Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sanoo kissalle tai koiralle.. "äiti laittaa, äiti sitä tai äiti tätä" ?

Vierailija
05.07.2026 |

Ethän sinä ole sitä lemmikkiäsi synnyttänyt, et ole sen äiti. 

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos adoptoi ihmislapsen eikö saa itseään puhutella äidiksi koska ei ole synnyttänyt ? Sama asia kyseessä. Ja en ole puhunut koiralle äiti laittaa tai äiti tekee, en puhu itsestäni kolmannessa persoonassa edes lapsilleni, olen minä tai odota hetki laitan kohta jne. Mutta seuraavalla lenkillä taidan alkaa huutelemaan isoon ääneen koiralleni "odota vähän ÄITI tulee" tai "odota ÄITI kerää HIENON kakan pois, oletpas ÄITIN POIKA taitava" 

Vierailija
102/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaviettisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos adoptoi ihmislapsen eikö saa itseään puhutella äidiksi koska ei ole synnyttänyt ? Sama asia kyseessä. Ja en ole puhunut koiralle äiti laittaa tai äiti tekee, en puhu itsestäni kolmannessa persoonassa edes lapsilleni, olen minä tai odota hetki laitan kohta jne. Mutta seuraavalla lenkillä taidan alkaa huutelemaan isoon ääneen koiralleni "odota vähän ÄITI tulee" tai "odota ÄITI kerää HIENON kakan pois, oletpas ÄITIN POIKA taitava" 

Miksi haluaisit nöyryyttää koiraasi julkisesti?

Vierailija
104/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee myös "Meillä on kotona 2-vuotias kaniherra ja 1-vuotias gerbiilineiti."

Vierailija
105/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun itseäni mamiksi kissalleni. Mamin kulta olet jookos. Oliko ikävä mamia ?  Ja puskemista ja kehruuta tulee vastaukseksi.

Vierailija
106/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun äitini sanoo olevansa mummi  koiralleni🤔

Minun äitini sanoo olevansa mummi kilpikonnilleni.

Vierailija
107/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua häiritsee? Onhan se vähön naurettavaa mutta jos on tarkoitus väittää että välittää vain eläimistä eikä lapsista jos noin niin olet idiootti. . 

Vierailija
108/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Idioottimaista lässytystä. Sori, mutta en pidä järkevänä ihmistä, joka tuommoiseen alentuu.

Vierailija
109/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Idioottimaista lässytystä. Sori, mutta en pidä järkevänä ihmistä, joka tuommoiseen alentuu.

Ja kukaan ei varmasti pidä sinua mukavana ihmisenä

Vierailija
110/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koirillemme äiti ja puolisoni isi. Kutsun itseäni myös hevoseni äidiksi ”ei hätää, äiti on tässä”. 

N34

Vierailija
111/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee myös "Meillä on kotona 2-vuotias kaniherra ja 1-vuotias gerbiilineiti."

Mikä tuossa häiritsee sinua?

Vierailija
112/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä viemään isin poikaa kissavaunuissa iltakävelylle. Hän tykkää käydä katselemassa lintuja lammella. M41

Vierailija
113/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on kova hoivavietti ja joka kokee lemmikkieläimen tasavertaiseksi perheenjäsenekseen. 

Yleensä empaattiset ihmiset, jotka voivat hyvin kun saavat olla avuksi muille.

Vierailija
114/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä mun kissojen ottoäiti.

Vierailija
115/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pipipää. Ymmärrän että lemmikki on rakas ja tärkeä, mutta se on kuitenkin lemmikki. Ei niitä pidä inhimillistää. 

Inhimillisiä olentoja nekin on

Vierailija
116/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka rakastaa...

Vierailija
117/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaviettisiä naisia.

Kateellinen  ukko 😁

Vierailija
118/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on parikin naista, jotka lässyttää koirille. Varsinkin 90v muori joka huutaa falsetissa, niin että koko katu raikaa. Hän ei ole varmaan viimeiseen kymmeneen vuoteen vienyt koiria kävelylle, vaan pihalla pienessä aitauksessa räksyttävät jokaista kulkijaa.

Vierailija
119/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdenpä tästä viemään isin poikaa kissavaunuissa iltakävelylle. Hän tykkää käydä katselemassa lintuja lammella. M41

Onks sulla oikeesti kissalle vaunut? Japanissa oli paljon koiria vaunuissa ja hienot vaatteet päällä. Oli kauppoja, joissa muutiin kaikkea ihania tarvikkeita lemmikeille. Ois niin ihanaa mennä kissojen kanssa kävelylle, mutta eihän noi mun tytöt missään vaunuissa pysyis.

Vierailija
120/170 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos ei ole lapsia ja elää sitä luontaista viettiään ja rooliaan jollakin tavalla tuota kautta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän