Miksi vanhempia naisia häiritsee se, että joku mies deittailee itseään reippaasti nuorempaa naista?
Nimittäin vakio mörköaihe palstalla. Voisitteko te naiset avata tätä? t. naivii nuori mies
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Hän on todennäköisesti ihan hukassa itsensä kanssa. Varmaan jotain ongelmia lapsuudenperheessä ja etsii turvaa. Ja sinä olet lapsellinen, etkä ole samalla aaltopituudella aikuisten naisten kanssa, niin on helpompi jahdata keskenkasvuisia.
Ihan hyvissä väleissä on vanhempiensa kanssa. Kaikkiaan järkevä ja ikäistään kypsempi ihminen. Siksi tykkää vanhemmista miehistä. Tuo on se yleinen kaava omissa kokemuksissani. -sama
Juu ainahan ne on ikäistään kypsempiä. Juupati juu. Eiköhän se ole niin päin että sinä olet ikäistäsi keskenkasvuisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Groomaaminen häiritsee. Häiritsee se miesten sä oot niin kypsä ikäisekses pasha. On meistä kaikki sitä kuunnellut. Ollaan oltu nuoria itsekin. Toivotaan tytöille oman ikäistä seuraa, jolla on sama sukupolvikokemus ja voi yhdessä kasvaa aikuiseksi, eikä mitään sivusta ohjaavaa kääkkää, joka tuputtaa omia homehtuneita näkemyksiään maailmasta.
T. teinitytön äitiMitä mieltä olet siitä, että tapailen 17-vuotiasta tyttöä? Tosin täyttää 18 vuoden lopussa. Itse olen 35-vuotias mies. Tykätään toisistamme paljon. Hän vain tykkää vanhemmasta, minä nuoremmasta. Molempien halut täsmäävät.
Tuo kuulostaa ihan kreisiltä. Olen itse 36, ja 30-vuotiaskin nainen tuntuisi liian nuorelta.
Ap, miksi sinua ja muita palstainkkeleitä häiritsee vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteet? Miksi JOKAISESSA tällaisessa aloituksessa tulette haukkumaan naisia? Olisiko molemmissa sama juttu?
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen elämä menee pilalle, jos sidottu yhtäkkiä lukuisiin lapsiin, vanhaan ukonrähjään, liian isoon taloon, eläintarhaan ja nalkuttavaan seksiä vaativaan mieheen ja arjen latteuksiin. Naiselle tekee hyvää olla vapaa, oma rauha, koti, matkailu, henkinen kehitys, tunnetasapaino, naisten oikeudet ja kaikille hyvää.
Eikä mene. Tuohan olisi ihanaa. Timmi valkoiset tennarit jalassa jyystävä ikinuori on kaikki mitä nuori nainen haluaa. N25
Incelit siis edelleen luulevat, että Dannyllä ja Helmillä on "suhde"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää se nainen.
Nuoret kun ei vielä ymmärrä hyvän päälle.
Ovatko nuoret naiset mielestäsi holhottavia? Aika vähättelevä kommentti sinulta joka tapauksessa. Jopa naisvihamielinen.
Ihan samoin kuin nuoret miehet. Vanhat naiset ei vaan yritä groomata nuoria miehiä, niin ei tarvi sitä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa ihan kreisiltä. Olen itse 36, ja 30-vuotiaskin nainen tuntuisi liian nuorelta.
Kai nyt kun olet ei-lesbo nainen, joka esittää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse yhtään, kunhan kummatkin ovat kunnolla aikuisia. Itsekin olen ikäerosuhteessa.
Sama. Itsekin aloin 52 v seurustella 38 v mieheni kanssa. Ei tuossa iässä enää kiinnittänyt mitään huomiota ikäeroon.
Mulle tuo on ihan sama. Kunhan ei vain kumpikaan alista, nöyryytä tms. toista vaan kyse on normaalista parisuhteesta.
Olen itsekin ollut naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt kun itsellä alkaa ikä lähestyä 50v, niin jos vielä jonkun miehen kelpuutan parisuhteeseen, niin miehen pitää olla lähempänä omaa ikäluokkaa. Alkaa olla liian vanhoja jo reilusti vanhemmat.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset on ollut joskus nuoria ja aika moni on ehkä itse ollut ison ikäeron suhteessa ja tietää, että se vanha ukko jauhaa paskaa ja haluaa vain nuorta pimppiä. Sitä toivoisi, että tulevat sukupolvet olisi fiksumpia ja voisi välttää virheet, mutta eipä se olisi minunkaan päätä kääntänyt jos joku ikäloppu 40v olisi tullut neuvomaan.
Aika tekopyhää siis tuomita muut siitä, mitä ovat itse tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen elämä menee pilalle, jos sidottu yhtäkkiä lukuisiin lapsiin, vanhaan ukonrähjään, liian isoon taloon, eläintarhaan ja nalkuttavaan seksiä vaativaan mieheen ja arjen latteuksiin. Naiselle tekee hyvää olla vapaa, oma rauha, koti, matkailu, henkinen kehitys, tunnetasapaino, naisten oikeudet ja kaikille hyvää.
Kannatan! Jakakaa muutkin naiset kaikille hyvää, ei se siitä kulu. Iloista antajaa jumala rakastaa.
Riippuu paljon siitä, kuinka nuori se nuorempi osapuoli on.
Vierailija kirjoitti:
Eli vanhat naiset on huolissaan nuorista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan! Jakakaa muutkin naiset kaikille hyvää, ei se siitä kulu. Iloista antajaa jumala rakastaa.
Hyvä tarkoittaa rahaa, kodit, muut tarpeet, hyvä elämä ja sellaista. Ei siis toista jakoa.
En tiedä. Ehkä jotkut iäkkämmätkin naiset haluaisivat päästä omaishoitajiksi? Minä en halunnut päätyä edes omille vanhemmilleni, joten koskaan ei käynyt edes mielessä ottaa puolisoksi jotain isäni ikäistä miestä. Oikeesti on ihan hyvä vaan, jos miehet löytävät itselleen nuoremmista naisista omaishoitajan. Säästää nimittäin sen papparaisen lapsia ja lapsenlapsia todella monelta ikävältä asialta.
Noissa suhteissa se mies on yleensä vielä sairaan mustasukkainen, koska pelkäävät, että nuori nainen löytää ikäistään seuraa. Täytyy sitten vahtia ja alistaa. Samasta ilmiöstä oli kyse sen homoparin kohdalla, missä norjalainen vanhempi mies sitten ampuikin eroa haluavan nuoremman miesystävänsä. Raivo pääsee valloilleen kun nuorella puolisolla on edelleen eronkin jälkeen vientiä, kun itsellä on jäljellä vain yksinäinen vanhuus.
Paavo Lipposella ja Sauli Niinistöllä on nuoremmat vaimot. Katri-Helenalla nuorempi mies. Ihan normaalia on, että ihmiset voivat olla eri ikäisiä ja viihtyä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle 35 miehelle joka seurustelee 17 v kanssa. Kun näen kaltaisesi parin niin mietin miehestä että
- sinun täytyy olla todella jäljessä henkisessä kehityksessä jos olette lähellekkään samalla tasolla
- todennäköisesti sinä olet sänkyhommissa muuten surkea ja siksi joudut olemaan noin nuoren kanssa joka ei osaa vaatia kunnollista seksiä.
- säälin tyttöä joka ei vielä ymmärrä omaa parastaan.
Olen toki nuorekas ihminen. Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Henkisesti olen kuitenkin varmasti useimmilla mittapuilla sinua paljon kypsempi. Olen älykäs, kansainvälisesti tunnettu tutkija. Tykkään vain nuoremmista naisista. Sänkyhommissa pärjään vallan mainiosti ja olen haluttava ja komea mies. Siksi naisia, myös nuorempia, riittää. En tosin tiedä, mitä tekemistä sänkyjutuilla edes on asian kanssa.
Eli olet henkisesti kypsempi kuin 50 v nainen mutta deittailet 17 v tyttöä. Mitä henkistä yhteistä mahtaa olla tutkijalla ja lukiolaisella noin pidemmän päälle? Vai onko tarkoituksesi ottaa vain muutaman vuoden ilo tytöstä ja seuraava vuoroon. Eli hyväksikäytät nuoria naisia. Ei kuulosta reilulta.
Olen totta kai. Viestistäsi huokuu, että olet tyhmä ja lapsellinen.
1. Lukiolainen ei ole lukiolainen ikuisesti. Ymmärrätkö ajankulun käsitteen?
2. Kypsyys ja älykkyys katsovat enemmän yksilön yksilöllisiä ominaisuuksia kuin ikää. Jotkut ovat kypsiä jo nuorina, jotkut eivät koskaan.
3. Loit olkinuken siitä, että muka hyväksikäytän yhtään ketään. Et siis kykene kypsään aikuisten väliseen argumenttiin sortumatta erilaisiin epärehellisiin syytöksiin, joita sitten laitat muiden suihin. Ei kovin kypsää toimintaa. Ei sitten lainkaan. Kokeile uudestaan, jos tohdit.
Koska tiedämme, mitä paskoja vanhat (ja nuoret) äijät ovat