Millainen ihminen sanoo kissalle tai koiralle.. "äiti laittaa, äiti sitä tai äiti tätä" ?
Ethän sinä ole sitä lemmikkiäsi synnyttänyt, et ole sen äiti.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Jos adoptoi ihmislapsen eikö saa itseään puhutella äidiksi koska ei ole synnyttänyt ? Sama asia kyseessä. Ja en ole puhunut koiralle äiti laittaa tai äiti tekee, en puhu itsestäni kolmannessa persoonassa edes lapsilleni, olen minä tai odota hetki laitan kohta jne. Mutta seuraavalla lenkillä taidan alkaa huutelemaan isoon ääneen koiralleni "odota vähän ÄITI tulee" tai "odota ÄITI kerää HIENON kakan pois, oletpas ÄITIN POIKA taitava"
Miksi haluaisit nöyryyttää koiraasi julkisesti?
Minua häiritsee myös "Meillä on kotona 2-vuotias kaniherra ja 1-vuotias gerbiilineiti."
Kutsun itseäni mamiksi kissalleni. Mamin kulta olet jookos. Oliko ikävä mamia ? Ja puskemista ja kehruuta tulee vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun äitini sanoo olevansa mummi koiralleni🤔
Minun äitini sanoo olevansa mummi kilpikonnilleni.
Mitä se sua häiritsee? Onhan se vähön naurettavaa mutta jos on tarkoitus väittää että välittää vain eläimistä eikä lapsista jos noin niin olet idiootti. .
Yök. Idioottimaista lässytystä. Sori, mutta en pidä järkevänä ihmistä, joka tuommoiseen alentuu.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Idioottimaista lässytystä. Sori, mutta en pidä järkevänä ihmistä, joka tuommoiseen alentuu.
Ja kukaan ei varmasti pidä sinua mukavana ihmisenä
Minä olen koirillemme äiti ja puolisoni isi. Kutsun itseäni myös hevoseni äidiksi ”ei hätää, äiti on tässä”.
N34
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee myös "Meillä on kotona 2-vuotias kaniherra ja 1-vuotias gerbiilineiti."
Mikä tuossa häiritsee sinua?
Lähdenpä tästä viemään isin poikaa kissavaunuissa iltakävelylle. Hän tykkää käydä katselemassa lintuja lammella. M41
Ihminen, jolla on kova hoivavietti ja joka kokee lemmikkieläimen tasavertaiseksi perheenjäsenekseen.
Yleensä empaattiset ihmiset, jotka voivat hyvin kun saavat olla avuksi muille.
Vierailija kirjoitti:
Joku pipipää. Ymmärrän että lemmikki on rakas ja tärkeä, mutta se on kuitenkin lemmikki. Ei niitä pidä inhimillistää.
Inhimillisiä olentoja nekin on
Vierailija kirjoitti:
Harhaviettisiä naisia.
Kateellinen ukko 😁
Naapurissa on parikin naista, jotka lässyttää koirille. Varsinkin 90v muori joka huutaa falsetissa, niin että koko katu raikaa. Hän ei ole varmaan viimeiseen kymmeneen vuoteen vienyt koiria kävelylle, vaan pihalla pienessä aitauksessa räksyttävät jokaista kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähdenpä tästä viemään isin poikaa kissavaunuissa iltakävelylle. Hän tykkää käydä katselemassa lintuja lammella. M41
Onks sulla oikeesti kissalle vaunut? Japanissa oli paljon koiria vaunuissa ja hienot vaatteet päällä. Oli kauppoja, joissa muutiin kaikkea ihania tarvikkeita lemmikeille. Ois niin ihanaa mennä kissojen kanssa kävelylle, mutta eihän noi mun tytöt missään vaunuissa pysyis.
Ap, jos ei ole lapsia ja elää sitä luontaista viettiään ja rooliaan jollakin tavalla tuota kautta?
Jos adoptoi ihmislapsen eikö saa itseään puhutella äidiksi koska ei ole synnyttänyt ? Sama asia kyseessä. Ja en ole puhunut koiralle äiti laittaa tai äiti tekee, en puhu itsestäni kolmannessa persoonassa edes lapsilleni, olen minä tai odota hetki laitan kohta jne. Mutta seuraavalla lenkillä taidan alkaa huutelemaan isoon ääneen koiralleni "odota vähän ÄITI tulee" tai "odota ÄITI kerää HIENON kakan pois, oletpas ÄITIN POIKA taitava"