Pyhimys canceloitu
Keikkoja peruutetaan. Seuraavaksi persuihin Rydmanin avustajaksi
Kommentit (2022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Pyhimys tämä pedomus?
Palaakohan koskaan keikkailemaan? Ei tosin haittaa monestakin syystä, tämä tapaus on vain yksi.
Luulisi että punastuttaisi ja päättää elää leppoisaa kotielämää. Ehkä ulkomailla palmujen alla?
Eikö tämä tapaus ollut vain jäävuoren huippu? Vai pitikö ne muut tapaukset paikkansa, joista kuulin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä tapaus ollut vain jäävuoren huippu? Vai pitikö ne muut tapaukset paikkansa, joista kuulin?
Ne oli pahimuksen tekosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunossa taas jotain juttua saanasta.
No juuri niin kuin arvata saattoi. Uhreja on liuta ja ovat olleet yhteydessä Saanaan.
Jouduin itse joskus psykopaatin uhriksi ja kun pintaa lähti raaputtamaan, selvisi että uhreja tulee ja menee liukuhihnalla. Se on ihmistyyppi, joka saalistaa koko ajan ja käyttää ison osan valveillaoloajastaan tämän ihmispuutarhansa riistoviljelyyn.
Mistä tiedät, oliko narsisti vai psykopaatti?
No siitä tiedän, että ne ovat kaksi ihan erilaista persoonallisuutta vaikka osa psykopaateista on myös narsisteja, enkä pysty arvioimaan hänen narsisminsa astetta. Itse hän puhui narsismista, minä ja psykiatrini psykopatiasta (mistä en toki avautunut tälle ihmiselle, koska olin jo nollakontaktissa).
Psykopaatti ei menetä itsensä hallintaa kuten narsisti. Psykopaatti ei kiinny, eikä kukas ole mitään. Narsisti voi omalla häiriintyneellä tavallaan kiintyä niin, että uhri merkitsee hänelle jotain - uhrin menettäminen etenkin. Narsisti tarvitsee lähdettä tai omanarvontunto lähtee hajoamaan. Psykopaatti pärjää ilman muita. Toki muut tarjoavat hänelle palveluja ja (sadistista) viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri niin kuin arvata saattoi. Uhreja on liuta ja ovat olleet yhteydessä Saanaan.
Jouduin itse joskus psykopaatin uhriksi ja kun pintaa lähti raaputtamaan, selvisi että uhreja tulee ja menee liukuhihnalla. Se on ihmistyyppi, joka saalistaa koko ajan ja käyttää ison osan valveillaoloajastaan tämän ihmispuutarhansa riistoviljelyyn.
No siitä tiedän, että ne ovat kaksi ihan erilaista persoonallisuutta vaikka osa psykopaateista on myös narsisteja, enkä pysty arvioimaan hänen narsisminsa astetta. Itse hän puhui narsismista, minä ja psykiatrini psykopatiasta (mistä en toki avautunut tälle ihmiselle, koska olin jo nollakontaktissa).
Psykopaatti ei menetä itsensä hallintaa kuten narsisti. Psykopaatti ei kiinny, eikä kukas ole mitään. Narsisti voi omalla häiriintyneellä tavallaan kiintyä niin, että uhri merkitsee hänelle jotain - uhrin menettäminen etenkin. Narsisti tarvitsee lähdettä tai omanarvontunto lähtee hajoamaan. Psykopaatti pärjää ilman muita. Toki muut tarjoavat hänelle palveluja ja (sadistista) viihdettä.
Kerro lisää itsestäsi :D
Eiköhän tämä keskustelu ala jo pikku hiljaa riittää!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä keskustelu ala jo pikku hiljaa riittää!
Miksi sitten kävit neljän päivän hiljaisuuden jälkeen nostamassa sitä? :D
No siksi, että se loppuisi! Kyllä tätä saagaa on jatkunut tälle kesälle jo riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
No siksi, että se loppuisi! Kyllä tätä saagaa on jatkunut tälle kesälle jo riittävästi.
Nostit, että loppuisi? Et ajatellut ihan nyt aivoillasi tätä. #facepalm
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muut tapaukset?
Mitä nostin? Lopetin, en nostanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikean kuuloista analyysia, mutta ei narsisti kiinny kehenkään tai varsinkaan rakasta. Narsisti välittää vain välineellisestä arvosta toisista. Eli hänen täytyy saada jotain, ja hylkää silmänräpäyksessä, ellei toinen enää ole tarpeellinen hänelle.
Psykopaatti on tavallaan narsismin äärimmäisin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muut tapaukset?
Eikö muutkin olleet maininneet pahimuksen käytöksestä?
Olisi hyvä, että tässä ketjussa keskusteltaisiin itse asiasta, eikä jäävuorista sekä palmuista.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Pyhimys tämä pedomus?
Pyhimys Pedomus
Vierailija kirjoitti:
Rähinärecordsin jätkien kannattaisi kaikkien miettiä hiljaa tykönään hetki, minkälaista naiskuvaa ja fanikulttuuria ovat itse olleet rakentamassa 1990-luvun loppupuolelta saakka.
🤮
Näin se vaan tämäkin keskustelu ja kohu on hiipunut, kuten kaikki aikanaan.
Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan tämäkin keskustelu ja kohu on hiipunut, kuten kaikki aikanaan.
Ja hyvä niin.
Niinhän sinä Pyhimys luulet, mutta asia ei unohdu.
Miten Pyhimyksen viestikavariksi pääsisi?
Voitaisi vaihdella kuvia ja videoita.
T. Fanityttö 12v
Palaakohan koskaan keikkailemaan? Ei tosin haittaa monestakin syystä, tämä tapaus on vain yksi.