Pyhimys canceloitu
Keikkoja peruutetaan. Seuraavaksi persuihin Rydmanin avustajaksi
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
"Biisi alkaa loikkaamalla suoraan syvään päätyyn:
– Mun lapsuuden idoli on pettymys. V ittu mikä pettymys. F u c k Pyhimys.
Lue myös: Räppäri Pyhimys jää sairauslomalle
Lue myös: Pyhimyksestä taas uusi ikävä tieto
Sanoituksissa räppäri kertoo fanittaneensa Pyhimystä vuosia ja jossakin vaiheessa myös säälineensä tätä. Riimeissä Timo Pieni Huijaus kertoo, ettei pysty kuuntelemaan Pyhimyksen kappaleita enää ja voi pahoin tämän tekoja ajatellessaan.
Hän jatkaa kertomalla esittäneensä Pyhimyksen kappaleita televisiossa ja kehuneensa tätä julkisesti, mutta lisää, ettei olisi tehnyt niin jos olisi tiennyt totuuden.
– Kaikki tekee virheit, mut nää ei oo enää virheit, nää on toistuvii tekoja ja v ittu se on hirveet, kappaleessa sanotaan.
– Mieti mitä jos se ois tapahtunu vaik mulle, tai sulle, tai sun tyttärelle, osuuks se nyt lähelle?
Linja jatkuu läpi kappaleen samanlaisena:
– Sä oot häiriintyny, mä oon järkyttyny."
Ei ole Timo pieni huijauksen biisi vaan Tiia Karoliinan, joka viikonloppuna esiintyi bändin kanssa.
Eiköhän tämän asian vatvominen ala pikku hiljaa riittää!
Rähinärecordsin jätkien kannattaisi kaikkien miettiä hiljaa tykönään hetki, minkälaista naiskuvaa ja fanikulttuuria ovat itse olleet rakentamassa 1990-luvun loppupuolelta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei ole pakko lukea tätä ketjua
Ei ole tehnyt mitään väärää. Jopa pitkämielinen ollut hullun fanin suhteen.
Hänhän on toiminut juuri oikein:ei ole lähtenyt suunnittelemaan tulevia asioita tms kun oli vielä alaikäinen. Vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä sävy muuttunut, sekään ei ole kiellettyä, vaan aika kärsivällistä sanoisin (olen nainen).
Näkeehän tämän kuka vaan joka haluaa että hänestä on yritetty hyötyä, ja edelleen julkaisun jälkeen vaan paskaa kaivaa.
Hän ei tietenkään lähtenyt suunnittelemaan mitään, kun ei se koskaan ollut edes tarkoitus. Sen sijaan hän antoi yläasteelaiselle ymmärtää, että voisi tulevaisuudessa heivata avioliittonsa tämän lapsen vuoksi, kunhan tämä kasvaa. Eli väläytti perheettömälle (tunnetasolla ei ollut perheenjäseniä) lapselle mahdollisuutta perheeseen parin vuoden odotuksen jälkeen.
Eikä oikeasti aikuinen voi kokea olevansa lapsen "sielunkumppani". Ja jos kokisi kin, pitäisi tajuta osata esittää se täysin toisin.
Uunossa taas jotain juttua saanasta.
Kuinkahan paljon näitä tyttölapsia on kertynyt uhreiksi vuosien varrella? 😞
Palstapersuilta löytyy loputtomasti ymmärrystä lapsista liikaa kiinnostuneille. Erikoinen suuntaus. No persut ovat toki viime vuosina profiloituneet eräänlaiseksi pedofiilien etujärjestöksi. On luonnollista, että vetää myös alan harrastajia puoleensa, kuten tällä palstalla meuhkaavat ihmisperäaukot.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehnyt mitään väärää. Jopa pitkämielinen ollut hullun fanin suhteen.
Hänhän on toiminut juuri oikein:ei ole lähtenyt suunnittelemaan tulevia asioita tms kun oli vielä alaikäinen. Vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä sävy muuttunut, sekään ei ole kiellettyä, vaan aika kärsivällistä sanoisin (olen nainen).
Näkeehän tämän kuka vaan joka haluaa että hänestä on yritetty hyötyä, ja edelleen julkaisun jälkeen vaan paskaa kaivaa.
En jotenkin usko että olet naista nähnytkään. Oletko fani? Vai itse tämä ammattimuusikko?!
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon näitä tyttölapsia on kertynyt uhreiksi vuosien varrella? 😞
Nehän voivat teoriassa olla mitä sukupuolta vaan (Michael Jackson).
Vierailija kirjoitti:
No juuri niin kuin arvata saattoi. Uhreja on liuta ja ovat olleet yhteydessä Saanaan.
Jouduin itse joskus psykopaatin uhriksi ja kun pintaa lähti raaputtamaan, selvisi että uhreja tulee ja menee liukuhihnalla. Se on ihmistyyppi, joka saalistaa koko ajan ja käyttää ison osan valveillaoloajastaan tämän ihmispuutarhansa riistoviljelyyn.
Sairas tyttö ja kiimainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys hyvä, vatvominen ei lopu sinun pyynnöstäsi.
https://www.uuno.fi/pyhimyksen-sanoitukset-kuohuttavat-ku-on-12v-ja-nii…
Kilttiä keskustelu täällä, facessa häntä kutsutaan pedomukseksi. Aika leimaava termi, kun tietoa ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri niin kuin arvata saattoi. Uhreja on liuta ja ovat olleet yhteydessä Saanaan.
Jouduin itse joskus psykopaatin uhriksi ja kun pintaa lähti raaputtamaan, selvisi että uhreja tulee ja menee liukuhihnalla. Se on ihmistyyppi, joka saalistaa koko ajan ja käyttää ison osan valveillaoloajastaan tämän ihmispuutarhansa riistoviljelyyn.
Mistä tiedät, oliko narsisti vai psykopaatti?
Sointu ei seuraa enää, Erika seuraa vielä.
Siis onko Pyhimys tämä pedomus?
"Biisi alkaa loikkaamalla suoraan syvään päätyyn:
– Mun lapsuuden idoli on pettymys. V ittu mikä pettymys. F u c k Pyhimys.
Lue myös: Räppäri Pyhimys jää sairauslomalle
Lue myös: Pyhimyksestä taas uusi ikävä tieto
Sanoituksissa räppäri kertoo fanittaneensa Pyhimystä vuosia ja jossakin vaiheessa myös säälineensä tätä. Riimeissä Timo Pieni Huijaus kertoo, ettei pysty kuuntelemaan Pyhimyksen kappaleita enää ja voi pahoin tämän tekoja ajatellessaan.
Hän jatkaa kertomalla esittäneensä Pyhimyksen kappaleita televisiossa ja kehuneensa tätä julkisesti, mutta lisää, ettei olisi tehnyt niin jos olisi tiennyt totuuden.
– Kaikki tekee virheit, mut nää ei oo enää virheit, nää on toistuvii tekoja ja v ittu se on hirveet, kappaleessa sanotaan.
– Mieti mitä jos se ois tapahtunu vaik mulle, tai sulle, tai sun tyttärelle, osuuks se nyt lähelle?
Linja jatkuu läpi kappaleen samanlaisena:
– Sä oot häiriintyny, mä oon järkyttyny."