Mistä tietää jos puoliso pettää
Kommentit (622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen pettäjän mielestä oma parisuhde ei ole niin arvokas, etteikö sitä kannattaisi riskeerata mitkä ikinä sitten motiivit ovatkaan.
Jos seksiä ei ole kotona lainkaan, niin silloin sitä hankitaan muualta. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
No kaipa sitä ennen kerrotaan, että halutaan erota ja myös niistä aikeista mennä panemaan muualle? Pihtaaminen ei ole pettämistä, mutta muiden kanssa paneminen on, jos siis on molemminpuolinen sopimus olla uskollinen. Kova on uho lähteä vieraisiin, mutta missä uho kertoa kumppanille aikeensa?
Sanoisin näin realistisesti, että pihtaava on tehnyt päätöksen pihdata ja kumppani on tehnyt päätöksen salarakkaasta. Koska mennessään parisuhteeseen oletettavasti pihtari on tehnyt lupauksen vastavuoroisesta seksistä. Jos ei mielestään näin ole luvannut niin silloin on pettänyt jo ennen kuin pettävä kumppani. Tekopyhää on väittää, että vain pettäjä on yksin syyllinen kun seksiä ei ole lainkaan. Yhtä hyvinhän se pihtari voi ottaa eroasian puheeksi. Mutta useinhan on niin, ettei pihtari juuri halua erota ja mitään vikaa ei ole suhteessa eikä hänessä. Hän ei vain halua enää seksiä. Silloinhan ei ole väärin, että toisella on seksiä jonkun muun kanssa.
No pihtari ainakin pihtaa avoimesti, ja siitä pitää sen kärsivän osapuolen varmaan kysyä että missä me oikein mennään, eikös vaan? Miksi ainoa keino on lähteä SALAA pettämään? Miksi ei kerrota suoraan, että lähden panemaan? Ensin erotaan ja sitten vasta mennään uuden kanssa sekstailemaan.
Ja suhdeko sitten jatkuu, kunhan saa vierasta seksiä? Kaikki hyvin, kunhan salapanot saa jatkua rauhassa ja kenenkään estämättä? Kumpikohan tässä on nyt se oikea "rikollinen? :D
Kokemuksesta tiedän, että monet pihtarit ovat hyvin tyytyväisiä siihen, että kotielämä jatkuu samanlaisena. He nimittäin harvoin haluavat erota tai rikkoa kulisseja. Ovat tyytyväisiä kun mies tulee aina kotiin kuitenkin ja he saavat olla rauhassa ilman seksiä. Mitä he itseasiassa siinä menettävät vaikka mies on seksisuhteessa toisen kanssa kun kerran itse eivät seksistä välitä? Kun kotona muuten kaikki on kuin ennenkin. Minä en tykkää esimerkiksi hernekeitosta, mutta mies tykkää. En siis keitä sitä meillä kotona koskaan. Mitä minä menetän jos mies syö sen hernekeiton jossain muualla? En yhtään mitään.
He siis vain haluavat jatkaa rauhassa kotileikkiään, ja mies on heille kuin yksi huonekalu olohuoneessa? Ja elintason takaaja?
Huhhuh.
Halu elää ydinperheenä, arki rullaa hyvin yhdessä, ollaan kavereita toisilleen, elintaso, yhteinen historia, sukulaissuhteet jne. Se koko paketti. Ei sitä välttämättä halua tai tarvitse rikkoa seksin takia. Etenkään vanhemmiten. Parikymppisenä ehkä hiukan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhainen suhtautuminen omaan puhelimeensa.
Vaimoharhainen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen pettäjän mielestä oma parisuhde ei ole niin arvokas, etteikö sitä kannattaisi riskeerata mitkä ikinä sitten motiivit ovatkaan.
Jos seksiä ei ole kotona lainkaan, niin silloin sitä hankitaan muualta. Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu.
No kaipa sitä ennen kerrotaan, että halutaan erota ja myös niistä aikeista mennä panemaan muualle? Pihtaaminen ei ole pettämistä, mutta muiden kanssa paneminen on, jos siis on molemminpuolinen sopimus olla uskollinen. Kova on uho lähteä vieraisiin, mutta missä uho kertoa kumppanille aikeensa?
Sanoisin näin realistisesti, että pihtaava on tehnyt päätöksen pihdata ja kumppani on tehnyt päätöksen salarakkaasta. Koska mennessään parisuhteeseen oletettavasti pihtari on tehnyt lupauksen vastavuoroisesta seksistä. Jos ei mielestään näin ole luvannut niin silloin on pettänyt jo ennen kuin pettävä kumppani. Tekopyhää on väittää, että vain pettäjä on yksin syyllinen kun seksiä ei ole lainkaan. Yhtä hyvinhän se pihtari voi ottaa eroasian puheeksi. Mutta useinhan on niin, ettei pihtari juuri halua erota ja mitään vikaa ei ole suhteessa eikä hänessä. Hän ei vain halua enää seksiä. Silloinhan ei ole väärin, että toisella on seksiä jonkun muun kanssa.
No pihtari ainakin pihtaa avoimesti, ja siitä pitää sen kärsivän osapuolen varmaan kysyä että missä me oikein mennään, eikös vaan? Miksi ainoa keino on lähteä SALAA pettämään? Miksi ei kerrota suoraan, että lähden panemaan? Ensin erotaan ja sitten vasta mennään uuden kanssa sekstailemaan.
Ja suhdeko sitten jatkuu, kunhan saa vierasta seksiä? Kaikki hyvin, kunhan salapanot saa jatkua rauhassa ja kenenkään estämättä? Kumpikohan tässä on nyt se oikea "rikollinen? :D
Kokemuksesta tiedän, että monet pihtarit ovat hyvin tyytyväisiä siihen, että kotielämä jatkuu samanlaisena. He nimittäin harvoin haluavat erota tai rikkoa kulisseja. Ovat tyytyväisiä kun mies tulee aina kotiin kuitenkin ja he saavat olla rauhassa ilman seksiä. Mitä he itseasiassa siinä menettävät vaikka mies on seksisuhteessa toisen kanssa kun kerran itse eivät seksistä välitä? Kun kotona muuten kaikki on kuin ennenkin. Minä en tykkää esimerkiksi hernekeitosta, mutta mies tykkää. En siis keitä sitä meillä kotona koskaan. Mitä minä menetän jos mies syö sen hernekeiton jossain muualla? En yhtään mitään.
He siis vain haluavat jatkaa rauhassa kotileikkiään, ja mies on heille kuin yksi huonekalu olohuoneessa? Ja elintason takaaja?
Huhhuh.
Halu elää ydinperheenä, arki rullaa hyvin yhdessä, ollaan kavereita toisilleen, elintaso, yhteinen historia, sukulaissuhteet jne. Se koko paketti. Ei sitä välttämättä halua tai tarvitse rikkoa seksin takia. Etenkään vanhemmiten. Parikymppisenä ehkä hiukan eri.
Näinhän harvoin asiat kuitenkaan vaikuttavat olevan. Etäisyys ja kylmyys eivät vaikuta sen pahemmin kaikkia häiritsevän. Itse kokisin elämän jakamisen ahdistavana vastaavassa tilanteessa. Mutta olen aina kokenut ahdistavana myös, jos olen joutunut jakamaan huoneen kesäleirillä tuntemattomien kanssa tai työmatkalla pihin työnantajan vuoksi. Joten itse olisin vastaavassa tilanteessa hanakka eroamaan, vaikka taloudellisesti se tulee kalliiksi.
Ajelee häpykarvansa.
Ottaa itsestään jotain kuvia, joita ei näytä.
Menee viikonloppureissuille "kaverille", lapset tietenkin hoidetaan aviomiehen toimesta. Pitäähän nyt vähän hoitovapaata olla.
Aviomies tietää viimeisenä, aivan syystä. Sitä kun luottaa puolisoonsa 100%:sti, niin että pettämisen mahdollisuus tulee viimeisenä mieleen. Valehteli ihan loppuun asti, että ei ole ollut muita, kunnes sitten löytyi viestit ja ihan vahingossa. Sitten vasta tunnusti.
Pettävä nainen on.. Mikä? Kaikki tietävät.
Siitä kun puolison sisäreidet täynnä mustelmia ja takamus punoittaa.
Kokemusta on. Jätin naisen sen jälkeen vaikka kuinka selitteli.
Siitä että se panee jonkun muun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tässä iässä ei tarvitse ajatella tuollaisia!
Minkä ikäinen olet? Yllättävän vanhatkit sutinoi ympäriinsä.
no, on ku pperseeseen ammuttu karhu, ei tuu nukkumaan samaan aikaan, kääntää selän, ei puhu, ei efdota mitään...
Exäni kohteli minua tosi huonosti. Yritti ilmeisesti savustaa minua suhteesta. Ei imeisesti halunnut olla se joka käynnistää eroprosessin.
Häpykarvojen ajelu, uusia vaatteita, ulkonäkö ihorasvojen käyttö. Exäni on mies ja minä nainen, jos joku miettii.
Vierailija kirjoitti:
no, on ku pperseeseen ammuttu karhu, ei tuu nukkumaan samaan aikaan, kääntää selän, ei puhu, ei efdota mitään...
Just näin kävi mulle. Nyt myöhemmin ajatellen oli onni, että pääsin miehestä eroon. Aivan liian heikko ja tylsä minulle. Huono yleissivistys.
Se tavallinen tarina: mies syytti minua jatkuvasti pettämisestä. Penkoi laukut ja kävi vaatteet läpi. Selvisi että piti edelleen selkäni takana yhteyttä eksäänsä ja somen kautta oli viestitellyt tapaamista ehdottaneen naisen kanssa. Kerran tuoksahti naisten hajuvedelle kun tuli kotiin.
Johtuuko pettäminen siitä, että ihmiset ovat suhteessa kun pakko olla joku. Jos oikeasti kipinöisi kauan, niin tuskinpa pettäminen olisi niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Syynä voi myös olla miesten menopaussi, erektio-ongelmat, masennus jne.
Jos etsii jännitystä kuten exmieheni sanoi niin ei ole väliksi minkälainen nainen siellä kotona on.
Varsinkin pitkässä suhteessa niin kaikki alkaa olemaan arkipäivää, oltiin yhdessä 30 vuotta.
Annoin anteeksi ekan kerran. Mutta vaadin että lopettaa suhteen. Tosta meni kolme kuukautta niin onneksi selvisi ettei ollut mitään lopettanut.
En kadu eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaan pettäminen.
Työkaverini luuli noita syyksi kun miehensä ei ollut enää kiinnostunut. Selvisikin että mitään noita ongelmia ei ollut toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaan pettäminen.
Työkaverini luuli noita syyksi kun miehensä ei ollut enää kiinnostunut. Selvisikin että mitään noita ongelmia ei ollut toisen naisen kanssa.
Niin, taisin kirjoittaa "myös", eli pettämisen lisäksi kannattaa ensin ihan aluksi miettiä noita normaaleja asioita. Järjellä. Yksi asia toisensa jälkeen eliminoidaan pois, ja jäljelle jää juurisyy.
Ihmisellä voi myös olla salainen ja saavuttamaton ihastus, joka aiheuttaa kiukkua ja äreyttä, koska yhdessäolo ei koskaan tule toteutumaan. Olen kuullut sanonnan, kuinka "Olin silloin vuosia niin rakastunut sinuun, mutta en lähestynyt, koska sinulla oli kumppani".
Vierailija kirjoitti:
Exäni kohteli minua tosi huonosti. Yritti ilmeisesti savustaa minua suhteesta. Ei imeisesti halunnut olla se joka käynnistää eroprosessin.
Häpykarvojen ajelu, uusia vaatteita, ulkonäkö ihorasvojen käyttö. Exäni on mies ja minä nainen, jos joku miettii.
Miten sen häpykarvoista tiesit?
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Haistakaa vehkeet. Jos vietas haju,on aika paljastaa tihutyö.
phyyyih läts