Kiihottaako mammografiaa tekeviä lääkäreitä tissien hiplaus?
Erilaisia tissejä joutuu puristeleen päivät pitkät. O-o
Kommentit (21)
Lääkärit eivät tee mammografioita, kuten eivät ota muitakaan röntgenkuvia. Se on hoitajien työtä.
Aina on ollut vaan naishoitaja kun oon käynyt.
Röntgenhoitajien työ, mulla ollut aina nainen.
Ap varmaan on mies kun ei tiedä mammografiasta.
Hoitajat niihin rintoihin koskevat.
Toivottavasti vähäinen pippelisi prässätään mammografialaitteessa.
En osaa ajatella sitä tissien litistämistä kovin eroottisena touhuna. Mietitkö myös kiihottuvatko miesgynet vaikka gynelle mennään usein ongelmatilanteissa tai vaikka menkkojen aikana
Joo. Miksi siellä on edes miehiä? Onko naiset loppuneet? Vaikka voi joku olla megalesbo.
Vierailija kirjoitti:
Eikä naisista. Incel
No jaa, minulla oli tapana imaista nännistä ja tarkistaa vuodot. Jostain syystä yksi nainen ei tästä tykännyt ja sen jälkeen jouduinkin tuseerauspuolelle, lähinnä löysiä vaginoita ja peräreikiä.
Invelin tumputusfantasiat nro 967607606.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, minulla oli tapana imaista nännistä ja tarkistaa vuodot. Jostain syystä yksi nainen ei tästä tykännyt ja sen jälkeen jouduinkin tuseerauspuolelle, lähinnä löysiä vaginoita ja peräreikiä.
Haisevia emättimiä ja pskaa vuotavia peräaukkoja jotka valuvat lisäksi visvaa. Ihan on pakko välillä vetää käteen kun tekee samalla tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevia emättimiä ja pskaa vuotavia peräaukkoja jotka valuvat lisäksi visvaa. Ihan on pakko välillä vetää käteen kun tekee samalla tutkimusta.
Tuseerauksen voi tehdä sormen sijaan omalla elimellään jos se on pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla? Nää on samoja, jotka ihmettelee, kiihottukoo naiset tai miesgynet gynekologikäynnillä.
Sitten samalla tulee niitäkin tissiltä muistuttavia yökötyksiä, joita ei todellakaan haluaisi edes nähdä olevan olemassa. Silloin vain toivoo, että sekasikiöstä löytyisi poiston vaativa poikkeama siltä osin kun koko rutale itsessään on jo pelkkää poikkeamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös silloin kun tutkit äitiäsi, vai.
Miehet tekevät kaikkensa, jotta pääsevät tämän tyyppisiin ammatteihin.
Juu ihan sattuu kun on stondis koko viikon
Sen takiahan alalle on ryhdytty
Kyllä, olemme sekopäitä. Miksi muuten tämä ammatti. Mieti sitä.