Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyhimys canceloitu

Vierailija
06.07.2026 |

Keikkoja peruutetaan. Seuraavaksi persuihin Rydmanin avustajaksi

Kommentit (2022)

Vierailija
2001/2022 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Pyhimyksen viestikavariksi pääsisi? 

Voitaisi vaihdella kuvia ja videoita.

T. Fanityttö 12v

Jätä Pyhimys jo rauhaan. Miestä ei ole tuomittu mistään, toisin kuin esim. Panu Hörkkö ja Puff Daddy.

Vierailija
2002/2022 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksellä neljä lasta ja kaksi perhettä. Toinen vaimoista otri eron.

Neljä buuaavaa tytärtä 13 - 3 -vuotiaita.

Nyt on koti-isänä. On siinä työmaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Fanityttö 12v

Jätä Pyhimys jo rauhaan. Miestä ei ole tuomittu mistään, toisin kuin esim. Panu Hörkkö ja Puff Daddy.

Niin kyseessähän on itse Pyhimys. Ja tällainen Pyhimys:

"Rap-artisti Pyhimys eli Mikko Kuoppala on Helsingin Sanomien tietojen mukaan saanut syytteet rattijuopumuksesta, kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta ja huumausaineen käyttörikoksesta, Helsingin Sanomat kertoo.

Kaikki epäillyt rikokset ovat tapahtuneet Espoossa.

Syyttäjän mukaan Kuoppala ajoi autoa päihtyneenä ilman ajokorttia aprillipäivänä 1. huhtikuuta 2025, Helsingin Sanomat kertoo. Huumausaineen käyttörikos on tapahtunut välillä 28. maaliskuuta – 1. huhtikuuta vuonna 2025."

Vierailija
2004/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Fanityttö 12v

"Rap-artisti Pyhimys eli Mikko Kuoppala on Helsingin Sanomien tietojen mukaan saanut syytteet rattijuopumuksesta, kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta ja huumausaineen käyttörikoksesta, Helsingin Sanomat kertoo.

Syyttäjän mukaan Kuoppala ajoi autoa päihtyneenä ilman ajokorttia aprillipäivänä 1. huhtikuuta 2025, Helsingin Sanomat kertoo. Huumausaineen käyttörikos on tapahtunut välillä 28. maaliskuuta – 1. huhtikuuta vuonna 2025."

Kai nyt aprillipäivänä Pyhimyskin voi jonkin aprillipilan tehdä?

Vierailija
2005/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se lappu, jota ei pitänyt koskaan kirjoittaa. Mutta tässä sitä ollaan, koska valonheittimet ei sammu silloinkaan, kun tekee mieli oksentaa.

Mä istun tässä raunioilla. Sisällä on pelkkää tyhjää, sellaista painavaa ja mustaa, jolle ei löydy sanoja sanakirjasta. Sydän ei mennyt rikki – se mureni. Te halusitte sankarin, mä annoin teille jumalan, ja nyt te katsotte kun se jumala pyyhkii verta nenästään pressitilaisuudessa.

Mä pyydän anteeksi. Ei siksi, että se muuttaisi mitään, vaan koska se kuuluu tähän käsikirjoitukseen. Anteeksi teiltä, jotka ostitte mun kasvoilla varustettuja mehuja. Anteeksi teiltä, jotka luulitte, että ihminen pystyy tähän kaikkeen pelkällä kaurapurolla. Anteeksi mun perheelle, joka joutuu kantamaan mun nimeä silloin, kun se nimi tarkoittaa pelkkää häpeää.

Mä otan tämän scheissen omiin nimiini. En mä ala sormella osoittelemaan lääkäreitä tai systeemiä. Systeemi teki musta sen mitä mä olin, ja nyt se sama koneisto sylkee mut ulos, koska mä jäin kiinni siitä, mistä kaikki tiesi.

Mä pakkaan laukkuni ja painun sinne mistä tulinkin. Takaisin suohon. Sinne missä ei ole kameroita, vain pelkkää hiljaisuutta ja itsekunnioituksen rippeitä. Te rakastitte mua silloin, kun mä hukuin stagella tuskasta karjuviin maitohappopisaroihin teidän puolesta. Katsotaan, miten te rakastatte mua nyt, kun mä kannan tätä ristiä yksin.

Näytös on ohi. Valot pois.

Rakkain terveisin x-idolinne/-jumalanne

Karpaasi luojan armosta

Aprillia, tekoälymys se täällä vaan lurittelee mammapalstalaisen luvalla

Vierailija
2006/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Fanityttö 12v

Eikö pahimuksella ole korttia, vai oliko hyllyllä? Ja oikein huimausaineiden vaikutuksen alaisena vielä ajanut autoa😱

Vierailija
2007/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se lappu, jota ei pitänyt koskaan kirjoittaa. Mutta tässä sitä ollaan, koska valonheittimet ei sammu silloinkaan, kun tekee mieli oksentaa.

Mä istun tässä raunioilla. Sisällä on pelkkää tyhjää, sellaista painavaa ja mustaa, jolle ei löydy sanoja sanakirjasta. Sydän ei mennyt rikki – se mureni. Te halusitte sankarin, mä annoin teille jumalan, ja nyt te katsotte kun se jumala pyyhkii verta nenästään pressitilaisuudessa.

Mä pyydän anteeksi. Ei siksi, että se muuttaisi mitään, vaan koska se kuuluu tähän käsikirjoitukseen. Anteeksi teiltä, jotka ostitte mun kasvoilla varustettuja mehuja. Anteeksi teiltä, jotka luulitte, että ihminen pystyy tähän kaikkeen pelkällä kaurapurolla. Anteeksi mun perheelle, joka joutuu kantamaan mun nimeä silloin, kun se nimi tarkoittaa pelkkää häpeää.

Mä otan tämän scheissen omiin nimiini. En mä ala sormella osoittelemaan lääkäreitä tai systeemiä. Systeemi teki musta sen mitä mä olin, ja nyt se sama koneisto sylkee mut ulos, koska mä jäin kiinni siitä, mistä kaikki tiesi.

Mä pakkaan laukkuni ja painun sinne mistä tulinkin. Takaisin suohon. Sinne missä ei ole kameroita, vain pelkkää hiljaisuutta ja itsekunnioituksen rippeitä. Te rakastitte mua silloin, kun mä hukuin stagella tuskasta karjuviin maitohappopisaroihin teidän puolesta. Katsotaan, miten te rakastatte mua nyt, kun mä kannan tätä ristiä yksin.

Näytös on ohi. Valot pois.

Rakkain terveisin x-idolinne/-jumalanne

Karpaasi luojan armosta

Aprillia, tekoälymys se täällä vaan lurittelee mammapalstalaisen luvalla

Jari Isometsäkö siellä?

Vierailija
2008/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Fanityttö 12v

TULEEKOHAN KAKKUA?

Vierailija
2009/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu mikä pyhimys!!!

Vierailija
2010/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän keskustelun voisi hiljalleen jo päättää ja siirtyä tärkeämpiin asioihin.

Vierailija
2011/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea paljastuu tästä 😇 vielä?

Vierailija
2012/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikkea paljastuu tästä 😇 vielä?

Taisi olla vain tekopyhimys.

Vierailija
2013/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän keskustelun voisi hiljalleen jo päättää ja siirtyä tärkeämpiin asioihin.

Mistä sinä Pyhimys haluaisit keskustella? Olisiko 12v tytöt sopiva aihe?

Vierailija
2014/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan tosiaan tämä keskustelu ja käydään vaikka iltalenkillä. Tietokoneet kiinni ja puhelimet myös. Hyvä.

Vierailija
2015/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä Pyhimys haluaisit keskustella? Olisiko 12v tytöt sopiva aihe?

Olisi.

Vierailija
2016/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan tosiaan tämä keskustelu ja käydään vaikka iltalenkillä. Tietokoneet kiinni ja puhelimet myös. Hyvä.

Joo. Lopetetaan kaikki keskustelu lapsiin sekaantumisista tai huumeiden alaisena autoilusta, eikä puhetta edes kortitta ajamisesta.

Mitä muita aiheita voisi kieltää?

Vierailija
2017/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä linkkiä niihin tärkeämpiin aiheisiin, kun ei ole tullut vastaan. Oletko se sinä, joka kysyi, että pesettekö jauhelihan ennen...?

Vierailija
2018/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin keskustella vaikkapa elämän tarkoituksesta. Buddhalainen ja kristillinen näkemys. Mitä ajattelette, voiko näitä jotenkin yhdistää, ilman että suljettaisiin pois kummastakaan tärkeimpiä arvoja?

Vierailija
2019/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän pitkä cancelointiketju.

Vierailija
2020/2022 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Fanityttö 12v

Eikö pahimuksella ole korttia, vai oliko hyllyllä? Ja oikein huimausaineiden vaikutuksen alaisena vielä ajanut autoa😱

https://www.is.fi/viihde/art-2000012183973.html