Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Malmin raiskaustapauksen tyttö ei hae valituslupaa korkeimmasta oikeudesta

Vierailija
04.07.2026 |

Näin siinä sitten kävi. Ks. https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012121207.html

Kommentit (666)

Vierailija
321/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo yksistään ton iän pitäisi olla sellainen tekijä, että tekijät häkkiin. Toivottavasti tekijät saavat koston toisella tapaa, esimerkiksi betonirekka ajaa yli.

Ensin pitäisi lakia muuttaa niin, että seksi alle 18v kanssa on laitonta. Nykylaki vetää rajan 16 ikävuoteen. Monessa maassa se on sitäkin alempi.

Vierailija
322/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovioikeuden tuomio on saanut lainvoiman. Se on siis totuus tässä tapauksessa. Pulinoille ei sijaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään oikeutta kävisi, jos ei ole perusteita. Menee rahaa ja aikaa. Ei jokainen tapaus, josta nainen päättää syyttää rai$kauksena ole rai$kaus. Johan tämä on monta kertaa nähty iät ajat. Helpoin tapa kiristää toista, kun jostain syystä vähän mielen pipi. Miehille tosin huonompi keino kiristää, kun ei helposti uskota. Ihan ymmärrettävästi.

Vierailija
324/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo yksistään ton iän pitäisi olla sellainen tekijä, että tekijät häkkiin. Toivottavasti tekijät saavat koston toisella tapaa, esimerkiksi betonirekka ajaa yli.

Suojaikäraja on 16 vuotta. 

Vierailija
325/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin maah-anmuuttokriittinen, mutta ei tästä keissistä mitään sellaista et-nisempää saa.

Tasapainottomat ja huonoitsetuntoiset likat nyt jakaa itseään Suomi-jannuillekin. Nuorten se viriilimpi jaosto harrastaa kimppakivaa nykyisin.

Vierailija
326/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta alaikäinen silti.

Vierailija
327/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaa KKOn ohjeisiin, mitkä ovat valitushakemuksen perusteet, jotta saa valitusluvan. Siihen ei riitä, että kokee tulleensa väärin kohdelluksi. Ohjeistus on niin kryptinen, että niillä spekseillä KKO voi valita juttunsa täysin mielivaltaisesti. Eikä mielivalta saisi olla lainkäytön peruste, vai? En itse ole lainoppinut, mutta pääsin seuraamaan vierestä. Rahaa säästyy, kun ei siihen pajatsoon lyö eurojaan.

Kyllä KKO olisi saattanut käsitellä tuon, mutta se olisi tarkoittanut lisää rahanmenoa tytölle. Mitään mahdollisuuksia voittaa ei ollut.

Vierailija
328/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvin maah-anmuuttokriittinen, mutta ei tästä keissistä mitään sellaista et-nisempää saa.

Tasapainottomat ja huonoitsetuntoiset likat nyt jakaa itseään Suomi-jannuillekin. Nuorten se viriilimpi jaosto harrastaa kimppakivaa nykyisin.

Raiskauksen suosijoilta pitää hakata paskat housuun pesäpallomailalla

Vierailija
329/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta alaikäinen silti.

Seksiin ei ollut alaikäinen.

Vierailija
330/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

varttipycät pääsivät kuin koirat veräjästä, vaikka lapoakin kuvasivat

Vierailija
331/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lihaksilla homo luulet yrittäväsi? 🤭

Vierailija
332/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Raiskauksen suosijoilta pitää hakata paskat housuun pesäpallomailalla"

Samaa mieltä!

- Voitko siis esittää jonkin konkreettisen esimerkin tuosta "raiskauksen suosimisesta"?   Kas kun tarkkaan laadukkaista videotallenteista selvitetty ja todistajalausuntojen mukaan tutkittu Malmin tapaus ei ole sinne päinkään.

Vierailija
333/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti anellut lisää niillä kuvatuilla videoilla :)

Vierailija
334/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa lihaksia itsestään liikaa luulevien kengittämiseen. Virosta saa tonnilla sellaisen joka vie loppuun asti.

Vierailija
335/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä vastaavia tapauksia puitu oikeudessa pilvin pimein. Jos olisi ollut pelkkä sana sanaa vastaan -tilanne, tyttö olisi voittanut. Nyt oli kuvaa ja todistajalausuntoja, jotka antoivat tyystin toisen kuvan kuin että kyseessä olisi ollut tytön seksuaalinen hyväksikäyttö. Oli yhteisymmärryksessä mukana seksileikeissä. Tämä on hovioikeuden johtopäätös ja lopullinen tuomio. Lopetaan tämä jaarittelu tähän!

Vierailija
336/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa lihaksia itsestään liikaa luulevien kengittämiseen. Virosta saa tonnilla sellaisen joka vie loppuun asti.

Ai panee sinua perseeseen kunnes mällää sinun sisälle? Aaaaahahahahahaha!!!!! 🤣

Vierailija
337/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tytön nimi on? Voisin kysyä paljon pillu maksaa.

Vierailija
338/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan saa. Millä vuosituhannella luulet eläväsi?

-virolainen

Vierailija
339/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää miten aikuiset miehet täällä puhuvat tytöstä. Häpeäisitte. Kannattaa todella miettiä miten puhuu netissä, huorittelustakin voi mm. saada kunnianloukkassyytteen.

Vierailija
340/666 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi sai viime vuonna yhteensä 1 520 raiskausilmoitusta. Niistä 120* oli sellaisia, joissa poliisin mukaan ei ollut tapahtunut rikosta. Vuonna 2017 raiskauksista kirjattiin 1 410 ilmoitusta, joissa rikosta ei epäilty olleen 148 tapauksessa.

*= pari - kolme viikoittain

Vuosittain siis noin kymmenen prosenttia raiskausilmoituksista on sellaisia, joiden esitutkinnan poliisi on syystä tai toisesta keskeyttänyt.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perattomat-raiskausilmoitukset-harm…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan