme edellissyksynä, emme lupaa turhia, mutta olemme suhteessa.
Eihän seurustelu ole mitään lupaamista. Se nyt tarkoittaa kuitenkin, ettei muita tapailla, että siten ei ole vapaa kuitenkaan.
Monesti tapaillaan kaksikin vuotta nykyään.
No tavattiin konsertissa ja ajettiin hänen luokseen yöksi. Minulla alkoi kesäloma eikä ollut velvollisuuksia, joten jäin hänen ok-taloonsa maalle sitten pitemmäksikin aikaa. Mies kunnioitti minua, ei ollut seksiä vaan nukuimme eri huoneissa - pari viikkoa kului, ja sitten kiihkeä "yhteenotto" :) sinetöi homman. Pian muutimme yhteen.
Muutamia kertoja käytiin treffeillä ja sitten alettiin jo seurustella. Tuollainen, että ei vielä kahden kuukauden tapailun jälkeenkään halua päättää, että seurustellaanko vaiko ei, kuulostaa kyllä omiin korviin siltä, että hän ei joko ole sitoutuvaa tyyppiä ollenkaan, tai sitten hän ei ole sinusta tosissaan kiinnostunut.
Mä en ymmärrä tuollaisia useiden viikkojen tai jopa kuukausien tapailuja kun pitää muka vielä miettiä ollaanko oikeasti yhdessä vai ei. En olisi katsonut tuollaista touhua vapusta saakka. Itsellä on seurustelut alkaneet erittäin nopeasti. Nykypäivänä on tuota saakelin tapailua vaikka kuinka pitkään ja siksi onkin parempi olla yksin kuin altistaa itsensä jollekin kusipäälle joka ei muka tiedä haluaako seurustella.
2 viikkoa, ja sitten vihille, eikä ole läppä.
En edes ymmärrä mikä näiden ero on?
M40
Kolmisen kuukautta varmaan. Sitten sovittiin että seurustellaan.
Onko tämä tapailu ennen seurustelun aloittamista joku uusi juttu? Ennen vanhaan vaan alettiin olemaan yhdessä eli seurustelemaan.
Viestitelty ollaan. Minulla on pedagogisia avuja.
Viikon päästä ensitapaamisesta kihloihin ja alle kolmen viikon päästä oltiin naimisissa. Ollaan yhä ja siitä on 9 vuotta. Niin siis viikko tapailtiin, joka päivä aamusta iltaan. Yöt nukuttiin erillään.
Pari viikkoa.